صبر هواداران پرسپولیس به سر آمد؛ حمله شدید به صدری/ الان وقت سکوت نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران پرسپولیس با مجید صدری مدیریت فعلی این باشگاه به مشکل خوردند.

جنگ در فوتبال ایران حالا به مسیر تازه ای هدایت شده و این بار، باشگاه‌های پرطرفدار علیه شرایط اقتصادی سازمان لیگ قیام کرده‌اند. آغازگر این جریان، باشگاه استقلال بود که با استفاده از ایرادات اساسنامه، وارد کارزار جنگ با سازمان لیگ شده و حتی قراردادی با کارگزار جدید خود منعقد کرده تا بتواند از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود، منتفع شود. آنها تلاش زیادی دارند تا از این مسیر، درآمدهای خود را بالا ببرند. به همین علت در یک هفته گذشته فضای فوتبال ایران تحت تاثیر درخواست باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن حق استفاده کامل از تبلیغات محیطی دیدارهای خود قرار گرفت.

آجورلو و همکارانش می‌کوشند با نامه‌نگاری و اعمال فشار به سازمان لیگ، به حق خود برسند و تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرند. در صورت رقم خوردن این اتفاق، برگ دیگری از درآمدزایی کلان برای باشگاه‌ها ثبت می‌شود و وابستگی تیم‌ها به بودجه‌های دولتی کاهش می‌یابد.

در این جدال که حالا به درگیری رسانه ای و جنگ بیانیه‌ها بین استقلال و سازمان لیگ کشیده، سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس سیاست سکوت را در پیش گرفته است. باشگاه پرسپولیس تنها اقدامی که داشت، انتشار یک بیانیه عجیب در خصوص پیگیری بی سر و صدای اتفاقات بود. آنها به جای حق طلبی در بحث دریافت حق تبلیغات محیطی، به دنبال آن بودند تا پاسخی به سرو صدای رسانه ای باشگاه استقلال بدهند و مدعی بودند هیچ باشگاهی حق ندارد مسائلی که مربوط به همه باشگاه‌هاست را به نام خود سند بزند.

در این شرایط، هواداران پرسپولیس منتظر بودند تا صدری نیز دست به اعتراض بزند و به عنوان یک مدعی وارد عمل شود تا دریافت حق تبلیغات محیطی تسریع شود. بالاخره در هر دعوایی که یک پای آن باشگاه پرسپولیس باشد و یک طرف دیگر، باشگاه استقلال، وضعیت برای پیروزی اهالی فوتبال ایران تسهیل می‌شود.

با علم به این موضوع که استفاده از تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و حق پخش، حق واقعی باشگاه‌ها به شمار می‌رود، اعتراض پرسپولیسی‌ها به این موضوع می‌تواند تاثیرات مالی بزرگی در پی داشته باشد اما مشخص نیست صدری با کدام منطق و سیاست، ترجیح داده تا سکوت کند و دفاعی از حق باشگاه پرسپولیس بابت تبلیغات محیطی نداشته باشد.

همین امر، صدای اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به اوج خود رساند به خصوص که مدیران باشگاه تراکتور نیز وارد عمل شده و اقدام به نامه نگاری با سازمان لیگ کرده‌اند تا هر چه زودتر صاحب پول تبلیغات محیطی که حق باشگاه‌هاست، شوند.

گفتنی است تقدیر و تشکر سریالی صدری از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی یک ماه گذشته، خشم هواداران این تیم را در پی داشته و حالا سکوت باشگاه در قبال جنگ استقلال و تراکتور با سازمان لیگ، سوژه دیگری برای اعتراض هواداران پرسپولیس از مدل مدیریتی باشگاه ساخته است. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی در این زمینه رخ می‌دهد و آیا صدری بالاخره دست از سکوت برمی‌دارد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    فقط دکتر محمد دادکان بدرد پرسپولیس میخوره . کسیکه برانکو را آورد و نشان داد آینده نگر و برنامه محوره
    • شادوماد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      بالاخره داره با رسم شکل ثابت میشه چرا به این تیم همه میگن حکومتی
  • یه عشقه و یک پرسپولیس GB ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این آقا برای دیده شدن و رفتن توی شورای شهر اومد پرسپولیس همه هم اینو میدونن
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    کافیه یکم فکر کنین ، آجرلو می تونست با یک زد و بند ساده یکصدو پنجاه میلیارد به سازمان لیگ بده و کل تبلیغات محیلطی لیگ رو در اختیار بگیره و با ایفای این نقش واسط درامد بالاتری برای استقلال کسب کنه اینجوری هم با یک زد و بند سازمان لیک رو جیره خور استقلال می کرد و توی مشتش نگه می داشت و هم پولی چند برابری به خزانه باشگاه استقلال می ریخت لازم نبود در اسناد مالی هم این پول اضافه بعنوان درامد تبلیغاتی سند بخوره مثلا می تونست امدادهای غیبی باشه که مثلا هر جا تیم گیر کرد یهو یه پول قلمب اشتباهی بیاد تو حساب باشگاه یا هر وقت سازمان لیگ پررو بازی در آورد برنامه لیگ رو طبق خواسته اش نچید افسارش رو هر جور خواست بکشه البته برای انجام این کار یه حمایت قوی از بالادستی ها هم لازم بود ، حالا اما میشه پی برد اینجوریه که صدری بجای همصدایی با دیگر باشگاهها برای دفاع از حق تبلیغات محیطی بازیهاشون به صورتی نامحسوس از سازمان لیگ دفاع کرده و در مقابل استقلال قرار گرفته و ادعا می کنه نباید باشگاهی این حق رو بنام خودش بزنه آخه از قدیم گفتن طبیب به مزاج خودش طبابت می کنه.
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    مافیای حکومتی لنگی دلش به خزانه گرم است و خود قاطی این بچه بازیها و پول خردها نمی کند با یک دستور حکومتی پول کالدرون برانکو ژوزه دنیزلی آریهان زوبل قطبی برانکو بگوویچ و غیره پرداخت گردیده بعد آجرلو دنبال چه چیزی می گردد؟ اگر ۵۰۰ میلیارد برای آجرلو پول محسوب میشود برای لنگیهای حکومتی پول تو جیبی بابا مسعودی هم محسوب نمی گردد ... پس فقط سکوت می کنند و پشت پرده کارشکنی و توطئه
    • ارتش سرخ IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      یک جواب قانع کننده بایدبه این کیسه سوزشی وگلات سوز بدیم شماکه پرسپولیس را حکومتی می دانی تایه ذره مغز شل مغزت بکارانداختی سالی چندبازیکن عوض بدل میکنید چندمربی عوض وبدل می کنید اینا اگر حساب کنی بالا ۴۰۰میلیارد تومان کی برایتون هزینه کرده مجیدی چاه نفت داشته تنها دیاباته عین رونالدو ابشن داشته چقدر هزینه کردید اینها ازکدام چاه نفت بوده با این همه هزینه که کیسه انجام داد می شد ۱۰تامربی مثل برانکو به ایران اورد حرفهایی تومغزتون فرو کردن از ان سمت دزدی مدیران ومربیاتان بی خبرید امثال خلیلی وحتی مجیدی دلال چقدر ازپول فروش قاۍدی خورد و نوش جان کرد
  • محمدجواد اصفهانی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    پرسپولیس قهرمان جاودان
  • امیدتاجیک GE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    لطفا. حرفهای خودتون از طرف هوادار نگید صدری تو این اوضاع چکار کنه اونهایی که انتقاد میکنند الان خونه خودشون هم نمیتونن مدیریت کنن بابا بس کنید اجازه بدید ارامش باشه خدا .......بیخیال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی