حسین کعبی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: شک نکنید تیم ما با این ستاره‌هایی که دارد قبل از پایان بازی‌های انتخابی صعودش را قطعی می‌کند.

حسین کعبی یکی از بازیکنان مشترک پرسپولیس و فولاد است. به بهانه دیدار این دو تیم در هفته اول لیگ برتر و البته حاشیه‌های که برای تیم ملی به وجود آمد؛ گفت و گویی با کعبی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

از بازی پرسپولیس و الهلال شروع کنیم. به نظرت دلیل باخت نماینده ما چه بود؟

خب ما باید واقعیت را قبول کنیم. الهلال تیم با کیفیتی بود و موفق شد دو تیم مطرح ما را ببرد. باید بپذریم زور ما به الهلال نمی‌رسید و نمی‌توانستیم این تیم را ببریم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و طی سال‌های اخیر همه جام‌های داخلی را برد و ۲ بار هم به فینال آسیا رسید. ولی آن‌ها روز خوبی مقابل الهلال نداشت. بازیکنان پرسپولیس سرحال نبودند چون بازی رسمی نداشتند ولی الهلال چند بازی رسمی انجام داده بود. حضور تماشاگران و میزبانی هم مزید بر علت شد تا الهلال به پیروزی برسد. در فوتبال امروز پول حرف اول و آخر را می‌زند و شما دیدید که بازیکنان خارجی الهلال چه فوتبالی بازی می‌کردند. به نظرم الهلال مدعی اول قهرمانی این فصل است. ضمن اینکه می‌خواهم یک گله هم بکنم.

بفرمایید...

من در فضای مجازی می‌بینم خیلی از هواداران فوتبال برای هم کری می‌خوانند. این کری‌های بچه گانه و مسخره فوتبال باشگاهی ما را نابود کرده است. به خدا پرسپولیس و استقلال هر دو نماینده ایران بودند که حذف شدند. باید نماینده‌های ما حمایت می‌شدند و در چنین بازی‌های ملی هوای هم را داشته باشند ولی متاسفانه اینطور نیست و این خیلی بد است.

دو تیم سابق تو جمعه در اهوار به مصاف هم می‌روند. این دیدار را چطور می‌بینی؟

خب بازی اول هر دو تیم است و مشخص نیست تیم‌ها با چه شرایطی بازی خواهند کرد. فولاد به جز چند بازیکن که از دست داد؛ سایر نفرات خود را دارد و تیم خوبی است. ضمن اینکه بازی هم در اهواز برگزار می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و من مطمئنم الان بازی با الهلال را فراموش کردند و آماده شروع لیگ هستند. امیدوارم یک دیدار جذاب را از پرسپولیس و فولاد ببینیم و همه کیف کنیم.

دوست داری کدام تیم برنده بازی باشد؟

من هر دو تیم را دوست دارم و برایم فرقی ندارد. دوست دارم هر تیمی‌که بهتر بود و حقش بود بازی را ببرد.

اسکوچیچ چند روز پیش گفت بازیکنان تیم ملی تاکتیک پذیر نیستند و طارمی با کنایه جواب سرمربی تیم ملی را داد. نظرت در این خصوص چیست؟

دوست ندارم در مورد اسکوچیچ حرف بزنم. هروقت او را دیدم طوری رفتار می‌کرد که انگار گواردیولاست. شانس آوردیم رزومه خیلی قوی ندارد وگرنه معلوم نیست چه بلایی سر ما می‌آورد. من این همه سال در تیم ملی بودم و برای این مملکت زحمت کشیدم ولی این آقا آنقدر با ما بد برخورد می‌کرد که در موردش حرف نزنم بهتر است. مهدی طارمی بچه خوب و فوتبالیست خوبی است ولی برای اینکه تیم ملی ضرر نکند بهتر است تمام تمرکزش را روی فوتبال و موفقیت تیم ملی بگذارد.

بعضی‌ها معتقدند نقش بازیکنان تیم ملی بیشتر از سرمربی است. با این موضوع موافقی؟

اکثر ستاره‌های تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند و با مربیان خوبی کار کردند. اسکوچیچ چه چیزی می‌خواهد به آن‌ها اضافه کند؟ به لحاظ فنی چه رزومه ای دارد که بتواند بیشتر از چیزی که بازیکنان بلدند؛ به آن‌ها یاد بدهد. من فقط درمورد دو مرد بزرگ فوتبال ایران یعنی کریم باقری و وحید هاشمیان که در کادرفنی هستند می‌گویم این دو از هر لحاظ عالی هستند و کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

به نظرت تیم ملی به جام جهانی می‌رود؟

بدون شک می‌رود. شک نکنید تیم ما با این ستاره‌هایی که دارد قبل از پایان بازی‌های مقدماتی صعودش را قطعی می‌کند. ولی می‌خواهم این را بگویم تیم ما باید به فکر جام جهانی و صعود به مرحله بعد باشیم و نباید تنها صعود به خود جام جهانی رویای ما باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    پول برای آوردن مربی بزرگ رو ابدا نداریم، قرار بود مورینیو بیاد که با شکوه طلوع کنیم ویلموتس اومد با شکوه غروب کردیم! اسکو مربی بزرگی نیس ولی.... ولی تیم ضعیف، بی روحیه و درحال حذف ویلموتس متحول شده . پس اگه کار اسکوچیچ نیس این تحول از چیه؟! کسی هم نگفت اسکو، گواردیولاس ، خودش هم می‌دونه نیس ولی از گواردیولاهای وطنی خیلی خیلی بهتر نتیجه گرفت و از مربیان خارجی که میشه آورد هم ارزونتره و هم بازدهی بهتری داشته. امیدوارم مثل جام ۹۸ نشه که زحمات تیم رو ایویچ کشید و با یه باخت بلافاصله اخراج و یه بنده خدایی که هیچ تاثیری در صعود تیم نداشت و هیچ کمکی هم در جام جهانی به تیم نکرد رو نیمکت تیم ملی نشوندن ولی انگار دارن زمینه رو برای تکرار همون کار محیا میکنن. آریگو ساکی مربی مشهور ایتالیایی تا قبل از شهرتش مربی معمولی بود ولی بعدها مشخص شد خیلی چیزا در چنان داشته ولی ابزارش نداشته
    • محسن IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      بنده با نطر آقای کعبی موافقم. آقای اسکوچیچ در بازی با کره در مهره چینی و تاکتیک معلوم بود که واقعا چیزی در چنته ندارد، مثلا بازیکنی که در تیم خود روی نیمکت تیم باشگاهی می نشیند چگون بازیکن تابت تیم ملی میشود. درحالی که بازیکنان آماده ای مثل سامان قدوس، ترابی و..... روی نیمکت می نشینند تعویض قائدی در دقیقه 90 بازی چه مشکلی از تیم ملی حل می کرد اگر قائدی می خواست گره گشا باشد حداقل ببا ید 15 دقیقه فرصت بازی می داشت. بن ه هر جوری فکر می کنم یک مربی درسطح ملی نمی تواند اینگونه تصمیگیری کند. مربی تیم ملی برای مرحله بعد جام جهانی باید در سطح تیم ملی ایران باشد نه ایشان.
    • آنالیزور DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      مربی بزرگ آورده مالی زیادی بهمراه داره و در صورت مدیریت اصولی در امور قراردادهایی که همراه مربی بزرگ پیشنهاد میشه ، درصد زیادی از مسئله دستمزد رو پوشش میده ، اما چون اینجا ایرانه و مدیران یا فاسدن یا کارنابلدن ( که البته بیشتر فساد ) باعث میشه ، هواداران و مردم از بطن کار اطلاع درستی نداشته باشن
    • مجتبی هاشمی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      با توجه به مشکلات اقتصادی که تو کشور هست بنظرم بیشتر از این نباید واسه فوتبال هزینه کرد.اگر مربی با همین پول سراغ دارین که بیشتر اسکو بدونه معرفی کنیین.اسکو از مربی های داخلی هم بهتر.تعویض قاعدی هم فقط جهت نگه داشتن بازی بود که بازی مساوی تموم بشه قرار نیست که ما قهرمان بشیم فقط میخوایم بریم جام جهانی که بعنوان تیم دوم هم این اتفاق میوفته انشااله بنظرم معقولانه هم هست.وگرنه اینکه قاعدی تو ۲ دقیقه نمیتونه کاری کنه از کسی پوشیده نیست.ترکیب اولیه هم که نشون میداد ایران واسه مساوی امومده.
    • امیر عباس IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      دوستان عزیز دقت کنید ما باید برای مراحل بعد جام جهانی برنامه ریزی کنیم نه بی پول هست ایران نه بی استعداد تیم ملی توی این چند بازی آخر با کدوم تاکتیک تا جابجایی بازیکن روبرو بوده که نتوانسته جواب بده یا تاکتیک پذیر نباشه کل تعویض اسکوچیچ آوردن نوافکن و جابجایش با وحید امیری تیم ملی واقعا برانکو میخواد یه مربی که هم بازیکن رو بخواد هم بازیکنان قبولش داشته باشم آخه کدوم مربی میگه بازیکنان من تاکتیک پذیر نیستن که اگر نیستن شما دیگه کاری نداری اونجا
  • فوتبالی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    این بچه تنها افتخارش لگد زدن به فیگو بوده با یکی مصاحبه کنید که بارفنی داشته باشه
  • حمید علوی CA ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    گواردیولا هم‌نمیتونست با تیم ملی بحران زده ی ویلموتس که شانس اول حذف از دور اول مقدماتی بود بیاد بالا و اینطور نتیجه بگیره. همین طارمی و امثال طارمی زمین ویلموتس هم بودن که از ۴ بازی ، ۴ امتیاز آوردن برامون.
    • قباد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      اینم درنظر داشته باش که وجود افرادی مثل کریم باقری در کادر فنی که تیم ملی تونست بیاد بالا... اوکی؟ وگرنه اسکویچ مالِ این حرفا نبود.
    • محسن IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      همین کعبی و برانکو ادم کرد
    • ابرام US ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      البته این جناب بزرگوار خودش یه جور هایی تو ما یه های مارادونا است و به کمتر از گو اردیولا هم راضی نمیشه . بالاخره به سر وکول لوییس فیگو و کریستین رونالدو که پریده و نشان هم گذاشته .
  • محمدرضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    درودبرحسین کعبی.حرف حق زد. معنای کری های واقعا بچه گانه بین هواداران تیمها را نمی دانم. عوض اینکه فکر کنیم چرا دو تیم اول کشورمان به این راحتی توسط یک تیم عربستانی حذف میشود و چرا هیچ تیم ایرانی قهرمان باشگاه های آسیا نمیشود فقط همدیگر را ناراحت می کنیم. بیایید درد را درمان کنیم. نه اینکه به درد دیگران بخندیم وشادی کنیم.
    • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      به نطرم حرفتون کاملا اشتباهه همش داریم میگیم بچه های ما سطح فنی بالایی دارند و نقش این مربی بی تاثیر هست فکر کنم اگر این مربی نبود در همون مرحله مقدماتی حذف میشدیم حالا که در اون شرایط بحران زده تیم را با نتایج مطلوب به اینجا رسونده واقعا شاهکار کرده همون کی روش با دبدبه و کبکش را با کسب نتایج ضعیف از تیم ملی کلبیا اخراج کردند نه اینکه استعفا بده به نظرتون جای تامل نداره همین کلمبیا با مربی دیگه غیر کی روش به فینال آمریکای جنوبی رسید به نظرم این نظرها چیزی از ارزش های این مربی کم نمیکنه
    • بهزاد زارع IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      کارشناسان فوتبال ما در حد خودشون حرف نمی زنند و فقط دنبال بهانه گرفتن هستند.
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    خوب این ستاره ها در اختیار ویلموتس هم بود. چه کرد؟من موندم این حسادت ها کی تمام میشود.اگه برانکو مربی تیم ملی بود حتما طارمی را ادب میکرد.اسکوچیچ نباید بترسه و طارمی را کنار بزاره.الان قائدی کیفتش خوبه و میتونه به راحتی جای طارمی را پر کنه. طارمی کم کم تو کار مربی هم دخالت خواهد کرد و ترکیب میچینه.تا دور نشده باید طارمی کنار گزاشته بشه.فدراسیون هم باید تمام قد حمایت بکنه
    • غلام سلمانی پور GB ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      من کاملا باشما موفقم.باندبازی توپرسپولیس راشروع کرده.ایشون بایدمسؤلیت حرفهاش روبپذیره.
  • حقیقت IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    شماهم طوری رفتارمیکنیدانگارمسی یارونالدوهستید!
    • محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      حرف شماکاملا درسته ولی بنده خدااینکارونکرده دارن جودرست میکنن اون موقع که حتماکلی لشکرآماده مقابله باهاش میشن.متاسفانه بازیکنای ماظرفیت تعریف تمجیدندارن.بایدفدراسیون طوری ازمربی دفاع کنه که این بدعت نشه هرکس هرطوری خواست به مربی توهین کنه.احتمالاطارمی زیاده خواهی میکنه والابازیکن فیکس دیگه چی میخواد؟حتمامیخوادترکیب بچینه
    • علی AU ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      دمت گرم حقیقت، خوب زدی تو خال
  • حسن RO ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    پول نیست بازیکن ها رو هم خارجی ها میبرن هم داخلی ها . با این پول تا همینجاها میشه اومد مگه اینکه سپاهان که به گنج وصله سال دیگه یه کاری بکنه
  • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    پس چرا داشتید توی مرحله اول حذف می شدید خیلی پرو هستید یه کم احترام مربی تیم ملی نگه دارید
  • شاهین ۳۳ IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اقا جون ما همیشه بازیکنهای با کیفیت داشتیم ولی ۴ یا ۵ بار جام جهانی رفتیم ، چرا؟ عوض اینکه از تیم و کادر فنی حمایت کنیم، داریم ضربه به بنیانش میزنیم!!!
  • قادر IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اسکوچیج حرف حق زده است. بازیکنان ما تاکتیک پذیر نیستند. تعصب را کنار بگذارید. طارمی که در تیم ملی فقط راه میرود و مراقب ساق پاهایش هست.
    • شیرزاد IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      بله خب اگه الان ایران حذف شده بود این حرف ها رو نمیزدن امثال کعبی. نمی‌خوایم که خودمون رو گول بزنیم که. واقعا تیم ما تاکتیک پذیر نیست اینو مربی های قبلی هم گفتن. این موضوع ناراحت کننده است ولی واقعیته،
  • صالح IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    خدا لعنت کند دلال کروات برانکو و وزیر ورزش قبل که این خنگ رو مربی تیم ملی فوتبال ایران کردن
    • اشکان IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      شما مشخصاً مرتبط با باشگاه و لیگ نظر دادین و کمکی به بهبود وضعیت تیم ملی نمیکنه به باشگاهتون هم کمکی نمیکنه
  • کسراک IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    همینا اگه مربی تیم ملی بودن و نتیجه نمیگرفتن اونوقت میگفتن ... الان دیگه تیم ضعیف تو دنیا نداریم و ما بازی تدارکاتی نداشتیم و امکانات کم بود و رو تیمهای پایه کار نکردیم و ....‌
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اگه این نقش گواردیولارو بازی میکنه پس کیروش چکار میکرد با ما ویلموتس بود اینا بازیکن باکیفیت اروپا نبودن که در آستانه حذف شدن بودین ؟
    • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      عزیز من ویلموتس اصلا چند روز تیم دستش بود؟ چند روز اردو گذاشت؟ اصلا ایران بود اون بشر؟ کلا شاید پانزده روز هم با تیم ملی نبود، چطور میخواین این مربی با این بازیکنا بازی هارو می برد؟ وقتی بازیکنا متوجه شدن با همچین بشری طرف هستن انگیزشون داغون شد و بدلیل عدم ارامش ذهنی نتونستن بازی کنن و باختن. پس هی ویلموتس ویلموتس نکنید. ویلموتس اومد ولی با تیم ملی نبود، و فقط ارامش ذهنی بازیکنارو بهم ریخت
    • علی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      خب دیگه! الان مربی داریم که در کنار تیمه، آرامش ذهنی تیم رو بهم نریخته، انگیزشونو داغون نکرده و اردو هم برگزار کرده. نتیجه گرفتن هم که اظهر من الشمس. بین طارمی و اسکو هم سوتفامی پیش اومده که خیلی راحت با یک جلسه گفتگوی رودررو حل میشه و لازم نیس از کاه ، کوه ساخته بشه
  • داداش همین بازیکنان در اختیار ویلموتس هم بودند چرا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    سلام همین بازیکنان در اختیار ویلموتس هم بودند چرااون نتیجه نگرفت . هر دو در کنار هم باید باشه تا نتیجه خوب بگیری . درسته روزمه قوی ندارن .ولی تا اینجا خوب نتیجه گرفته .
  • بهرام میری IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اقای حسین کعبی ،بازیکن خوبی بود و هست ،لگدش روی صورت ِ فیگو یادمون نمیره بار فنی ایشون رو اما خداییش اسکوچیچ یک سر و گردن از همه مربی هایی که تا الان به ایران اومدن ،بالاتره اقا تعصب بیجا نگیریم لطفا فقط نگاه امار و نتایجی که گرفته بکنیم
  • ورزشی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    کسی که در این برهه زمانی برای تیم ملی و اسکوچیچ حاشبه درست میکند،نادان است.و غلط حرف میزند و معلوم است چیزی نمی فهمد.با این همه ستاره با ویلموتس تا لبه پرتگاه رفتیم و افرادی که الان علیه اسکوچیچ حرف میزنند،آن موقع لال بودند،و در سوراخ موش رفته بودند.الان دوست ندارند تیم ملی ببرد، و در ظاهر طرفدار تیم ملی هستند.چشم دیدن موفقیت تیم ملی را ندارند.چه اسکوچیچ باشد،چه کسی دیگر.فقط فکر منافع خودشان هستند.کیروش به عراق باخت.چرا تو سوراخ موش رفته بودند و چیزی نمی گفتند.البته ممکن است هر مربی حرفی هم بزند که اشتباه باشد،آیا باید اخراجش کرد.تیم ما در صدر است .بهتر است نادانها علیه تیم ملی حاشیه درست نکنند.
    • رضا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      احسنت واقعا که گل گفتی در ضمن آقای کعبی شما رو شناخته که زیاد رو نداده بهتون
  • ابادانی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اسکوچیچ را مظلوم گیر اورده اند و انتقادات بی جا می کنند.تنها مشکل اسکو اینه که با طارمی برخورد نمی کنه. باور کنید اگه طارمی در سطح رونالدو هم بود باز هم باید مطیع سرمربی تیم ملی باشه.طارمی خیلی پررو شده و قطعا اگه باهاش برخورد نشه تیم ملی رو به هم میریزه.اگه یه دفعه دیدید که در بازی اینده با لبنان یا سوریه فاجعه چند سال قبل بحرین تکرار شد و ما باختیم بدونید که امثال طارمی با ایجاد حاشیه تیم را به هم ریخته اند.پس مواظب باشیم.اگه اسکوچیچ مربی خوبی هست نباید طارمی رو دعوت کنه.همانطور که برانکو در پرسپولیس با چند بازیکن برخورد کرد اما باقدرت نتیجه گرفت.
  • داود IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    کاش هرحرفی درخصوص فوتبال و تیم ملی و باشگاهی و... ازطرف فوتبالیها زده میشه فنی و کارشناسی یا ازروی دلسوزی باشه اما متاسفانه بیشتراین نظرات ازروی منافع تیمی شخصی ویا حب و بغضه ودربدترین موقعیت ها توسط رسانه ها منتشر میشه وباعث ایجاد حاشیه میشه
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    واقعا راست میگه . حتما باید به فکر یک مربی درجه یک برای جام‌جهانی باشیم وگرنه با این مربی بریم جام جهانی بدترین نتیجه تو تاریخ میگیریم
    • آزاد IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      یه جوری میگی انگار ما دفعات قبل از گروهمون صعود کردیم .حالا چه فرقی داره یه گل چه۱۰ گل وقتی قراره از گروهمون صعود نکنیم هیچ تاثیری ندارا در ضمن هیچ مربی داخلی هم بعد از ویلموتس حاضر به پذیرش سرمربیگری تیم ملی نبود همون بزدلایی که الان دارن از اسکو انتقاد میکنند آیا خودشون حاضر بودن سرمربیگری تیم رو بپذیرند .به ابروهای برداشته آققا حسین کعبی قسم که خودشم جناب رونالدو نیس آقای کعبی یه نمه مرد باش.
    • بی دان US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      میشه بگی کی نتیجه باشکوهی گرفتیم ک بخاییم بدترینو تجربه کنیم..یجوری میگی تا حالا تونستیم از مرحلع کروهی بیاییم بالا
  • مصطفی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    بازیکن هر چی هم بنام و اثر گذار که باشه قبل از اون احترام سرمربی و پیشکسوت رو رعایت نکنه دوریال گرونه اقای طارمی مرحله رفت شما و سایر ستارهای لژیونر مگه در تیم ملی نبودید؟ احیانا یادتون رفته که به عراق و بحرین باختید بهر حال بعد از اون اقای دراگان اسکوچیچ سر مربی محترم با امدنش به ایم ملی نتیجه اش شده ده پیروزی و یک مساوی و الانمدر صدر جدول گروه قرار گرفتیم و بعنوان تیم اول اسیا هم صعود کردیم اقای کعبی همین که گفتید حرف نزنم بهتره فقط واقعا همینو درست گفتی وگرنه همونایی که گفتی اضافه بود اسکوچیچ از نظر اخلاق و رفتار و کاربلدی نامبر وان هستن گواهی این مدعی نتایجی ست که تیم ملی گرفته
    • حامد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      بسیار عالی گفتید، ضمن اینکه من به شدت با بازیکن سالاری مخالفم بزاریم کادر فنی تیم ملی کارش رو کند و فدراسیون تمام قد از این کادر فنی حمایت کند، کیروش که همیشه نگاه تحقیر آمیز داشت رو یادتون بیاد اونوقت این مربیان حال تیم ملی رو تقدیر میکنیم
  • هموطن IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    هر کسی به خودش اجازه می‌دهد مربی تیم ملی را زیر سوال ببره! بزرگ‌ و‌ کوچک. بنده خدا اسکوچیچ چیکار کرده با شما؟ حقش بود الان کیروش بود هیچکی جیکش درنمیومد. کیروش تنها کسی بود که شاخ زیاده خواه ها را شکست، بازیکنایی مثل رحمتی و مربیانی مثل پیروانی و ایفمارک و خیلی‌های دیگه. الان طارمی که فیکس تیم ملیه به خودش اجازه می‌ده سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببره. متاسفانه ما زبان زور را بیشتر میفهمیم و حتما باید چوب و‌فشار بالای سرمون باشه! اسکوچیچ بهتره برای اینکه اعتبار تیم ملی زیر سوال نره چند بازی طارمی را بفرسته رو نیمکت تا حساب کار دستش بیاد. نتیجه به هر قیمتی بدرد نمیخوره!
    • حسین GB ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      من هم موافقم بازیکن هرچقدر هم بزرک باشه حق نداره در مورد سرمربی یه تیم صحبت کنه باید جلوی ه هم چین بازیکن هایی واستاد تا عبرت برای ه دیگران بشه
    • احمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      هموطن آنچنان سنگ دلال موزابیکی را به سینه میزنی آدم یک لحظه شک میکنه که نکنه طرف منافعی رو در نبود دلال موزابیکی از دست داده که اینقدر ازش دفاع میکنه کیروش هرجا بوده دهنشو باز می کرده وچشمشم میبسته فقط غاره زدن بلد بود که اینم هرخل چلی رو گذاشته بودن مربی تیم ملی بلد بود بزنه ول کن مرتیکه دزد موزابیکی را
    • هموطن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      احمد عزیز، برای بنده کیروش یا به قول شما دلال موزامبیکی اهمیت نداره، بلکه رفتارش در قبال بازیکنا و دوره بری های تیم ملی مهمه! هر کسی که برای تیم ملی ناز کرد تا عبد از تیم کنار گذاشت حتی با وجود فشار از از طرف این و آن. یادمه بازیکنا همه مثل سرباز در خدمت تیم ملی بودند و کسب تعیین تکلیف نمیکرد. حالا اما طارمی مستقیما جلوی سرمربی تیم ملی وایمیسته. با طرز تفکر به جامدجهانی هم بریم به درد نمیخوره!من از کیروش دفاع نمیکنم از مدیریت صحیحش تو تیم ملی دفاع میکنم. بودن و نبودن کیروش چه نفعی برای من میتونه‌ داشته باشه که سنگشو به سینه بزنم، ولی وقتی بود پای خیلی ها که دنبال منافع شخصی بودن را دور و بر تیم ملی کوتاه کرد.
  • رضا IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    کعبی خودش کیه که تو این شرایط تیم ملی رو تحت فشار روانی قرار میده
  • ناشناس IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اینها کارشناس نیستند مغرض هستند.اگه امکان داره تا پایان بازیهای تیم ملی با هیچ گواردیولایی صحبت نکنید. تا آرامش تیم ملی حفظ بشه. واما در مورد پرسپولیس و استقلال . آولا در مورد بازی نگران نباشید مطمئنا میبره چون قراره پرسپولیس بازم قهرمان بشه . دوما اگه اینها تیمهای بزرگی هستند چرا چند دهه هست تو آسیا نتیجه نمیگیرند . اینها در لیگ داخلی با حمایت فدراسیون داوری کمیته داوران قهرمان میشند.
  • حیدر IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    نظر آقای کعبی کارشناسی نیس بیشتر نظر شخصی ایشان میباشد.نظر آقای اسکوچیچ در مورد تاکتیک پذیر نبودن بازیکنان تیم ملی درست بنظر میرسد زیرا تو بازیهای تیمهای ایرانی درمقابل تیمهای قوی این نقص زیاد دیده میشه در حقیقت باشگاهها نتیجگرا هستن وبه مسایل فنی مثل تاکتیک بازیکنان اهمیت نمیدن بیشتر نتایجی که میگیریم بخاطر تکنیک فردی بازیکن هس
  • رامتین IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    داداش تاکی ازافرادبی سوادبعنوان کارشناس استفاده می کنید، ازتضعیف تيم ملي فوتبال ایران چه چیزی حاصل تان میشه.... نکنه رانت وحق دلالی گیرتان نیامده؟!!
  • مازیار IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    به خدا راست گفته ما حتی از لحاظ بدنی هم خیلی ضعیف هستیم اگر ما اونور بودیم و جای عمان بودیم به هیچ وجه جام جهانی صعود نمیکردیم واقع بین باشیم چون واقعا حد تیم ایران پایینه ما خیلی تیممون با شانس همراه شده
    • علی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      شانس یه بازی، دو تا بازی، آخرش سه تا بازی. نمیشه که هر چی بازیه ببری و بگی شانسیه! این شانس دور قبل کجا بود؟! ضعف بدنی هم اگه هست برمیگرده به باشگاه ها. در تیم ملی مگه چه قدر فرصت انجام کار بدنی هست؟! ضمن اینکه شما شاید یادتون نباشه یا اصلا ندیدین ولی تیم ایران مقابل همین عراق هشت سال بود نتیجه نگرفته بود ولی الان در دو ماه کاری انجام شد که هشت سال نشده بود!
  • مجید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    سلام آقای محترم چیزی نمونده بود در دور مقدماتی با مربی بزرگ! حذف بشیم آقای پروفسور انصاف داشته باش
  • بوسجين IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    بابا اين نظرات در اين شرايط منتشر مي كنيد عجيب است اصلا منافع ملي را رعايت نمي كنيد ان چيزي واقعيت دارد الان ايشان مربي تيم ملي است در اين شرايط تخريب جردن ايشان جز اشفته بارار براي مافيا ها و تضعيف تيم نتيجه ديگري ندارد مگر همين بازي كن با احترام به انها زمان ويلموتس و كيروش نبودند چه شد ما ارتقاء پيدا نكرديم پس دوستان درد اين نيست مرضي داريم نمي دانيم هر حرفي را بايد كي بنزنيم تا موثر واقع شود و هم سرمايه ها تلف نشود بدون فكر بر اساس احساس حرف نزنيم واقعيت ها و موقعيت را را در نظر بگيريد مگر به اين تيم چي داديد كه انتظار داشته باشيد كدام بازيهاي تداركاتي موثر را و كدامين هزينه را كرديد انهم در شرايطي بازيكنانش زياد در كنار هم وقت هماهنگي و تمرين نداشته اند بازي استراليا با خودمان يادتان هست استراليا موفق تر از ما توپ را به گردش در مي اورد اما انچه كه معجزه وار تيم ما برنده شد بازيكنان استراليا اكثرا در ليگ هاي اروپايي بازي ميكردند فرصت هماهنگي تيمي را نداشتند و نهايت ان نتيجه رقم خورد و ديگر اينكه اين همه نااگانه هر كس از جايش بلند مي شود ميشود كارشناس مگر الان كره و ژاپن و امارات
    • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      یک سئوال مهم چه کسانی و با چه انگیزه ای در شرایطی که تیم ملی داره بهترین نتایج رو میگیره و در مسیر صعود به جام جهانی قرار گرفته دارند حاشیه سازی می کنند؟
  • لنگی کیسه کش IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    جامدیرعامل فولادبودم اخراجش میکردم هرچند مدیرعامل فولادم لنگی تر از حسین کعبی شک نکنید اگه کعبی توپ جمع کن سپاهانم بودهمچین مصاحبه ای کرده بود فرداش خونشون بودگولی بازی میکرددارند میگه دوسداری کدوم تیم ببره ببین چی جواب میده مردک
  • جهان بین IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    بخاطر خدا دست از تضعیف تیم ملی و کادر فنی او بر دارید. شما حسودان
  • محسن IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    به نظر من کعبی مال این حرفها نیست حسادت+ویلموتس_نابودی فوتبال ملی
  • هاشمی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    با سلام مهدی طارمیا سرمربی فوتبال ایران باید بذاره کنار .طوری ادب بشه که واقعیت پذیرباشه. ما مهاجم شایسته کم نداریم. هر بازیکنی آرزوشه که ۱دقیقه برا تیم ملی کشورش بازی کنه.
  • مسعود IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    چون تیم ملی می تونه راحت بره جام جهانی دارن توطئه می کنند افتخارش به یک ایرانی برسه، عجب مردم کلاهبرداری شدیم
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    آدم این روزا میفهمه کیا دشمن تیم ملی هستن
  • بابا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اگه مربی میشدی مثل ویلموتس میشدی آخرش البته باز شعور می خواد که باز تو نداری
  • نادر آبادانی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    چرا اینقدر خدمات دیگران رانادیده میگیریم اولا حسین کعبی یکی از بهترین مدافعان سمت راست تیم ملی تا امروز بوده اند و لگد به فیگو جدای از خطای قابل نقد ناشی از غیرت جنگندگی او بود یادمان نرود بعضی بازیکنان مطرح جهان گوش دیگری را گاز میگیرند اما انتقاد ایشان به اسکوچیچ هم بسیار ناعادلانه بود و نمیبایست جنین انتقاد هایی میکردند
  • ایلام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    سلام وقت بخیر حالا که تیم دار نتیچه میگیره یکعده نمی‌دونم از چه می‌سوزم تیم بحران زده را نجات داد این آقا لطفاً به این شبه دامن نزنید و بگزارید این تورنمنت تمام بشه. آنوقت آنهایی که صاحب سبک هستن نظر میدن در حال حاضر نه بازیکنان را مغرور کنید و تفرقه کنید اگه اینجور که میگین همه بازیکنان یک دست هستن این بازی طارمی نیمکت نشین کنه که افسار ش مهار بشه یادتون باشه طارمی همون. بود در بدترین شرایط و بخاطر پول چه مصیبت های که سر پرسپولیس نیاورد و پنجره در اوج نیاز برسون بست پس آب گل آلود نکنیم به منفعت کشورهای دیگه عراق با بهترین مربی قعر نشین /؟؟ فقط سه پیروزی دیگه و تمام
  • شهروز IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    صحبتهای کعبی درسته. علم و دانش اسکوچیچ در حد تیمهای آسیائی جوابگو هست و در مرحله جام جهانی . حرفی برای گفتن نداره که باید برای انموقع سر مربی تراز اول استخدام بشه
    • محسن۱۳ IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      بشین جات حاجی بلاژویج و دالیچ گمنامهایی بودن ک کروات و تا فینال برد.اسکو عالیتر از خودش خودشه
  • حسن IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    اقای ‌کعبی وخیلی از کارشناسان یادشان رفته که مرحله اول اگر چهاربرد نبود به اینجا نمیرسیدیم همین بازیکنان بودند وداشتیم اوت میشدیم یک تیم باشگاهی را نمیتوانند بین ۴تا تیم بیاورند بعد خارج ازگود نشسته انتقاد میکنند اسکوییچ شجاعت داشت ان زمان قبول کرد بی انصافی چقدر
  • اورین IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    بنظر من اسکوچیچ باید در مصاحبه هاش از وجود موثر آقای کریم باقری و وحید هاشمیان در تیم ملی تمجید میکرد در حالیکه فقط مربیان خارجی خود رو تمجید میکرد این خیلی بده
  • ملت IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    فراموش نکنیدمربی قبلی باهمین بازیکناداشت ازگردونه خارج میشدتنهامشکل اسکوچیچ اینه که بلدنیست عربده بکشه وعده ای هم نمیتونن ازقبلش بخورن
  • میلاد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    باتمامی احترامی که به طارمی قائلم آقای طارمی احتمالا حکم بازیکن مربی رامیخواداشته باشه
  • امیر IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    ماجرای اسکوچیچ و تیم ملی شده مثل حکایت محمود فکری و استقلال محمود فکریم استقلالو چندین هفته صدرنشین لیگ کرده بود ولی آخرش چی شد گندش در اومد. اسکوچیچ همه چیزشو مدیون بازیکناشه اگه یادتون باشه ما به زور امارات و سوریه رو بردیم
  • ابادانی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    خیلی خوشحالم که اکثر کاربران مخالف بازیکن سالاری هستند چون همه میدونیم ما چه ضربات بزرگی از بازیکن سالاری گرفتیم.در فوتبال ما هزاران استعداد گم نام وجود دارند که شانس و بهتره بگم پارتی ندارند که مطرح بشن.اگه پدر اقای طارمی کمکش نمی کرد الان طارمی یه بازیکن بی نام در لیگ های دو و سه کشور بود که حالا برای همه خط و نشان می کشد.اسکوچیچ حتی اگه بی نام و نشان بود الان نام و نشان دارد.اسکوچیچ الان سرمربی تیم بزرگ ایران هست.چه افتخاری بزرگ تر از این.تحقیر اسکو تحقیر تیم ملی است.من از نظر فنی کیروش را صد در صد قبول نداشتم اما خیلی دوست داشتم بمونه.چون کیروش قلدر بود و از پس زیاده خواهیهای بازیکنان و روزنامه نگاران و فدراسیون و مربیان ایرانی بر میومد.هموطنان عزیز لطفا اصلا از بازیکن سالاری حمایت نکنید.همین الان ما کریم انصاری فرد رو داریم.بازیکن بااخلاقی که در دقیقه نود وارد بازی میشه اما اعتراضی نمی کنه.کاوه رضایی هست.صیاد منش.مغانلو.مهدی عبدی. و ...
  • یکی مثل همه IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    آقا بنده خدا داره نتیجه میگیره، چقدر ما دنبال خراب کردنش هستیم. همیشه داشتن نام و پیشینه شرط کافی نبوده واسه موفقیت. کسی که دنبال موفقیت باشه بیشتر میتونه براش زحمت بکشع.دقیقا اسکوچیچ داره تلاششو میکنه و از همه وجودش واسه تیم ملی ما خرج میکنه، نتیجه هم گرفته . نمیدونم چرا ترس دارن.والا با نام های بزرگ ما جام جهانی نتیجه نگرفتیم .با ویلموتس که در مرز حذف مرحله مقدماتی بودیم. اسگوچیچ ضعف رزومه و پیشینه شو داره با تلاش و کوشش مصاعف برای موفق بودن جبران میکنه... بیاییم بدون تعصب و پیش داوری ،از تیم ملی و مربی پرتلاش و پای کارش حمایت کنیم.
  • اسکندرزاده IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    نمی‌دونم صحبتهای کعبی از روی حسادت هست یا از روی نفهمی اما هرچی هست کمک به تیم ملی نیست امثال کعبی که از مربیگری فهم درستی ندارند نباید در مورد مربی تیم ملی اظهار نظر کنند نباید زحمات اسکوچیچ رو نادیده بگیریم ضمن اینکه رزومه حتما نتیجه نمیاره همون‌طور ک ویلموتس تو ایران نتونست نتیجه بگیره و کی‌روش در کلمبیا امروز نتیجه گرفتن اسکوچیچ باعث حسادت بعضیا شده ک ه امیدوار بودن تیم ایران دور اول انتخابی جام جهانی اوت بشه اما شکر خدا با شناخت خوب از بازیکنان و روحیه اونا و با تاکتیک های درست و هجومی اسکوچیچ تیم ایران واقعا متحول شد و انشاالله با اسکوچیچ در جام جهانی تیم ایران فقط با تاکتیک هجومی می‌تونه خوب نتیجه بگیره و تاکتیک‌های دفاعی که امثال کی‌روش و ویلموتس دنبالش بودن به درد تیم ملی نمیخوره
  • زارعی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    اینهایی که انتقاد ودر در اصل با حضور اسکوچیچ مخالفت می‌کنند مریض هستند و چشم به دنبال جایگاه وی دارند وسلام
  • ق ر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    بیشتر این نفرات زمان کی روش بود بس چرا در جام ملتها قهرمان نشدیم الان فقط باید تا جام جهانی فقط اتحاد داشته باشیم که بازیکنان سوء استفاده نکنند
  • Amir IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    همین مونده بوداین حسین کعبی درمورد اسکوچیچ باشخصیت نظربده،کل بارفنی لگدبه صورت فیگوبودکه ابروهرچی ایرانی وبرد،اخه توبگوکی هستی که اسکوچیچ تو روتحویل بگیره هرچی باشه رزنامه اش از توبیشتره هم زمان بازیگریش هم زمان مربیگریش
  • رضا از گلستان IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    بعد از نتایج ویلموتس هیچ مربی جرات هدایت تیم ایران را نداشت و تیم در استانه حذف شدن بود و حالا که بااین مربی نتایج خوبی گرفتیم کعبی و طارمی خفه شن
  • عباس IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    همه مربیان مشهور دنیا روزی گم نام بودند و به تدریج لیاقت و شایستگی شون رو نشان دادند و مشهور شدند اگه این مربی مورد اعتماد قرار بگیره و بازیکنان یادبگیرند که باید به دیدگاه ونظر سرمربی شون احترام بذارند و برای تیم حاشیه درست نکنند و فقط در خدمت تیم ملی باشند از این تیم باهمین مربی بازی های خوبی خواهیم دید به نظرم استفاده از دو کمک خوب ایرانی آقایان باقری و هاشمیان که بازیکنان بزرگی بودند نقطه قوت اسکوچیچ هست ...
  • ایرانی IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    الان وقت این صحبت ها نیست، ظاهراً کسانی از نتیجه گیری تیم ناراحت شدن و منافع شأن به خطر افتاده
  • محمد IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    اگرمعلم درحدشاگردنباشه،همیشه این حواشی هست.درکلاس های درس مشاهده نکردید؟فدراسیون افراط وتفریط کارش بهترازاین نمیشه ازیک طرف مربی راخراب وبی روحیه می کنه وازطرف دیگربازیکن رابی انگیزه.
  • کاظم IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    ما در رفتارهای اسکوچیچ نشانی از تکبر و خودبرتربینی و ادعاهای بیخود ندیده ایم.برعکس ایشان فرد متواضعی هستند.تمام این اظهارات و مشابه آنها از روی حسد بخل تنگ نظری و کینه شخصی است.زیرا موفقیت اسکوچیچ به معنای عدم اقبال روزافزون به مربیان داخلی و به تعویق افتادن بیشتر حضور مربیان ایرانی در تیم ملی است.در هر حال تصمیم گیرنده برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد اسکوچیچ فدراسیون است و اسکوچیچ هم خودش چندبار گفته است که فدراسیون هروقت بخواهد می تواند مرا تعویض کند.یعنی خود اسکوچیچ آنقدر نگران ابقای خود نیست که بعضی مربیان داخلی نگران ابقای او هستند.
  • سعید GB ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    در این برهه حساس ،تضعیف سر مربی تیم ملی چیزی جز خیانت نیست ،،همون ویلموتس که جیب فدراسیون را خالی کرد دیدید که چه افتضاحی بود ،،واقعا حماقته بگیم اسکوچیچ چیزی اضافه نکرد ،معلومه الان اسکوچیچ نباید چیزی اضافه کنه !!!همون چیدمان ساده و بکارگیری مهره ها را هم ویلموتس نمیدونست ،،،اسکوچیچ همین که الان صدر جدولیم معجزه کرده،،،تفرقه در این برهه بدترین چیزه و ممکن سقوط کنیم ،انتقاد ممنوع!!!
  • اریا IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    اسکوچیچ باید هرروز صبح قبل از هر کاری به هرکسی که لگد به توپ میزنه عرض ادب کنه آخه یکی نیست به این بی شعور بگه مگه تو کیه هستی .
  • حامد IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    تیم عالی نتیجه گرفته متاسفانه این فضا سازی به چه دلیلی هست مگه غیر اینه که باز میخوان همه چیرگی مثل ادوار گذشته گره بزنن به دقیقه ۹۰ همه چیز عالیه مربی بچه ها کاه رو کوه نکنیم
  • رضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    تیم ملی بدون مربی هم صعود میکنه شما مطمعن باشید با این مربی توجام جهانی از هر کدام ۴ تا میخوریم
  • پ IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    درود بر کی روش.حالا که ایران داردموفق عمل میکند ومانند زمان کی روش بدون اتکا به قرمز وابی وزرد باکمک تربیت یافتگان کی روش والبته راهنمایی های اسکوچیچ به پیروزی هایی رسید که ویلموتس سیب زمینی باهمین بازیکنان وباهمین نفرات نرسید وبلکه شکست هایی هم داشت.لذا همه حسودان وطرفدارانشان که به کی روش کبیر هم حمله میکردند تا تیم ملی ایران موفق نشود وشکست بخورد ومرحمی باشد بر کوتاهدشدن دستشان از درامدهای تیم ملی ایران که توسط کی روش قطع شد امثال خیابانی یوسفی ضیاء رضوانی مایلی کهن فریادشیران جلالی درخشان وبخصوص برانکوی حسود و...الان هم میخواهند به بهانه حمله به اسکوچیچ نجیب تیم ملی فوتبال ایران را به شکست خوردن برسانند تاموفق نشود به جام جهانی ۲۰۲۲برود.درودبرکی روش سلام براسکوچیچ بخاطر ایران
  • احسان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    جای بسی تأسف است که عده ای موفقیت کادر فنی را نمی توانند ببینند اسکوچیچ مربی مطرحی نبود اما جایگاه خودش را به با این پیروزی‌ها حداقل در آسیا تثبیت کرد
  • رسول IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    بهترین وضعیت برا تیم ملی باید حمایت همه جانبه از تیم باشه تو این مرحله نباید انتقاد کرد .البته اونایی هم که دست به انتقاد از تیم ملی میزنن با دلال‌ها دستشون تو یه کاسه اس . این آقا اگه هر مشکلی هم داشته باشه باید به وقتش دنبال مربی خوب بود . الان به هیچ وجه زمان مناسبی نیس.
  • مرادپور IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    کعبی به تیم ملی دعوت نشده میسوزه بخاطر همین علیه اسکوچیچ شده ما خودمون میدونیم که حرف اسکوچیچ کاملا درسته
  • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    فقط مانده بود شما نظر بدید جناب زیدان !!!!
  • ناصر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    کلا"پرسپولیسی ها باتیم ملی وسرمربی تیم ملی مشکل دارند
  • ناشناس IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    شمابرودرموردورزش های رزمی کارشناسی کن
  • محمد IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    حرفهای کعبی به شدت بوی حسادت میده واقعا اسکوچیچ چه نتایجی باید می‌گرفت که ما راضی بشیم؟
  • س IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    خیلی ادعا داری آقای کعبی
  • mohamad IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    مربی های ایرانی که فقط بدردبازیهای داخلی میخورن پول هم ندارین که یک مربی خوب خارجی بیارین این مربی هم داره نتیجه میگیره زیر پاش رو دارین میزنین
  • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    والا شماها نظر ندین تیم ملی موفقتره،همش تخریب اینواون ولللل کنین،بیکارین برین دنبال زندگیتون فوتبال بالاپایین داره همینه
  • من IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    شما از مربی گری چی می دونی جناب کعبی که از سرمربی گری بدونی؟؟؟
  • فرزاد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    جرم اسکو چیچ این است که با نتایج خوبی که گرفته بی دانشی خیلیها را نشان داده
  • محمد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    سلام اگر رسانه ها با دعوت آدم کوچک ها مثل کعبی منصوریتن و مظلونی و ایجاد تنش بین بازیکنان بزرگ و سرمربی اتفاقات تیم ملی مایلی کهن را تکرار نکنند تیم راحت له جام جهانی می رود در زمان مایلی کهن هم بازی عالی تیم را کار بدن ساز می دانستند مشکل بازیکن بزرگی مثل دایی و خداد عزیزی با مایلی کهن را بزرگ کردن تا تیم قهرمان دور اول سوم دور دوم بشود و راه طولانی اسنرتلیا را تجربه کند اگر مثطعوی عرضه داست و دایی را خط می زند کار درست می شد حتی بهنرین ها دنیا هم ار اندازه تیم ملی نیستند برای رسیدن به جام جهامی فقط مبارزه با بازیکن سالاری است طترمی را خط بزن من قول می دهم با گلهای قایدی و قدوس و انصاریفرد حتی مطهری ک و علیپور راحت به جام جهامی می رویم یهدمان باشد با همین بازیکنان سه گل از ژتپن خوردیم وگلی نزدیم مبهارزه با بازیکن سالاری اصل لا یتغیر فوتبال است و گرنه سمگ روی سنگ نمی ماند اگر تانیک داشنند ۳ گل از ژتپن و یک گل از بحرین و عراق نمی خورون طارمی با تمریمتت اسکوچیچ طارمی شد بازیکنی بزرگتر از تیم ملی نداریم اسکوچیچ نربی تیم ملی است نه کعبی
  • علی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    سلام متاسفم خبرنگار عزیز این کعبی بی تربیت ترین ورزشکار بعد پیام صادقیان است اصلا موندم مگه قحط الرجاله میرید از این دو تا آدم بیسواد بد دهن مساحبه میکنید اسکوچیچ در یه جمله سگش شرف داره به کیروش دلار دوست حداقل روانشاس خوبیه اگه مربی نیست که خیلی دانش مربیگری داره
  • گمنام IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    تیم ملی خوبی داریم ولی الان نیاز به ارامش برای ملی پوشان و تمرکز داریم اگر مربی خوبی نیست چرا انتخاب شد که حسین کعبی و طارمی باید بیان تیمی که داره نتیجه میگیره این بحثا را پیش بکشن اگر مربی نمیخوایین یا کسی دیگه میخوان بیارن این حرفا دیگه بچه بازیها دی.ه چیه
  • 0670954977 IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    آقای کعبی دوست عزیز همین تیم با همین بازیکنای در سطح اروپا!قبل از آمدن اسکوچیچ با یک مربی بین المللی داشت حذف میشد برار! تو هم برو زیر ابروتو بردار داداش به جای برهم زدن آرامش تیم ملی.
  • رضا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    حسین کعبی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی