نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
۶ |
۵
این بازیکن استقلالی‌ها را به اوج کری‌خوانی رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوشحالی طرفداران استقلال بابت گلزنی بازیکن خارجی این تیم در صفحات مجازی جلب توجه می‌کند.

کوین یامگا مهاجم فرانسوی تیم استقلال که پیش‌بینی می‌شد در پست دفاع برای این تیم به میدان برود با سورپرایز فرهاد مجیدی و حضور در خط حمله موفق شد در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی مقابل ذوب آهن با به ثمر رساندن یک گل ارزش هایش را به رخ حریف اصفهانی استقلال بکشد.

نکته جالب توجه و خوشحالی طرفداران استقلال از خرید خارجی تیمشان در فصل نقل و انتقالات است. هواداران استقلال با تعریف و تمجید از عملکرد کوین یامگا اشاره مستقیم به جذب احتمالی رودی ژستد کرده و معتقدند اگر استقلال بتواند ژستد را هم به جمع نفراتش اضافه کند خط آتش تیم محبوبشان برای بازی با تراکتور وحشتناک می‌شود.

استقلالی‌ها با توجه به خرید خارجی‌ها برای سایر رقبا کری خوانی کردند. درباره این بازیکن که اتفاقا او هم فرانسوی است گفته شد سرمربی یونانی تیمش گفته بود دیگر دل این بازیکن با تیم پانِتولیکوس نیست و دوست دارد به استقلال برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی حکومتی DE ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    بایدم خوشحال باشن که تمام ارکان دولت و مسئولین کشور و سردارهای سپاه و وزیر استقلالی دارن پول‌های بیت المال رو خرج بازیکنای خارجی واسه این تیم بی خاصیت که ده ساله رنگ جام ندیده میکنن . با این قانون مسخره منع جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس کاملا مشخصه میخوان امسال جام رو تقدیم تیم محبوب حکومت کنن ولی کور خوندن . امسال هم قهرمان میشیم
    • علی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      اونها رفتند اعتراض کردند حالا بهره می برند انوقت طرفداران پرسپولیس استوری پستوری بازی می کنند . و وزیر هم یک استقلالی سرسخت هست..
    • عدالت IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      بله درست و اینکه مگر خارجیا بیان نجاتشو ن بدن بازیکنای ایرانی مفت خور شون خو هیچن دارن پول مفت مگیرن ملیاردی آخر فصل رو باید ببینیم اگر خوب نگاه کرده باشید و منطق وجدان داشته باشن در این دو بازی استقلال بازی خوبی هم از این تیم ندیدیم بازی اول رو به زور برد ودومی هم همین طور به قول کار شناس ها ذوب آهن حقش باخت نبود
  • الهلال IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    من میگم گل محمدی تاکتیک جلو الهلال رو مقابل همه تیم های ایرانی به کار بگیره پرسپولیس قهرمان میشه . از آذری جهرمی چه خبر ؟
  • امیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    به به بازیکن خارجی..... البته لنگم یه بازیکن خارجی داره که 5 ساله پیچ شده به نیمکت و فقط لنگ میدووووشه و دلال ممدی هم از اونطرف پورسانتشو میگیره.....
  • ابوالفضل IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    سلام راستی اولا تیم بیخواصیت شما هستین نه ما چون انقد. بابا مسعودتون خرجتون کرد ولی یه قهرمان آسیا نشدین در ضمن راس میگه ترکیب مقابل الهال رو بازی کنید قهرمانید و یه ضرب ال مثلی هست که میگه صبر کن زع غوره حلوا سازی فک کنم گرفتید چی میگم ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی