فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین نشست خبری استقلال در فصل جدید در رقابت‌های لیگ برتر با تاخیر چند دقیقه‌ای فرهاد مجیدی همراه بود.

اولین نشست خبری استقلال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ظهر دیروز در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از شیوع ویروس کرونا نشست‌های خبری قبل و بعد بازی بدون حضور اصحاب رسانه به شکل آنلاین برگزار می‌شد و با توجه به حضور خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی دیدار استقلال و هوادار مشخص شد که از این پس قرار است خبرنگاران حضوری همچون گذشته در بازی‌های لیگ برتر داشته باشند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که با تاخیری چند دقیقه ای وارد سازمان لیگ شده به محض روبرو شدن با اصحاب رسانه و سلام و علیکی کرده و روی صندلی نشسته تا برنامه با تاخیری بیش از این برگزار نشود. در این لحظات یکی مسئولین برگزاری نشست خبری از خبرنگاران خواست تنها در خصوص دیدار استقلال و هوادار از سرمربی استقلال سوال پرسیده و از سوالات غیرمرتبط با بازی پرهیز کنند.

طرح این درخواست از خبرنگاران باعث خنده فرهاد مجیدی شده و رو به کارمند سازمان لیگ گفت: شما هر چه بگویید اما اینها سوالات خود را می‌پرسند و کار خود را می‌کنند! واکنش فرهاد مجیدی با خنده افرادی که این حرف سر مربی استقلال را شنیده بودند همراه شده و پس از آن نشست خبری برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    بسیار بسیار خیر مهمی بود. ممنون.
  • 6 IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    پپ گواردیولا هم ااینقدر تیکه نمیندازه که پودر بیجام. چند تا کاپ اورده این 4200ی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی