داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با انتخاب محمد محمدی به عنوان سرپرست تیم امید، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه های او را منتشر می کند؛ بدون اینکه کوچک ترین توضیحی درباره ماجرای داریوش مصطفوی بدهد.

شهاب الدین عزیزی خادم، فدراسیون فوتبال را نهادی پاسخگو می داند. این پاسخگویی مورد ادعای عزیزی خادم لابد درباره وضعیت تیم امید نیز صادق است.

در نتیجه باید از او سوال کنیم در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰، سایت فدراسیون فوتبال خبر داد داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون به عنوان مدیر تیم امید ایران انتخاب شده است.

امروز اما با انتخاب محمد محمدی به عنوان سرپرست تیم امید، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه های او را منتشر می کند؛ بدون اینکه کوچک ترین توضیحی درباره ماجرای داریوش مصطفوی بدهد.

فدراسیون پاسخگو لطفا جواب بدهد؛ چرا داریوش مصطفوی از سرپرستی تیم امید حذف شد؟

عزیزی خادم می داند که این روش درستی برای پاسخگویی نیست و اساسا آنچه امروز در فدراسیون فوتبال می بینیم نامش نمی تواند پاسخ درست و شفاف به افکار عمومی باشد.

فدراسیون فوتبال باید افکار عمومی را قانع کند دلیل این جابه جایی بدون توضیح واضحات در تیم ملی چیست و اگر داریوش مصطفوی قرار نبود سرپرست تیم امید شود، چرا سایت فدراسیون فوتبال در تاریخی که خدمت شما عرض کردیم در همین باره اطلاع رسانی کرده بود؟

پیش از این اما جلال چراغپور هم به نکته ای اشاره کرده بود که نشان می دهد فدراسیون فوتبال برخلاف ادعای عزیزی خادم، علاقه چندانی به شفاف سازی ندارد. چراغپور چند روز پیش گفت: بنده ۷۰ روز قبل با اقای عزیزی خادم سه ساعت جلسه برگزار کردم که بعد از آن نه تماسی از سمت من بوده نه از سمت فدراسیون. یا نتوانستند شرایط و توافقاتی که داشتیم را فراهم کنند یا صلاح ندیدند که با من کار کنند. من مسئولیتی در این فدراسیون ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    ظاهرا با جعل سند مشکل اشته یکی رو آوردن که با جعل سند مشکل نداشته باشه! #گریه_کیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی