نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتفاقات عجیب در مشهد پایان ندارد/ ۲ سرمربی در یک اقلیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا مهاجری همچون روز گذشته با وجود آغاز به کار اکبر میثاقیان در تیم شهرخودرو در تمرین تیم سابقش حضور یافت.

بحران‌های تیم لیگ برتری فوتبال مشهد پایان ندارد. شهرخودرو که در هفته‌های اخیر حواشی مختلفی داشته، به تازگی با تصمیم مدیرانش با تغییر و تحول در نیمکت روبه‌رو شده‌ است. اکبر میثاقیان دیروز (سه‌شنبه) به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو کار خود را آغاز کرد اما مهاجری، سرمربی سابق مشهدی‌ها نیز در تمرین حضور یافت.

در حالی که روز گذشته روبه‌رو شدن این ۲ مربی مشهدی حواشی و جنجال زیادی در تمرین شهرخودرو به پا کرد، از مشهد خبر می‌رسد که امروز هم محمدرضا مهاجری و کادرش با لباس شخصی در تمرین حضور خواهند یافت.

مهاجری در خصوص علت حضورش در تمرینات شهرخودرو اظهار کرد: برخلاف آقایان، من و کادرم یک تیم حرفه‌ای و باسابقه هستیم و تا زمانی که تکلیف ما مشخص نشود و چیزی به صورت رسمی و مکتوب اعلام نشود، در زمین تمرین حضور خواهیم‌ یافت.

وی افزود: دلیل حضور ما در زمین تمرین هم این است که باشگاه شهرخودرو متاسفانه جا و مکان مشخصی ندارد و تنها جایی که ممکن است بشود آقایان را ببینیم و در خصوص تکلیفمان صحبت کنیم، زمین تمرین است.

سرمربی سابق شهرخودرو گفت: برخلاف صحبت‌های مطرح‌شده در خصوص استعفا، بارها این موضوع را توضیح داده‌ام و فکر می‌کنم وقت آن رسیده که دوستان، حرفه‌ای و صادقانه صحبت کنند و هرچه سریع‌تر شرایط را مشخص و تکلیف ما را روشن کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابومسلم IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    استان خراسان (شمالی جنوبی رضوی ) بارگاه آقا امام رضا با این همه نعمت و ثروت سالهاست حتی قادر نیست یک تیم درست ودرمون با یک مدیریت خوب و حسابی در فوتبال داشته باشه بخاطر جوانان آن دیار به آن اهمیت بدهید لطفا !
  • رضا بی غم ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    زمانی همین اتفاق برای ابومسلم افتاد و دوتیم با مربی و بازیکن های مختلف در مشهد تمرین میکردن و هر دوتا ادعا داشتن ابومسلم واقعی هستن و اون یکی جعلیه،الان ابومسلم ها کجا هستن؟؟ مشهد شهر عجایب است،در اکثر امور شهر مشهد تصمیم ها دوگانه است ،یک جورایی یک شهر با دو مسئول یا یک اقلیم با دو پادشاه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی