دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
۰ |
۵
رونمایی از خریدهای جدید تراکتور مقابل صنعت نفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، بازیکنان جدید این تیم امروز می‌توانند به میدان بروند.

تیم فوتبال تراکتور که پیش فصل سختی را در شرایطی عجیب پشت سر گذاشت، بعد از شکست سنگین مقابل گل گهر در هفته نخست، امروز به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت و میزبان این تیم در تبریز خواهد بود.

تراکتوری‌ها که فصل قبل را در شرایط بحرانی به پایان رسانده و مشکلات مالی به اعتصاب بازیکنان در هفته پایانی مقابل سایپا منجر شده بود، پس از پایان فصل با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل بدهی‌های داخلی و خارجی روبرو شده و علاوه بر از دست دادن نفرات کلیدی، نتوانستند با بازیکن جدیدی ثبت قرارداد کنند و چند بازیکنی که به خدمت گرفتند را هم در هفته نخست مقابل گل گهر در اختیار نداشتند تا با شرایط نامناسبی برابر حریف خود قرار بگیرند و شکست سنگینی را هم تجربه کنند.

با این حال دو روز قبل بود که رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبر از رفع مشکل پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قرارداد با بازیکنان جدید داد و مدعی شد این نفرات امروز در ترکیب اصلی تیم به میدان خواهند رفت.

آرش قادری، سجاد حیدری، شاهین ثاقبی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، علی عبدالله‌زاده و ناصر سالاری، ۷ بازیکنی هستند که تراکتور به تازگی آنها را به خدمت گرفته و اگر طبق ادعای باشگاه قراردادشان ثبت شده و کارت بازی آنها صادر شده باشد امروز برای اولین بار در ترکیب تیم مقابل صنعت نفت به میدان می‌روند تا فیروز کریمی با دست بازتری تیمش را مقابل حریف ارنج کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی