سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
۱ |
۱
رسول خطیبی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان را تیمی زخم‌خورده دانست.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد هفته گذشته شکست خورد و تیمی زخم‌خورده است. به بازیکنان گفتم نباید گول این باخت را بخوریم. فولاد تیم خوبی است و عبدالله ویسی ویژگی‌های به‌خصوصی دارد. او ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم خود را حفظ کرده است.

وی با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش بازی خوبی ارائه کنند و پیروز شوند، تصریح کرد: امیدوارم شرایط با ما همراه باشد و اولین بازی خانگی خود را با برد پشت سر بگذاریم. تیم‌ها تا هفته پنجم یا ششم، شناخت کاملی از هم ندارند و نحوه بازی تیم‌ها جا نمی‌افتد. بازیکنان هر تیم تغییراتی داشته‌اند . ما هم دیدار هفته گذشته فولاد را آنالیز کردیم. امیدوارم بچه‌ها را به‌خوبی توجیه کنیم و پیروز شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه دو بازیکن این تیم مصدوم هستند، گفت: تغییرات در ابتدای فصل در تیم‌ها وجود دارد تا آنها شرایط خود را بهبود ببخشند. هر کسی باتجربه‌تر و منسجم‌تر باشد، بیشتر تلاش کند و با ذهنیت خوب و آماده به کارش ادامه دهد، موفق می‌شود. امیدوارم بچه‌ها این شرایط را داشته باشند و برنده از زمین خارج شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    in agha dobareh dar chand hafteyeh digeh ram mikonad va mikhahad dobareh be Mashin sazy va ya Teraktour beravad, masoulaneh Aleminium amadeh bashand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی