۶
ببینید| از زهر طارمی به میلان تا توپ‌هایی که زد و گل نشد/ ستاره ایرانی بهترین شد و اینگونه از پرتغالی‌ها تشکر کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی پوش ایرانی پورتو با وجود اینکه در بازی امشب گلزنی نکرد اما سازنده تک گل تیمش بود.

ملی پوش ایرانی پورتو با وجود اینکه در بازی مقابل میلان گلزنی نکرد اما سازنده تک گل تیمش بود.

تیم پورتو موفق شد حریف قدرتمند خود در شب سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با یک گل شکست دهد. میلان در این دیدار روی گلی که پاس آن را مهدی طارمی داد، مغلوب پورتو شد تا ملی پوش ایرانی پورتو در این دیدار هم نقش مهمی در موفقیت تیمش ایفا کند.

مهدی طارمی پیش از ساختن گل تیم پورتو چند موقعیت گلزنی خوب هم داشت اما با بدشانسی و کم دقتی نتوانست دروازه میلان را باز کند. اگر کمی دقت و بخت چاشنی کار طارمی در بازی امشب می شد، قطعا نام میلان هم به لیست تیم های بزرگی چون لیورپول و چلسی که دروازه خود را مقابل ستاره ایرانی پورتو باز شده دیده بودند وارد می شد.

ببینید| از زهر طارمی به میلان تا توپ‌هایی که زد و گل نشد/ ستاره ایرانی بهترین شد و اینگونه از پرتغالی‌ها تشکر کرد

جدی ترین صحنه را در اوایل نیمه دوم شاهد بودیم جایی که مهدی طارمی با یک توپ گیری هوشمندانه خود را به نزدیکی های محوطه جریمه رساند و پس از یک حرکت در عرض و رد شدن از مدافعان میلان ضربه زمینی و خطرناکی را با پای چپ به زاویه مخالف زد. دروازه بان میلان در تلاش برای مهار این توپ ناموفق بود اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

ببینید| از زهر طارمی به میلان تا توپ‌هایی که زد و گل نشد/ ستاره ایرانی بهترین شد و اینگونه از پرتغالی‌ها تشکر کرد

ستاره ایرانی خط حمله پورتو در نیمه اول هم چند باری دروازه حریف را تهدید کرد. مهمترین موقعیتی که طارمی روی دروازه میلان در ۴۵ دقیقه اول خلق کرد شوت والی او با بیرون پا بود؛ مهدی در این صحنه با آرامش خاصی توپ را در داخل محوطه جریمه کنترل کرد و سپس به آن ضربه زد اما کاتی که به توپ داد به قدر کافی نبود و ضربه اش از کنار دروازه راهی اوت شد. او موقعیت های دیگری هم در این نیمه داشت که از جمله آن می توانیم به ضربه بی دقت این بازیکن پس از یک و دوی زیبایش به سمت دروازه اشاره کرد.

ببینید| از زهر طارمی به میلان تا توپ‌هایی که زد و گل نشد/ ستاره ایرانی بهترین شد و اینگونه از پرتغالی‌ها تشکر کرد

مهدی طارمی با وجود اینکه نتوانست در بازی با میلان گلی وارد دروازه حریف کند اما سرانجام تاثیر خود را گذاشته و زمینه ساز تک گل پورتو بود. او با هوشیاری هر چه تمام تر در داخل محوطه جریمه توپ را برای هم تیمی اش کاشت تا او دروازه میلان را باز کند؛ با همین تک گل بود که پورتو از سد میلان گذشت.

طارمی بهترین بازیکن پورتو - میلان

پس از برتری یک گله تیم فوتبال پورتو مقابل میلان که با گلزنی دیاز برای شاگردان کونسیسائو به دست آمد، این تیم حالا با ۴ امتیاز در جایگاه سوم گروه B قرار دارد و شانس زیادی را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا داراست.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در مسابقه مقابل میلان، جنب و جوش زیادی در زمین مسابقه داشت و حتی فرصت گلزنی هم داشت اما در ثبت دومین گل متوالی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود؛ اما طارمی دست خالی میدان را ترک نکرد، چرا که گل سه امتیازی تیمش روی پاس‌گل و سماجت او بود که به دست آمد.

ببینید| از زهر طارمی به میلان تا توپ‌هایی که زد و گل نشد/ ستاره ایرانی بهترین شد و اینگونه از پرتغالی‌ها تشکر کرد

این درخشش ستاره ایرانی باعث شد تا از سوی مسئولان یوفا، مهدی طارمی به عنوان برترین بازیکن دیدار امشب پورتو-میلان معرفی شود.

لحظه تاثیر طارمی روی گل پورتو را در ویدیوی زیر ببینید:

طارمی پس از دریافت تندیس بهترین بازیکن زمین درباره مسابقه امشب گفت: بازی بزرگ و پیروزی بزرگ تقدیم به هواداران پورتو. در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فریدون کرزبر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    زنده بادنماینده فوتبال ایران وپرسپولیس در اروپا
    • ناشناس IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      شماها هرچی می تونید به خودتون ربط بدید. آخه ماله آکادمی پرسپوليسه؟ محصولات نه؟
    • اورست IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      من ن استقلالیم نه پرسپولیسی ولی نمیدونم چرا همه چیو به خودتون می چسبونید؟! طارمی کشف ایرانجوان بوده پرسپولیس هم مث شاهین و الغرافه مدت کوتاهی داشته اونو تو تیم خودش نگه می داشته وگرنه کیه که ندونه طارمی بعد اینکه از قطر اومد بیرون تیم شما پیشنهاد برگشت ب لیگ ایران (خراب شدن آیندش رو) داد ولی خدارو شکر طارمی عقلش رسید و رفت اروپا و از ریوآوه خودشو نشون داد و رفت تیم بزرگی مث پورتو پس نیاید بگید طارمی به خاطر پرسپولیس رفت پورتو چون ۹۰ درصد شما ها از خداتونه طارمی تو همچین تیمی نباشه و برای پرسپولیس بازی کنه ولی اگر هم به خاطر استعداد و عرضه خودش بره تیم خوبی یه عده متوهم فکر میکنن طارمی به خاطر یه تیم بی ریشه ولی پر طرفدار رفته اونجا در صورتی که خود طارمی هم اینو قبول داره که زمانی که ایران بود فقط آیندش داشت به خاطر تیم شما و حاشیه سازی بعضی ها به فنا میرفت بزا خلاصه بگم هیچ کجای استقلال و پرسپولیس و لیگ کم اعتبار و سطح پایین ایران رو نمیشناسن حقیقت تلخه ولی تک تک هوادارای پورتو تو پرتغال هم تا حالا اسم پرسپولیس به گوششون نخورده پس انقدر یه تیم رو بی خود گنده نکنید
  • عاکف IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    نوش جانت همیشه شادباشید لطفا دعا کنیدخدا به من هم چنین فرزندانی عطا کنه تا من هم لذت ببرم ازشادی مردم
    • کرم IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      خدا کمکشون کنه ای روزها هم پول و پارتی بازی مهمه
  • اریایی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    کیسه‌ها‌هی بسوزید‌طارمی از اون‌بازی معروف دربی‌ک‌دو‌بریک ب نفع پزس شد و‌اون قیچی برگردون را ب تیر کوبید و بعد توپ‌رفت بیرون‌اوت‌دستی با ضربه نوری تبدیل ب‌گل‌شد سر زبانا افتاد‌ و ووبار اقا‌گل لیگ شد تو‌پرسپولیس و‌برانکو‌ اونو‌ساخت‌محیاش کرد شد طارمی والا اگ تا اخر عمرش از ایرانجوان‌ ب اونجا نمیرسید پ‌ مفت چرت‌نگین‌در ضمن‌‌اا دایی از بازی پرس و‌ایرانجوان‌اونو‌کشف نمیکرد تا الانم هیچ‌کس اونو‌نمیشناخت‌ ناشکری هم‌حدی داره ولی بهتون‌جق‌میدم چون هتریک‌نکرد دربی پاس داد ب مسلمان اینو‌میگید اگ هتریک کرده بود بخدا اینو‌نمیگفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی