نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
۱ |
۱
سلمانی با گلزنی، وریا را نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از هدر رفتن پنالتی وریا غفوری، استقلال خیلی زود توسط جعفر سلمانی به گل رسید و در واقع سلمانی با گل خود به نوعی وریا را از گزند انتقادات نجات داد.

سلمانی در اولین بازی لیگ برتر اولین گلش را برای استقلال زد تا شرایط روحی خوبی پیدا کند.

بازیکن جدید استقلال همه را امیدوار کرد
امیرحسین حسین‌زاده در شروع نیمه دوم با چند حرکت تکنیکی نشان داد مایه‌های پیشرفت و بهتر شدن را در تیم بزرگ استقلال دارد. او فوتبالیست خوبی است ولی باید مراقب حاشیه‌ها باشد و قدر استعداد خودش را بداند. مجیدی در پست فرشید اسماعیلی از وجود حسین‌زاده استفاده کرد و او هم تا حد بسیاری جواب داد.

برهانی: نیمه اول بازی خوبی بود!
در حالی که تماشاگران تلویزیونی در نیمه اول بازی استقلال- هوادار پای تلویزیون چُرت می‌زدند، ناگهان آرش برهانی گفت هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم! جالب اینکه محمدرضا احمدی هم حرف او را تأیید کرد آن هم در حالی که دو تیم در نیمه اول حتی یک موقعیت گل جدی هم خلق نکردند؛ هرچند بازی در نیمه دوم به مراتب بهتر شد.

ارسلان پنالتی گرفت و اشتباه کرد!
ارسلان مطهری برای استقلال پنالتی گرفت اما یکی از نفراتی بود که هنگام زدن پنالتی اول وریا، زودتر حرکت کرد و در واقع مرتکب اشتباه شد. جالب اینکه وریا تا حالا چند بار پنالتی خراب کرده اما باز هم پنالتی‌زن اول استقلال است. او ضربه دوم خود را خیلی بد زد و مسلم حق‌شناس به خوبی توپ او را مهار کرد؛ هرچند دقایقی بعد دروازه‌اش توسط جعفر سلمانی باز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی ۴۴۴۴ IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    سلمانی با گل زیباش به اون خبرنگار لنگیایی که بعد از بازیش در تیم ملی هی محرمی محرمی میکردن خیلی چیزها گفت الابته اگه به خودشون اومده باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی