۸
ببینید| شاهکار طارمی، صیادمنش و جهانبخش/ اوج درخشش ایرانی‌ها در اروپا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونرهای ایرانی در هفته گذشته شاهکار کردند؛ یا بهترین شدند یا زیباترین گل را به ثمر رساندند.

پس از درخشش ایرانی‌ها در لیگ‌های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان که مهدی طارمی رکورد بیشترین دوندگی را به‌خودش اختصاص داد، در رقابت‌های درجه دوم اروپایی هم ایرانی‌ها کارهایی انجام دادند.

تاثیرگذاری طارمی در گل پورتو مقابل میلان را در ویدیوی زیر ببینید:

به‌طور مثال در لیگ کنفرانس اروپا و در هفته سوم این لیگ تازه تاسیس، ‌اللهیار صیادمنش برای زوریا لوهانسک مقابل زسکا صوفیه گل زد تا این تیم اوکراینی به نخستین برد در این رقابت‌ها دست یابد. زوریا در همان گروهی قرار دارد که آاس‌رم با مورینیو و البته با ترکیب دوم خود با نتیجه ۶بر یک به یک تیم گمنام و اسم‌سخت نروژی باخت. شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش به‌طور کامل برای زوریا بازی کردند و اللهیار موفق شد در دقیقه ۶۴، تک‌گل بازی را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر برساند.

گل زیبای صیادمنش را در ویدیوی زیر ببینید:

علیرضا جهانبخش هم که در پلی‌آف لیگ اروپا توانسته بود برای فاینورد گل بزند، سرانجام نخستین گلش را در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رساند. او زننده گل اول تیم هلندی در پیروزی ۳ بر یک برابر یونیون برلین بود. جهانبخش ۸۳‌ دقیقه برای فاینورد بازی کرد و در دقیقه ۱۱، نخستین گل بازی را به ثمر رساند. فاینورد با این پیروزی
۷ امتیازی و صدرنشین گروه E شد.

 گل علیرضا جهانبخش مقابل یونیون برلین را در ویدیوی زیر ببینید:

در گروه H لیگ اروپا هم دینامو زاگرب درحالی‌که صادق محرمی را پس از یک بازی غیبت، ۷۸دقیقه در ترکیب خود داشت با نتیجه ۲بر یک بازی را به راپیدوین در زمین این باشگاه اتریشی باخت و ۳‌امتیازی باقی ماند. حالا وستهم در این گروه ۹امتیاز از ۳‌بازی دارد و ۳‌تیم دیگر ۳‌امتیازی هستند.

یک بازی هم در لالیگا-۲موسوم به سیگوندا دیویژن برگزار شد، همان لیگی که هر هفته شاهد درخشش امیر عابدزاده است. این‌بار عابدزاده نتوانست برای هفتمین بار کلین‌شیت کند و نتیجه مسابقه تیم بونفرادینا در زمین ساراگوسا یک-یک تمام شد اما دروازه‌بان ایرانی تیم میهمان ۳‌موقعیت تیم میزبان را مهار کرد تا حداقل از شکست جلوگیری کرده باشد. با این تساوی تیم بونفرادینا ۱۹امتیازی شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

بازی خوب عابدزاده زا در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    چه فایده اینا به قول اسکوچیچ یه مشت بازیکن تاکتیک ناپذیرن که حالا حالا ها درست بشو نیستند!
    • Jimmy US ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      در کل فوتبال ایران از لحاظ تاکتیک پذیری ضعیفه و تنها با حرفه ایی شدن درست باشگاها این مشکل میتونه رفع بشه و اسکوچیچ حرف درستی‌ رو زده.
  • محمد IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    سرناکسان را بر افراشتن وزایشان امید بهی داشتن خیال اندرون خام پروردن است به جیب اندرون مار پروردن است سی و پنج سال پیش هم دتمار کرامر مدرس فیفا تو ایران گفت شما تماشاگران خیلی خوبی دارید و بازیکن ندارید بازیکنان شما در زمین بیشنر تماشاچی هستند تا بازیکن.
  • ععلي كريمي IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    سلام ، مربي اگر مربي باشه نبايد اين جمله اترا برا زبان آورد ، در حال حاضر بازيكن ايراني بهترين بازيكنان تيم هايشان هستند و وآن در غلب تاكتيك تيم ، شايد ايشان تبحر لازم را دار نيستند كه با تيم تاكيك آموزش دهند يا استفاده صحيح از بازيكن را نمي دانند آقاي اسكويچ شما خوب نتيجه گرفته ايد اما عيار مربيگيتان در آوردن باز هاي بزگ بايد باشد ، تيم عقب باشه ، درانتها نتيجه با با تيم ما باشه.
  • اورست IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    امیدوارم تعداد لژیونرهای اروپاییمون بیشتر بشه نه اینکه برعکس کم بشه(قابل توجه بعضیا)
  • Ajax+perspolis=champion IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    چه فایده که عشق ( آژاکس) صدره
  • ایرانی عاشق همه اقوام IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    خطاب به علی که بازم حرف اسکوچیچ رو زده چقدر باید فهم آدم کور باشه که ندونه مشکل فوتبال ایران نه بازیکانش هستن نه مربیاش هم مربی نظرش چیزی بوده که بازیکانا هم همنظر هستن باهاش
  • مسعود جهانگیری زنجانی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    سلام پسرم جهابخش امیدوارم بلاوبلییات از تو دور باشه‌ پسرم همیشه دعا می کنم تورا وبازی وگل های تورا تماشا می کنم تی بلا می سر خدا تو حفظ کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی