نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: کسب ۳ امتیاز در اولین بازی لیگ مهمترین اتفاقی بود که برای استقلال نویدبخش روزهای بهتر در آینده شد.

شاگردان فرهاد مجیدی در اولین مسابقه فصل بیست و یکم موفق شدند تیم هوادار را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند. بهتاش فریبا در گفتگو با خبرورزشی، درباره مصاف استقلال مقابل تیم هوادار حرف زد:

استقلال لیگ را با برد شروع کرد. این دیدار را چطور ارزیابی کردید؟

۳ امتیاز اولین بازی در لیگ برتر از جمله مهمترین اتفاقات برای استقلال بود.

اما استقلال در نیمه اول هوادارانش را ناامید کرد؟

طبیعی بود که استقلال نتواند در نیمه اول بازی همیشگی اش را ارائه دهد. این تیم هم از بدنسازی آمده و هم اینکه تیم هوادار پرس سنگینی را روی تیم استقلال انجام داده بود. تیم‌ها معمولاً در سه یا چهار هفته اول لیگ زمان لازم دارند تا جا بیفتند.

به طور کلی استقلال با نفرات جدیدش را چطور دیدید؟

استقلال با حضور چند جوان تازه واردش نشان داد حرف‌هایی برای گفتن دارد. حسین زاده یکی از بازیکنان خوب استقلال در این بازی بود. ولی همه این بچه‌ها نیاز دارند تا کم‌کم در تیم جا بیفتند.

هوادار را چطور دیدید؟

به نظرم در نیمه اول پرس سنگینی روی استقلال انجام دادند که مانع از پاس دادن‌های هافبک‌های وسط استقلال شد. با این همه در نیمه دوم و با حضور مهدی‌پور شرایط بهتر شد. رضاوند و ارسلان هم زحمت کشید و خوشحالم که جعفر سلمانی توانست گل بزند چون فشار روی او زیاد بود.

در صحنه پنالتی از دست رفته انتظار داشتید استقلال دوباره به بازی برگردد؟

نکته مهم در آن صحنه این بود که استقلال خیلی به موقع گل زد. وقتی پنالتی از دست رفت، تیم هوادار روحیه گرفت اما فشار استقلال باعث شد این تیم به گل برسد.

وینگرهای استقلال چطور بودند؟

وریا در این بازی خوب بود و در رفت و برگشت‌ها، هم در حمله حضور داشت هم در دفاع. جعفر سلمانی هم انرژی اش را گذاشت اما مشخصا باید بیشتر با سایر نفرات هماهنگ شود. این اولین بازی او برای استقلال در لیگ بود که گل هم زد. نکته مهم سبحان خاقانی بود که نشان داد یک بازیکن پا به توپ است. این قبیل بازیکنان دفاع حریف را بیچاره می‌کنند. در مجموع این تیم نشان داد با گذشت زمان حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی