نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مصطفی آجرلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در پایان اولین ماه مدیرعاملی‌اش گزارشی به هواداران نداد.

وزارت ورزش و جوانان پس از کش و قوس‌های فراوان در رابطه با استعفای احمد مددی مدیرعامل قبلی استقلال، در تاریخ دوم مهرماه سال جاری، سردار مصطفی آجرلو را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب و در این سمت منصوب کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تاریخ دوم مهر ماه گذشته یعنی درست یک ماه پیش با این تصمیم اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال را نیز معرفی کرد. حالا و پس از گذشت یک ماه از این انتصاب همچنان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال سکوت اختیار کرده و توضیحی درباره حضورش در این سمت و برنامه‌هایی که برای باشگاه استقلال دارد ارائه نکرده است. این در حالی بود که پیش از این مدیران قبلی بارها با رسانه‌ها صحبت می‌کردند و اغلب با گله گذاری درباره مشکلات برجای مانده از مدیریت‌های قبلی، کار در مجموعه استقلال را بسیار دشوار جلوه می‌دادند.

یکی از همین مدیران احمد سعادتمند بود که طی شش ماه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال از فروردین ۱۳۹۹ تا شهریور همان سال هر ماه مقابل دوربین باشگاه می‌نشست و گزارش ماهانه می‌داد. اما در حال حاضر مدیریت جدید باشگاه استقلال تصمیم گرفته در عمل اقدامات کادر مدیریتی استقلال را به اطلاع هواداران این مجموعه برساند.

ناگفته نماند؛ ظرف این یک ماه کادر فنی استقلال به ویژه فرهاد مجیدی بارها در صحبت‌هایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مدیرعامل جدید در این باره صحبت و از اقدامات آجرلو تعریف کرده است تا به نوعی حکم زبان مدیرعامل جدید را بازی کند و هواداران را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    گزارش ماهانه بده که کل امکانات دولت در اختیار استقلال هست وقول داده شده پرسپولیس معلق با پنجره بسته باشد. تا ما کاپ بگیریم . ولی رودست شما برای کاپ بردن سپاهان اماده هست !!!!!!!! الان پنجره استقلال بسته بود وپرسپولیس بازیکن خارجی می خرید. زمین زمان باباباباباباباباباباباباباباباماماماماماماماماماما می کردند.!!!!! این همه بازیکن را استقلال هر سال با کدام پول می خرد!!!!!!!!
    • ساوالان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      جالبه پنجره پرسپولیس را عمدا باز نمی کنند تا سهمیه اسیایی را هم بدهکار بزنند تا تیم دیگری را معرفی کنند. طرفدار پرسپولیس هم غرق در استوری های تبلیغاتی جهرمی!! این جهرمی بزرگترین مشکلات را برای پرسپولیس بوجود اورد . ریالی پول کمک نکرده . هر روز برای اینده اش کری می گذارد. تا طرفدار جمع کند . دو بچه مجازی هم احسنت گویان هستند. استقلالی ها هم با اه سودا دارند تمام بدهی ها را از جیب وزارت می دهند
  • محمدطاها IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    مدیر فوتبالی و کاربلد یعنی سردار آجرلو⁦♥️⁩بعد از چند فصل اعصاب خوردی حالا دیگه استقلال یه مدیر توانمند دارد پیش به سوی موفقیت:))) لنگیا بسوززززید که سوزشتون قشنگه:)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی