۲
خوشحالی جنجالی لژیونر پرسپولیسی به سبک رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی بالاخره موفق شد برای تیم جدیدش شباب الاهلی گل بزند.

احمد نوراللهی ستاره فصل قبل پرسپولیس در لیگ برتر در انتقالی جنجالی به تیم شباب الاهلی امارات پیوست تا به یکی از لژیونرهای جدید فوتبال ایران مبدل شود. اما اوضاع برای احمد آنطور که می‌خواست پیش نرفت و نتوانست عملکرد خوبی در بازی‌های گذشته تیمش داشته باشد. همین موضوع باعث شد احمد تحت فشار شدیدی قرار بگیرد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران هم مطرح شد.

نوراللهی در دیدار امشب تیمش مقابل الجزیره در لیگ امارات بازی را از روی نیمکت شروع کرد و در نیمه دوم به عنوان یار جانشین وارد بازی شد و توانست با یک ضربه دیدنی پای راست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و کمی از زیر فشار شدیدی که قرار داشت خارج شود.

نکته جالب در خصوص احمد خوشحالی جالبش بعد از گل بود. ستاره تیم ملی بعد از گل زیبایش با انگشت به سمت هواداران الاهلی اعلام کرد که «من هستم».

این دقیقا مشابه شادی بود که کریستیانو رونالدو بعد از گلزنی به بارسا در ال کلاسیکو انجام داد و به نوعی به منتقدانش یادآوری کرد که همچنان حضور دارد و می‌درخشد.

احمد هم با انجام این شادی بعد از گل به نوعی خواست به آن‌هایی که از او انتقاد می‌کردند نشان دهد که همچنان یک بازیکن تاثیرگذار است و می‌تواند به روزهای خوبش برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    احمد ژرارد
  • روح الله IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    احمد نور،احمد جرارد، دمت گرم پرچم ایران و ایرانی همیشه بالاست و میدرخشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی