نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توییت طارمی علیه اسکوچیچ؟ ؛ به من ربطی ندارد/ بازی با الهلال بدترین روز من بود/ واکنش به ذخیره محض بودن در تیم ملی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه است و می‌گوید امیدوارم مسئولین با تدابیر خاصی که درنظر می‌گیرند شرایط را برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم کنند.

شاید بدبین‌ترین هواداران پرسپولیس هم پیش‌بینی نمی‌کردند که سرخپوشان تهرانی با ۳گل مقابل الهلال شکست بخورند ولی پرسپولیس در شبی که یکی از بدترین بازی‌های چند سال اخیر را انجام داد، با لیگ قهرمانان خداحافظی کرد. حتی فوتبالیستی مثل مهدی ترابی که جزو تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس است، در این بازی نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد و خودش هم تأکید می‌کند که هیچ‌کدام از بازیکنان تصور نمی‌کردند در آن شب چنین عملکردی داشته باشند.

مهدی ترابی در جدیدترین اظهاراتش می‌گوید: «تمام هدف ما این است که شکست برابر الهلال را از ذهن هواداران پاک کنیم و در فصل جدید لیگ قهرمانان و لیگ برتر بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.» 

از بازی با الهلال شروع کنیم که شب سختی برای پرسپولیس رقم خورد.

واقعا بازی سختی بود. ما برابر یک تیم پرقدرت در زمین خودش بازی کردیم و آنها از حمایت هواداران هم بهره می‌بردند. من اگر بخواهم از مشکلات و سختی‌های این بازی حرف بزنم یعنی بهانه آورده‌ام و دوست ندارم دنبال توجیه باشم چون پرسپولیس اگر نتیجه نگیرد دنبال بهانه نیست. متأسفانه این بدترین پرسپولیس چند سال اخیر بود و البته این شرایط ممکن است برای هر تیمی به‌وجود بیاید و تنها برای پرسپولیس نیست. ما دیگر باید آن باخت را فراموش کنیم و البته تمام هدف‌مان این است که باخت به الهلال را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک کرده و نتایجی در فصل جدید لیگ قهرمانان و لیگ برتر بگیریم که آنها را خوشحال کنیم.

خیلی کم پیش می‌آید که تو در زمین مسابقه بد بازی کنی. چرا آن شب خودت هم شرایط خوبی نداشتی؟

بازی با الهلال بدترین روز من بود و از شرایط بازی رسمی هم دور بودم. خیلی چیزها دست به‌دست هم داد تا آن شرایط سخت رقم بخورد ولی مهم این است که بتوانم دوباره برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

به‌نظر می‌رسد تفاوت‌ها را در آن بازی، بازیکنان خارجی الهلال رقم زدند. درست است؟

تیم‌های عربستانی، قطری و حتی اماراتی از لحاظ امکانات و مسائل مالی خیلی از ما جلوتر هستند. این شرایط اما برای فوتبال ما فراهم نیست و هزینه‌هایی که تیم‌های ایرانی انجام می‌دهند قابل قیاس با تیم‌های عربی و شرق آسیا نیست. وقتی آنها بازیکن خارجی باکیفیت جذب می‌کنند طبیعتا این بازیکنان می‌توانند تفاوت‌ها را رقم زده و سطح فنی تیم را بالا ببرند. اعتقاد من هم این است که تیم‌های ایرانی برای موفقیت و قهرمانی در آسیا نیاز به جذب بازیکنان خارجی باکیفیت دارند. وقتی چنین فوتبالیست‌هایی در کنار ما بازی کنند، قطعا به ما هم کمک می‌کنند تا سطح فوتبال‌مان بالاتر برود و بیشتر خودمان را نشان دهیم. ما برای موفقیت در بازی‌های بین‌المللی نیاز به امکانات خوب، هزینه زیاد و جذب بازیکنان باکیفیت خارجی داریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تیم‌های ایرانی هر چه دارند در زمین می‌گذارند ولی برای رقابت کردن باید خیلی چیزها تغییر کند.

از زمان آمدن اسکوچیچ در تیم ملی خیلی کمتر بازی کرده‌ای. بابت تصمیم اسکوچیچ واقعا ناراحت نیستی؟

اسکوچیچ که نمی‌تواند ۱۱ نفر بیشتر انتخاب کند و طبیعتا همه دوست دارند در ترکیب تیم ملی بازی کنند. من به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و بازی کردن در تیم ملی هم دست من نیست. با این حال تلاش می‌کنم اگر در اردوهای بعدی دعوت شدم عملکرد بهتری داشته باشم و برای تیم ملی بازی کنم.

حتما در جریان بحث‌های اخیر در مورد مهدی طارمی و اسکوچیچ قرار داری. نظرت در این خصوص چیست؟

نظر خاصی ندارم و این موضوع ارتباطی به من پیدا نمی‌کند. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی برای بالا رفتن پرچم ایران می‌جنگند و تیم ملی هم نیاز به آرامش دارد. فکر نمی‌کنم این موضوع چیزی باشد که بخواهد تیم ملی را تحت‌تأثیر قرار دهد.

فکر می‌کنی پرسپولیس امسال برای ششمین فصل پیاپی قهرمان لیگ شود؟

پیش‌بینی که سخت است ولی قطعا هدف ما رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی است و قطعا این موضوع دور از دسترس نخواهد بود. البته حریفان سرسختی داریم و باید خیلی بیشتر از فصل گذشته تلاش کنیم.

در مورد بازی با نساجی چه صحبتی داری؟

بازی سختی در پیش داریم و شرایط لیگ برتر طوری است که اصلا بازی آسان نداریم. اگر قرار باشد حتی یک بازی را هم ساده بگیریم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. نساجی از فصل گذشته که آقای الهامی هدایت این تیم را برعهده گرفت شرایط خوبی پیدا کرد و در بازی اول فصل جدید هم پیروز شد. البته ما میزبان هستیم و باید ۳امتیاز را بگیریم که از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که لیگ برتر ایران، فقر بازیکن باکیفیت و سطح بالا دارد. نظر تو چیست؟

نمی‌دانم در جواب این سؤال چه باید بگویم. مطمئنا حضور بازیکنان باکیفیت، سطح فنی لیگ را هم بالا می‌برد. پیش‌بینی من این است که کیفیت فنی بازی‌های فصل جدید نسبت به فصل گذشته بالاتر برود.

فکر نمی‌کنی وقتش رسیده بازی‌های لیگ برتر با حضور هواداران برگزار شود؟

ما واقعا منتظر این اتفاق هستیم و امیدوارم مسئولان با تدابیر خاصی که درنظر می‌گیرند شرایط را برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم کنند. دل ما واقعا برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تنگ شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    هواداران استقلال 6 تایی شدن پرسپولیس حکومتی مقابل الهلال رو فراموش نمی کنن همان طور که این باخت مفتضاحنه با 3 گل رو فراموش نمیکنن. اگه شانس یار الهلال بود باید 7 تا می خوردید. به به چه کیفی کردیم از باخت پرسپولیس.
    • پرسپولیسیه قدیمی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      ما هم شش تایی شدن استقلال جلوی پرسپولیس عصر قدیم، چهار تایی شدن جلوی پرسپولیس عصر جدید و شش تایی شدن جلوی العین عصر جدیدرو فراموش نمیکنیم و کلی کیف کردیم.
  • شاهین IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    مهدی ترابی داره بهوه میاره که از شرایط باز رسمی دور بوده. اگه اسکوچیچ مقابل کره فیکسش می کرد یا بین دو نیمه میذاشت بره تو زمین توی بازی با کره هم از شرایط بازی رسمی دور بود؟ اینا همش بهونه است که باخت رو به در و دیوار نسبت بدن. پرسپولیس باخت بدم باخت ابروی فوتبال ایران رو برد.
    • محمدرضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      ابروی ایران وقتی رفت که استقلال ۶تا از العین خورد که شانس اورد بیشتر نخورد
    • م IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      باخت پرسپولیس بخاطر نبود زهره خانم بود، اگه مثل فصل قبل لیگ قهرمانان زهره خانم مسئول دوپینگ غرب آسیا بود امسال جلوی الهلال اینجوری جر نمیخوردن، همینا تو لیگ دقیقه 95 استارت 80 متری میزنن ولی جاییکه تست دوپینگ باشه .... جالب نیست حضرت بخاطر 10 درصد باقیمانده از قراردادش، فسخ کرد رفت قطر، نیمفصل دیپورت شد لنگ! وضعیت شجاع، کنعانی، بشار و... را باقائدی، شیخ، اللهیار، مجید حسینی و ... مقایسه کن تا بفهمی ستاره لنگ بدون آمپول هیچ چی نیست
    • مهدی ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      مهدی ترابی اصلا در حد تیم ملی نیست بازیکنی که حتی در سطح تیمهای قطری هم نیست همونطور که از قطر هم انداختنش بیرون.تنها دلیل حضورش در تیم ملی شعارهایی است که رو زیر پیراهنیشه و در مناسبتهای مختلف پیراهنش رو میزنه بالا و شعار نشون میده. ترابی یه آدم نون به نرخ روز خوره و اخلاق هم نداره. تو بازی با الهلال وقتی که تعویض شد روی نیمکت با عصبانیت داشت وسایلشو پرت می کرد و یه چیزهایی می گفت. با اون بازی افتضاحش انتظار داشت تعویض هم نشه
  • کاظم IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    مهدی ترابی پسر خوب تیم ملی.نگاه حرفه ای و معقولانه همین اظهارات ایشان است.فرداهای روشن دیگری هم برای آقای ترابی وجود دارد و ایشان می توانند با تلاش و کوشش روزافزون به جایگاههای بالاتری برسند.حامیان واقعی تیم ملی از همه بازیکنانی که فقط به اتحاد و پیروزی تیم فکر می کنند سپاسگذارند و برایشان دعای خیر می نمایند.از گذشته تا همیشه اسکوچیچ ها و طارمی ها و بزرگتر یا کوچکتر از آنها می آیند و می روند ولی آنچه باقی می ماند تیم ملی ایران است.البته امیدواریم این مصاحبه اتوکشیده هم در حقیقت باشد.
  • آفتابکار IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    تنها راه نجات تیم ملی نیمکت نشینی ترابی است.خخخخخخ
    • دخترپرسپولیسی US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      هرچی‌‌باشه‌ازبازیکنان‌‌دوپینگی‌‌شمابهتره‌‌بعدتیم‌‌شماکیسه‌‌هاابروی‌‌فوتبال‌ایرانوبرده
  • ورزش IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آفرین به هوش ترابی که نکذاشت حاشیه درست شود هشدار هشدار هشدار افرادی که منافعی در تیم ملی ندارند ،میخواهند سناریوی جام جهانی ۹۸ را تکرار کنند و با ایجاد اختلاف بین بازیکنان و سرمربی ،باعث شکست تیم ملی شوند.و روش آنها این است که چند روز قبل از مسابقه،با بازیکنان مصاحبه را شروع میکنند و کم کم شروع به تخریب میکنند.عمو اسکو نتایج تاریخی گرفته.دمش گرم. نادانها چشم دیدن ندارند.
  • حمیدعلوی US ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    من عاشق این پسر با معرفت سرخ دل هستم نوچه مجیدی نیست هوادره دالتون ها نیست به امید ششمین قهرمانی
    • خودمونیم IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      باخت بد و سنگینی بود قبول کنیم دنبال مقصر نگردیم توجیه باخت هم کار درستی نبود خدایش استقلال در برابر الهلال بهتر بازی کرد شک نکنید پرسپولیس ما خواب بود هنگ کرده بود ......
  • برات IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای ترابی اگردرقطرخودت نشان می دادی الان هم را وباهم درنیم ملی فیکس بودی درلیگ درسطح پایین ایران توبه هیچ جانمی رسی دلت باپرسپولیس خوش نکن دردوره لیگ قهرمانان شماازگروه خودحتی مشکل دارین
  • ورزشی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آفرین به ترابی که جواب حرفه ای داد اسکوچیچ مربی بزرگی هست.چشم حسودان کور باد.یک هفته قبل از بازی شروع به حاشیه سازی میکنند.
  • درود بر شهریار فوتبال ایران IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    درود بر ترابی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ ایران درود بر اسکوچیچ بهترین مربی خارجی که اومده ایران البته بعد از برانکو طارمی بازیکن خوبیه ،اما نباید محل بذاره به مافیا که قصد عوض کردن مربی تیم ملی دارن چون واقعا اقای اسکوچیچ بهترین نتایج را در تاریخ ایران رقم زده
  • مصطفی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    حرفای درستی زده ترابی متین و پخته و واقع بینانه در بازیه مقابل الهلال تمام تیم پرسپولیس حرفی برا گفتن نداشت و مستحق باخت بود و همینکه با سه گل بازنده ی بازی بود جای شکر داره شاید بازیکنان و کادر مربیگری در باد اونچیری که به خودشون تلقین کرده بودن گرفتار شدن و اونم دوبار به فینال رسبدن که نتونستن موفق بشن ی بار قهرمانیه اسیا ارزشش بیشتر از حتی ده بار قهرمانی تو لیگ هستش که برا رسیدن به این مهم باید بهونه تراشی رو کنار گذاشت و تلاش و تلاش کرد
  • ياس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    مهدي طارمي چه ربطي به مهدي ترابي داره سردبير محترم
  • حامد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آقای طارمی دست از سر تیم ملی بردار . ضمنا مهاجمان لیگ خودمون از شما کمتر فرصت از دست میدن ناراحتی بذار برو
    • ۰۹۳۶۰۸۷۲۹۰۷ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      طارمی یکی از بازیکنان بی نظیره دیگه پیدا نمیشه تو لیگ ایران هم سطح طارمی تا قیامت پیدا نمیشه اینها ویژه هستند
  • مجید IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    هیچ وقت بازی فوتبال اقای ترابی را قبول نداشتم وندارم. شما کافیست از اول یک بازی تا آخر اشتباهات این بازیکن رو بشمرید تا با وجود حتی 3 گل زدن هم به فوتبال ایشون نمره قبولی ندهید. تایید حرف من هم مربی تیم قطری که عذرش را خواست.
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    طارمی باید محروم بشه
  • محمد FI ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    ترابی خدایش بازیکن عالیست و بدون حاشیه بااخلاق است
  • محمد FI ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    طارمی مغرور شده چرا در مقابل مربی پرتو حرف برای گفتن نداره ولی مربی کروات تیم ملی ایران خراب میکنه چون میدونه ایران نیاز داره بهش پرتو میدازدش بیرون مردم ایران به هچ بازیکن حق تخریب مربی را نمیده
  • احمدیان روح الله ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    داداش به جای ترابی نوشتی طارمی
  • محمدرضا ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    سلام، درکل‌بردیدولی‌افتضاآقای‌گل‌محمدی درطول‌هفته‌چه‌کارمی‌کنه‌یه‌قل‌دوقل‌تمرین‌میکنه‌پس‌۵بازیکن‌گرفته‌امادردوبازی‌ازهمان‌قدیمی‌هااستفاده‌کردچرابازیکن‌جذب‌کرداصلاهدفت‌چی‌بودبه‌راحتی گل‌می‌خوریدپاس‌ها‌اشتباه‌لودادن‌توپ‌زیادعدم‌تمرکزبروآخرهای‌بازیها‌راباره ببین‌فکرکن‌آنالیزکنیدبرنامه‌داشته‌باشیدباتیم‌های‌ضعیف اینه‌خدابه‌دادبرسه
  • z ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    چرا داريد هذيان ميگيد پرسپوليس چطور بايد الهلال رو درعربستان بدون يک بازيکن خارجي خوب ميبرد اگر اين بازي در ازادي بود حتي بدون تماشاگر پرسپوليس بباز الهلال نبود اين شکست براي فدراسيون بود
  • امیر ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    به عنوان یک پرسپولیسی از ترابی به عنوان یک بازیکن غیره مردمی بدم میاد
  • پرسپولیس قهرمان ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    همین که مثل استقلالی ها زمین و زمان رو به هم ندوختی و بهانه های فرا زمینی برای باخت نیاوردی خیلی مردی...
  • رضا ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    نمی دونم این خبر ورزشی دنبال چه می گرده الهلال عربستان همان طور که پرسپولیس وشکست داد استقلال راهم شکست داده معلوم تیمی که ۲۴ساعت تو فرودگاه ۲۴ساعت تو هتل قرنطینه بوده از لحاظ فکری بهم میرزه وجلوی اون همه هوادار بد بازی می‌کند حالا که دوهفته ازلیگ میگذره خبر ورزشی و نویسنده کیسه کشش دنبال چی هستن معلومه فقط بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس و سلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی