نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا فاش کرد زمانی که وینیسیوس با بارسلونا توافق کرده بود، پیشنهاد ۲ برابری پرس باعث شده او رئالی شود.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا یکی از بازیکنانی است که دل خوشی از رئیس سابق این باشگاه جوسپ ماریا بارتومئو ندارد.

پیکه در مورد او باز هم صحبت کرد: «شنیده‌ام که بارتومئو صحبت کرده است. اگر من بخواهم دهان باز کنم، منفجر می‌شوم. حرف‌هایش حرص مرا درمی‌آورد.»

بازی بعدی بارسلونا در لالیگا، مصاف با رقیب دیرینه رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود. پیکه درباره آن بازی گفت: «ال‌کلاسیکو یک بازی خاص است. از روزی که وارد بارسلونا می‌شوید باید خودتان را برای آن آماده کنید. این بازی برای تمام کشور اهمیت دارد. هیچ حسی بهتر از این نیست که دوباره ۹۰ هزار تماشاگر را در ورزشگاه داشته باشیم. برگزاری ال‌کلاسیکو بدون تماشاگر واقعاً تلخ بود.»

پیکه سپس اعتراف کرد که وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی رئال مادرید قبل از پیوستن به این تیم می‌توانست بارسلونایی شود اما پیشنهاد قابل توجه فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال او را مجاب کرد به تیم رقیب ملحق شود. مدافع پیشین تیم ملی اسپانیا در این باره تأکید کرد: «من شخصاً با وینیسیوس تماس تلفنی داشتم. در آن تماس، این پسر گفت که با بارسلونا توافق کرده اما رئال در آخرین ثانیه رسید و پیشنهادی ۲ برابری ارائه کرد. اگر او بخواهد حرف‌های مرا تکذیب کند من دوباره هم این حرف‌ها را می‌زنم، چون همه چیز تمام شده بود. او حتی با من تماس گرفت تا بداند که چطور می‌تواند خودش را با تیم‌مان تطبیق دهد.»

پیکه در پایان به واقعیتی جالب در فوتبال اسپانیا اعتراف کرد، جانبداری داوران از ۳ تیم مدعی لالیگا! او گفت:« در اسپانیا همه عاشق جنجال هستند، البته داوران در این کشور بیشتر به سود رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا سوت می‌زنند تا سایر تیم‌ها. درست است که ما برای قهرمانی رقابت می‌کنیم اما من خواهان عدالت برای همه تیم‌ها هستم، اگرچه می‌دانم که این کار سختی است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی