نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| ذوب‌آهن ۰ - استقلال ۲/ برد فرانسوی استقلال در نصف جهان/ یامگای خونین شاهکار کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم استقلال در دیدار هفته لیگ برتر ایران مهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که موفق شد به دومین پیروزی خود برسد.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. کوین یامگا در دقایق ۲۷ و ۵+۹۰ برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر (۷۸ - میلاد جهانی)، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (۲۰ - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی (۶۷ - حسین شنانی)، امیر شبانی (۴۶ - حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده‌لو (۷۸ - بابا محمدی).

عکس تیمی ذوب‌آهن؛ ذوب‌آهن - استقلال

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی (۱۰ - رشید مظاهری)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری (۵۸ - سعید مهری)، امیرحسین حسین‌زاده (۸۳ - امیرعلی صادقی) و کوین یامگا.

عکس تیمی استقلال؛ ذوب‌آهن - استقلال

داور: حسن اکرمی

نیمه اول

دقیقه ۱: ذوب‌آهنی‌ها از سمت راست حمله‌ای تند و تیز را ترتیب دادند و ارسال روی دروازه ضربه سر رضا خالقی‌فر را به دنبال داشت که سیدحسین حسینی موفق شد با مهار توپ دروازه خود را بسته نگه دارد.

دقیقه ۲۱: بار دیگر رضا خالقی‌فر تلاش کرد تا دروازه استقلال را باز کند که این بار هم شوت او راهی به دروازه نداشت و رشید مظاهری موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۲۴: بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ذوب‌آهن موقعیت گلزنی داشتند که پس از چند رفت و برگشت، در نهایت مدافعان حریف تن به کرنر دادند.

دقیقه ۲۷: کوین یامگا پس از دریافت توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب‌آهن و چرخش پشت مدافعان این تیم، توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

دقیقه ۳۵: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال رضا خالقی‌فر را در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ کرد که توپ این بازیکن پس از چرخش و نواختن ضربه به مدافعان حریف از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه ۴۰: عارف رستمی از پشت محوطه جریمه استقلال سعی داشت با یک ضربه فنی دروازه استقلال را باز کند که ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲+۴۵: امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳+۴۵: پاسکاری ذوب‌آهنی‌ها در محوطه جریمه استقلال و ضربه نهایی به سمت دروازه این تیم در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۵+۴۵: ارسال مسعود ابراهیم‌زاده روی دروازه استقلال با ضربه سر امیرحسین صدقی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: یامگا از سمت چپ به محوطه جریمه گاندوها نفوذ کرد و سپس دروازه ذوب‌آهن را هدف گرفت که فرعباسی، این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: بار دیگر مسعود ابراهیم‌زاده با پاس به محوطه جریمه رضا خالقی‌فر را صاحب توپ کرد که سیاوش یزدانی با تکلی به موقع، مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۶۳: محمد خدابنده‌لو با حرکت به سمت دروازه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او در چارچوب جایی نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: جعفر سلمانی از سمت چپ اقدام به شوتزنی کرد که توپ او جایی در دروازه نداشت.

دقیقه ۷۲: حامد نورمحمدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۵: کوین یامگا با سرعت به سمت دروازه ذوب‌آهن حرکت کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که حبیب فرعباسی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۸۴: پوریا پورعلی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری موفق شد در دو مرحله این توپ را مهار کند.

دقیقه ۵+۹۰: کوین یامگا با فرار پشت مدافعان ذوب‌آهن برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد.

استقلال که با این پیروزی به دومین سه امتیاز خود در فصل جدید رسید و ۶ امتیازی شد، دو طلسم را هم شکست. نخست طلسم نبردن در هفته دوم طی ۵ فصل گذشته لیگ برتر و دوم طلسم ۵ بازی پیروز نشدن مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان که این بار با گل کوین یامگا به آن دست یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    تنها تاکتیک مجیدی: یه خارجی بیار بازیو برات دربیاره
    • /// IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      پارسال میگفتید قائدی حالا هم شد بازیکن خارجی؟تاکتیک گل محمدی چیه؟ضربه ایستگاهی و سانتر و ضربه سر.
    • الی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      جناب /// شما از تاکتیک تیمی چی میفهمی؟ تنها چیزی که از مجیدی دیدم پاس کوتاه بود. ذوب اهن بسیار زیباتر و با تاکنیک تر بازی میکنه. تاکنیک تیمی گل محمدی رو میخوای بفهمی تو گل سوم به فولاد مشخص بود
    • علیرضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      دوستان کمی یواش شادی کنید. شاید در این نزدیکی پنجره ای بسته باشد . عجب بازیکنانی سردار برای ما خریده.. امسال پرسپولیس با پنجره بسته و بازیکنان خسته کاری از پیش نمی برد . تنها تیمی که ما را شاید کمی اذیت کند . شله زرد هست.
    • /// IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      کاربر الی ببخشید که ندانستم شما از مربیان موفق لیگ هستید،چرا فکر میکنید که خود علامه دهر هستید و بقیه جیزی نمی دانند؟
    • در جواب الی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      تاکتیک شلممد رو تو بازی الهلال دیدیم واقعا جای تحسین و تقدیر داشت
    • حامد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      تاکتیک فقط پرسپویس اونم مقابل الهلال .
    • حبیب IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      آخه نه اینکه پارسالم مهدی قایدی تیمتونو قهرمان کرد. نهایتش سهمیه گرفتین. اینم دو تا بازی دیگه معلوم میشه
    • در جواب علیرضا کیسه کش IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      چقد حقیری بنده خدا شما کارتونه اول فصل استارت هی آخر فصل پی وزیر بعدشم پول کالدرون و دستیارش دوسه روزیه که جور شده باشگاه ازشون درخواست شماره حساب کرده خدازده خخخخخخخ
    • مهتاب IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      پس چرا انقدر زار میزنید پنجره بسته اس پنجره بسته اس؟؟؟ چون شما هم دوس دارین خارجی بگیرین.... در رو وا کن از در بیاد تو ....خخخخ الی خانوم بهتر بری و به فیلم های فانتزی برسی.
  • الیی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اینقد که کله امشب زدن تو جنگ اینقد کله نزدن
  • داوران دوست نادی الکیسه IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    داور ۲ ذوب آهن صفر پنالتی ذوب آهن سوخت غش داوری ها به نفع کیسه هفته اول هدیه پنالتی هفته دوم پنالتی ذوب آهن نمی گیرند پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      اخه لنگی هردو صحنه هیچ برخوری با دست بازیکنان استقلال نداشت یهد چشم پزشکی برو هرچند بعدی میدونم با چشم پزشکی هم مشکل حل بشه، چون لنگی جماعت ذاتش هوچیگری شللوغ بازیه که از استاد فرشچیانه شارلاتان یاد گرفتید.....
    • لنگ IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      باشه تو درست میگی اگه همچین چیزی که میگی درست باشه هزار برابرش لطف در حق لنگ د شده که قهرمان بششه و گرنه لنگ عرضه نداره
  • Mohamad IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    لنگ جماعت اینجا نظر ندین.یامگا یکی از اون سه تا خارجی .چ شود دربی .چ شود لنگ بدون بابا
    • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      یواش شادی کنین شاید پنجره ای بسته باشد. وحسرت بازیکن خارجی داشتن.
  • مرتضی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    هندبال خوبی شاهد بودیم دست بازیکن کامل جلوی حرکت توپ را گرفته ودر امتدادبدنش هم نبوده اما داور توجیه شده پنالتی نگیره به ضرر استقلال بالاخره بعد ۱۰ سال میخوان هرطوری شده از کمک نایب قهرمان به قهرمانی برسونن این تیم را
    • امیر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      هردو صحنه توپ به شکم و سینه بازیکنای اس اس خورد من نمیدونم شما لنگیا کدوم شبکه و کدوم بازی و داشتین میدیدین؟؟؟!!! الحق که هووووووچیگرین.....
    • امیر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      اصلا به دست نخورد لنگی هوووووچیگرر........
  • هادی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    حسین زاده واسه خودش بازی می‌کنه اصلا پاس نمیده، نیاز به یه استراماچونی داره تا ازش بازیکن در بیاد
  • شپر IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    استقلال به احتمال زیاد امسالم بدون جامه.
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    تیم خوب و جوانی رو درست کرده فرهاد مجیدی و نیاز به حمایت طرفدارها داره تا جا بیفتن
  • محمدطاها IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    برد خوبی بود و با دبل یامگا شیرین تر شد:)جووونم یامگا عجب بازیکنیه چه خرید عااالی، بازیکن تکنیکی و قدرتی دمشگرررم‌ شم گلزنی بالایی داره فوق‌العاده ست این بازیکن، فقط بازیکنا باید بهش بیشتر پاس تو عمق بدن‌ بازیکنیه که فرصت ها رو راحت از دست نمیده..با خرید هافبک طراح با کیفیت خارجی تیممون فوق العاده‌ قوی میشود..فکر کنم خبر ورزشی هم نظرش نسبت به این بازیکن تغییر کرد اصرار داشت که این بازیکن خرید خوبی نیست و زمان زیادی تو‌ تیمش بازی نکرده است:)))
    • نوری IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      تیممون خیلی از نظر تاکتیکی مشکل داره حالا باز چهار تا بچه میان میان لنگی لنگی می‌کنن ، عیبی ندارد ولی الکی نظر ندین . کجای این تیم کار ترکیبی درست و حسابی می بینیم دو تا بازی کردیم یکی از یکی داغونتر واقعاً اگه درخشش این بازیکن نبود، تیم چه برنامه ای برای رسیدن به گل داشت گل اول که روی اشتباه مسلم خط دفاعی ذوب آهن و باهوشی این بازیکن بدست اومد و گل دوم هم که مدافعین ذوب کاملاً دفاع رو رها کرده بودن تا بازی رو مساوی کنن، امیدوارم این مربی ایتالیایی که آوردن زودتر یه فکری کنه وگرنه بعید می‌دونم با این روند تاکتیکی نیم فصل جز چهار تیم بالای جدول باشیم این خط این نشون
    • شادوماد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      در جواب نوری باید بگم خب شما انتظار داری چجوری گل بزنیم؟اشتباه دفاع روی پاسهای بازیکنای ما رخ میده.خب میخاستی توی زمین اونا که همش داشتن مثل وحشیا میزدن چکار میکردیم؟شک دارم استقلالی باشی
  • حبیب IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    اگه این استقلال قهرمان شد من طرفدار تیمتون میشم. یامگا و دفاع ذوب ۲ ذوب اهن صفر. بقیه بازی ضد فوتبال کیسه و بکش زیرش
    • تاجیسم IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      نوری جان لنگی ها رو نگاه نکن شعر میگن در حد بچه های دبستانی. ما نگفتیم ایده آلیم. عزیز مشخصه بعد این حجم تغییرات نیاز به هماهنگی هست و این زمان می بره.شما چرا عصبانی می شی.
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    من واقعا سر در نمیارم که چرا عزیزان هوادار تیم رقیب ابن طور برآشفته شدند؟ خدارو شکر استقلال قهرمان و عزیزمان نسبت به بازی قبل بهتر و روانتر بازی می کرد اما خوب جای کار زیاد داره و هنوز ارتباط هافبک ها و مهاجمان خوب شکل نمی گیره،حسین زاده هم دوندگی بالایی داره ولی کمی سردرگم بازی می کنه متاسفانه پاس های صحیح و هدفمند روبه جلو هنوز شکل خودش رو پیدا نکرده، اما در کل نشانه های بهتر شدن وجود داره که خیلی خیلی خوبه امیدوارم همون‌طور که بازی به بازی بهتر میشه بتونیم همه ی امتیازات بازی هارو هم جمع کنیم. فقط خدا کنه رضاوند هم بازیش بهتر بشه کمی اعصاب خورد کنه
  • بهرنگ IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن دو سال پیش هم گفتین شیخ پارسال گفتین قائدی انسال هم میگین یامگا انشاالله نیم فصل نشه یانگوم صلوات
    • تاج IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      لنگی جماعت فقط هوچی گری بلدن شماسرتون به کار خودتون باشه بابا مسعودلعنتی تون شرش کم شد
  • SS IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    صحنه گل دوم ثابت میکنه که بازیکن خارجی جدید باهوش تر از خیلی از بازیکنان داخلی است که فقط سرشون را میندازن زمین و مثل ... می دوند و خودشون را توی تلهء آفساید میندازن.
  • میر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    استقلال متخصص استخراج مروارید سیاه
  • کفشاریان GB ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    قهرمانی های پرسپولیس بیشتر بخاطر باخت عمدی سایر تیم های لیگ مقابل پرسپولیس بود جلو الهلال اصلا دید پرسپولیس بتواند حرکتی انجام دهد؟مالکیت ۳۰به ۷۰قهرمان ۵دوره لیگ یعنی لیگ ایران تا این حد ضعیف است؟
  • حسن IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    خط میانی استقلال هنوز ضعف زیادی داره،ولی دفاع و حمله بازیکنان خوبی داریم
  • 6 IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    دوباره كيسه ها ذوقمرگ شدن خخخخخ
  • تاج IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    لیگ ایران نشون داده تاکتیک ماکتیک پشم هست اسکوچیچ گفت بازیکنای ایرانی تاکتیک پذیر نیستن استقلال ۹۰درصد تیمش تغییر کرده این بازیکن‌های جدید اکثرشون جوون هستن اگر بر عکس سال‌های قبل تر کیب تیم آخر فصل نابود نشه وثبات داشته باشه تیم امیدوار کننده ای هست تا الان این دوتا بازی مهم امتیاز بود که جمع شد با گذشت زمان هماهنگی بهتر میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی