اتفاق عجیب در فوتبال عربستان/ ۹ تیم معروف سعودی مجوز حرفه‌ای نگرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال عربستان تصمیم قاطع خود در خصوص عدم صدور مجوز ۹ باشگاه را قطعی دانسته و درخواست بازنگری و تجدید نظر در این خصوص را نمی‌پذیرد.

به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان، باشگاه‌هایی که در این کشور موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند به دنبال مراجعه به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای و تکمیل مدارک ارائه شده هستند اما رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال عربستان اعلام کرد چنین امکانی وجود ندارد و تصمیم این کمیته قطعی است.

باشگاه‌های الاتحاد، النصر، الاهلی، الرائد، الباطن، ابها، القادسیه، الوحده و العین عربستان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند.

محمد السلیم رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال عربستان در این خصوص گفت: باشگاه‌هایی که نتوانستند مدارک را کامل کنند قادر به ارائه درخواست بازنگری یا تکمیل و اصلاح مدارک نیستند. سامانه از نظر ما به کلی بسته شده و امکان اضافه کردن یا تغییر دادن هیچ مدرکی در این سیستم وجود ندارد. استیناف زمانی انجام می‌شود که اشتباهی صورت گرفته و مدرکی به صورت نادرست یا بر مبنای ارزیابی غلط ثبت شده باشد اما چنین چیزی وجود ندارد.

وی افزود: فعالیت کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای در کشورهای آسیایی به دقت از جانب AFC پیگیری می‌شود و اگر باشگاهی به هرکدام از دلایل چهارگانه مالی، زیرساخت‌ها، قانونی و اداری نتوانسته باشد مدارک خودش را تکمیل کند امکان اضافه کردن مدارک جدید نیست و در این خصوص هم هیچ استثنایی برای ما وجود ندارد. بر این اساس تنها ۷ باشگاه الهلال، الفیصلی، الشباب، التعاون، الاتفاق، الفتح و ضمک توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی