نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا مرزبان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان به اعتراض باشگاه پرسپولیس مبنی بر تغییر زمین بازی با نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

تیم‌های فوتبال سپاهان و نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر به جای بازی در مسجد سلیمان در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم رفتند. علت این اتفاق، نامساعد بودن شرایط ورزشگاه خانگی نفت عنوان شد.

تغییر محل برگزاری این مسابقه اعتراض باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. افشین پیروانی سرپرست این تیم مدعی شد بین تیم‌های لیگ برتر تبعیض وجود دارد.

علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان در واکنش به این اعتراض گفت: تغییر محل برگزاری بازی از دست ما خارج بود. اگر مسجد سلیمانی‌ها «اوکی» می‌دادند در همان زمین هم بازی می‌کردیم ولی وقتی خودشان بر این باور بودند نمی‌شود آنجا بازی کرد، این موضوع ما را تبرئه می‌کند.

مربی سپاهان که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، افزود: فصل گذشته در زمین‌های خیلی بدتری بازی کردیم و امتیازاتی از دست دادیم که اعتراض هم نداشتیم.

مرزبان در خصوص عملکرد دروازه بان اتریشی سپاهان هم تاکید کرد: «کریس» فوق العاده خوب کار می‌کند. او احساس انسانی بزرگی دارد. بازیکنان بزرگی داریم که جزو روشنفکرهای فوتبال ایران هم هستند! آنها این احساس را به کریس دادند که در خانه خودش است. او با خانواده اش به ایران آمده است. همسر کریس هم از بودن در ایران خوشحال و راضی است و این مسئله به کریس هم کمک می‌کند.

مربی سپاهان در پایان در پاسخ به این سئوال که کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی در لیگ برتر می‌داند؟ گفت: همیشه یکسری مدعیان از پس‌کوچه‌ها می آیند که کسی انتظارش را ندارد ولی روی کاغذ استقلال، پرسپولیس، گل گهر و فولاد می‌توانند مدعی سرسخت قهرمانی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    مثلا بفرمایید زمین نساجی خیلی مطلوب بود که در آستانه فینال اینقدر دشمنی شد؟ سبیل نفت رو چجوری چرب کردید. کلا اینهمه نفوذ و قدرت و ثروت مافیایی را آفت فوتبال نمیدونید؟
    • سیروس IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      هرکاری میکنن که امسال پرسپولیس قهرمان نش براشون فرقی نداره استقلال قهرمان بش یا سپاهان
    • طغرل IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      استانه فینال؟شماها همینجوری تاریخو عوص میکنید.اولا بازی با نساجی بعد فینال بود.دوما انگار یادت نیست کل برنامه لیگ رو بهم ریختید بعد همه تیمها سه روز و پنج روز یکبار بازی میکردن و تیم شما با اینکه بازی عقب افتاده داشت هر هفت روز یکبار باز میکردید.سوپر جام هم همون وقتی که گلممد گفت انجام شد.شماها واقعا هوچی هستید
  • لنگی US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    از مربی سپاهان میخام گوش ب این چرندیات ندن اصلا براشون مهم نباشه ک مدیران حریف چی میگن اینا میخان تمرکز تیم کادر فنی مشغول کنن شما کار خودتو بکن بزار هرچی میخان غُر بزنن ب امید موفقیت طلایی پوشان دیار زاینده رود
  • علی غریبی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    این آقا قرار بود اگه سپاهان قهرمان لیگ پارسال نشد از اصفهان تا تهران ویا بالعکس پیاده روی کنه براحتی زد زیر حرفش،پارسال دوتیم کیسه وشله زرد رو مدعیان قهرمانی لیگ برتر دونست وپرسپولیس رو محلی بر اعراب نگذاشت اما ب کوری چشم دشمنان قسم خورده، دلاور مردان ارتش سرخ گلات قهرمانی را بدست آوردن امسال همین آقا نتونسته پرسپولیس رو جز مدعیان قهرمانی قرار نده ویه کم یا گیریش بهتر شده آخه ما پرسپولیسی‌ها مدعی نیستیم ما خود قهرمانیم
    • قهرمان همه دوران IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      داداش من خودم پرسپولیسیم ولی این بنده خدا گفته بود اگه قهرمان بشند پیاده روی...
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    از حمید استیلی تشکر کن که بر ات نون وآب خوبی توی ایران فراهم کرد ...شمائیکه یک لگد به گربه هم نزدی.ادا درنیار برگرد آلمان سر کار قبلیت....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی