سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
۲ |
۵
فقط دیوانه‌ها قول قهرمانی می‌دهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سالی که افشین قطبی در پرسپولیس قول قهرمانی داد، علیرضا منصوریان که هنوز در استقلال فوتبال بازی می‌کرد گفت فقط دیوانه‌ها قول قهرمانی می‌دهند!

فرهاد اشراقی؛ در کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران از فرهاد مجیدی پرسیدند آیا از نقل و انتقالات راضی هستید و قول قهرمانی می‌دهید؟ فرهاد که قبلا گفته بود بازیکنان می‌دانند که هواداران امسال فقط جام می‌خواهند، در پاسخ به این سوال گفت من قولی نمی‌دهم ولی مسلما خودم و بازیکنانم همه تلاشمان را برای موفقیت استقلال به کار می‌بندیم.

در تمام سال‌های گذشته به یاد نمی‌آوریم به جز افشین قطبی مربی دیگری قول قهرمانی داده باشد. خوب به خاطر داریم هر وقت این سوال از پرویز مظلومی‌پرسیده می‌شد او عصبانی شده و می‌گفت شما خبرنگاران می‌خواهید سطح توقعات را از من بالا ببرید در حالی که هیچ مربی دیگری قول قهرمانی نداده است.

منصوریان هم در واکنش به مصاحبه قطبی آن جمله معروف را گفت اما در همان سال که به قطبی مربی پرسپولیس بود این تیم با وجود کسر ۶ امتیاز هفته آخر سپاهان را برد و قهرمان شد.

خیلی‌ها می‌گویند اگر یک مربی قول قهرمانی بدهد، دیوانه است و سطح توقعات را از خود بالا برده اما عده ای دیگر می‌گویند قول قهرمانی باعث می‌شود تا انرژی و روحیه بازیکنان تیم بالا برود تا آنها بدانند که سرمربی شان فقط از آنها جام می‌خواهد. شرایط استقلال هم به نحوی که بعد از ۹ سال باید قهرمان لیگ شود و این توقع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته و قصد دارد علاوه بر کوین یامگا دو بازیکن خارجی دیگر را هم جذب کند.

مجیدی چاره ای ندارد جز اینکه با تفکر قهرمانی جلو برود و هواداران استقلال را راضی کند هرچند که بسیاری از کارشناسان می‌گویند تیمی‌که او بسته خیلی بوی قهرمانی نمی‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی توهمی DE ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    سلطانی‌فر هم که رفته بازم میترسن قول قهرمانی بدن ...مگه تا حالا نمیگفتین سلطانی‌فر نمیذاره استقلال قهرمان شه پس چرا حالا که رفته میترسین قول قهرمانی بدین ؟؟؟
  • تاجی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    بله درست شما با بابا مسعودتان قهرمان می‌شدید دیدیم دیگه وقتی رفت لنگ هم باخت فقط دیوانه ها قول قهرمانی میدهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی