نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
لیورپول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول نه تنها ۵ گل به منچستریونایتد زد و به بردی شیرین رسید، بلکه این تیم و ستاره‌اش محمد صلاح چند رکورد را جابه‌جا کردند.

در شبی که لیورپول موفق شد ۵ گل به منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بزند، رکوردهای خاصی هم برای قرمزهای مرسی‌ساید و ستاره مصری‌شان محمد صلاح ثبت شد.

شیاطین‌سرخ برای اولین مرتبه در لیگ برتر در خانه ۵ گل خوردند و این اتفاق آخرین مرتبه در دوران قبل از لیگ برتر در سال ۱۹۵۵ مقابل منچسترسیتی رخ داده بود. از طرفی لیورپول هم برای دومین بازی متوالی خارج‌ازخانه ۵ گل زد و گلی نخورد، اتفاقی که برای هیچ تیمی در لیگ برتر نیفتاده بود.

محمد صلاح هم اولین بازیکنی است که پس از ۱۸ سال در اولدترافورد هت‌تریک می‌کند. پیش از او رونالدوی برزیلی در دیدار رئال‌مادرید و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق تاریخی را رقم زده بود. صلاح که با ۱۰۶ گل زده بهترین گلزن آفریقایی لیگ برتر هم شد، اولین بازیکنی است که در ۳ بازی متوالی مقابل شیاطین‌سرخ در اولدترافورد گل می‌زند. ستاره مصری در دهمین بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها برای لیورپول گل زد و این رکورد خارق‌العاده را به نام خودش ثبت کرد.

محمد صلاح؛ منچستریونایتد - لیورپول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی