نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
۱۰ |
۵
 تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس منتفی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که برخی از کانالهای هواداری پرسپولیس فراخوانی برای تجمع علیه مدیریت این باشگاه را منتشر کرده بودند اما این فراخوان مورد توجه طرفداران این تیم قرار نگرفت.

روز گذشته تعدادی از کانالهای پرمخاطب پرسپولیسی اقدام به انتشار فراخوانی برای تجمع طرفداران این تیم کردند که موضوع آن بلاتکلیفی مدیریت باشگاه و اعتراض به وزارتخانه ورزش و جوانان عنوان شده بود. در این فراخوان از طرفداران پرسپولیس دعوت شده بود تا از ساعت ۱۱ صبح در مقابل وزارت ورزش گرد هم جمع شوند و تجمع اعتراضی را آغاز کنند.

اما با این حال پس از گذشت چند ساعت از زمان این تجمع گزارشها حاکی از آن است که هواداران پرسپولیس استقبالی از این فراخوان نکردند و تصاویر منتشره حاکی از حضور ۳-۴ نفر از برخی هواداران این تیم در مقابل وزارتخانه دارد.

این در حالی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر موفق شده رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد را برای پرداخت به گابریل کالدرون و خواکین تامین کند و همچنین پروژه انتخاب کارگزار نیز در روز ۱۰ آبان انجام خواهد شد تا قرمزها به سروسامان نسبی برسند. این اقدامات در حالی از سوی صدری انجام شده که حکم قطعی مدیرعاملی او صادر نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    کدام کانالها.. عده ای برای خود دکان باز کردند
  • سیدرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    هوادارهای قرمز خودشون میدونن طی این چند سال وزارت و فدراسیون اینقدر بهشون لطف داشتن که تا سالها روشون نشه از این تجمعات داشته باشن .
  • طغرل IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    کسی نرفته چون خودشونم نمیدونن به چی باید اعتراض کنن.همه مشکلشون مدیریت خوب و اسپانسر خوب و بازیکن خوب خارجی استقلاله.خودشون مشکلی ندارن.هر بازیکنی خاستن خریدن،پول پنجرشون جور شده،اونم بدون اسپانسر،اسپانسرم که هفته دیگه مشخص میشه، همه چی هم که دارن.واقعا یه پرسپولیسی بیادبگه مشکلشون چیه الان دقیقا؟
    • ساوالان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      دو ماه هست پنجره تیم بسته هست . پس فردا باید مجوز حرفه ای بگیرند تا ای اف سی حضور پرسپولیس را در اسیا تایید کند . شفر 5روز پنجره استقلال را غیر زمان نقل انتقال بسته نگه داشت . بنر حاج فتل را جلوی مجلس بردید!!!!!!!! بازیکنان پرسپولیس پول فصل پیش را نگرفته اند . انوقت استقلال 20درصد امسال را داده. !!!!!!!!! از کجا. سه بازیکن گران قیمت خارجی خریدید از کجا!!!!!!!! زمین تمرین خارج از سرویس داده شده!!!!!!!!! پنجره پرسپولیس زمان برانکو بسته شده . نتواست بازیکن بگیرد . در عوض پول نقل انتقالات را برای تجهیز زمین تمرین کرد. اون زمان پندار تایم شبانه می بست. یادتان رفته . بعد گفتید ما زمین تمرین نداریم . پرسپولیس با امید هایش بازی می کرد . چرا متوهم هستید. وزیر برای شما بازیکن ذوب را می خرید. بازی با پدیده کنسل کرد بازی پارس را کرونا به دست یک فرستادید . حالا اون زمان با با بود . الان کار از مامان گذشته.. استقلالی ها در بدهی استرا می بینم تان... جلوی وزارت..اندکی صبر. بدهی استرا هم باید مثل کالدرون 2.3 ماه باید طول بکشد..عمدا پنجره پرسپولیس را باز نمی کنند .تا بازیکن تمام کننده نخرد..
    • طغرل IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      ساوالان عزیز،اینهمه چیز گفتی مربوط به سالهای قبل بوده و همش مربوط به استقلال بود.میگم الان مشکلتون چیه؟پنجره بسته مشکله؟شما که قبل بسته شدن پنجره همه لیست گلممد رو خریدید.مجوز اسیایی هم که برای پول کالدرون میگی در خطره که پولش از اسمون افتاد براتون.من پرسیدم میخاید برید تجمع کنید چی بخاید؟بخدا مشکلتون فقط کارهای مثبت استقلال هست وگرنه تیمتون همه کاراش انجام شده
  • طغرل IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    کسی نرفته چون خودشونم نمیدونن به چی باید اعتراض کنن.همه مشکلشون مدیریت خوب و اسپانسر خوب و بازیکن خوب خارجی استقلاله.خودشون مشکلی ندارن.هر بازیکنی خاستن خریدن،پول پنجرشون جور شده،اونم بدون اسپانسر،اسپانسرم که هفته دیگه مشخص میشه، همه چی هم که دارن.واقعا یه پرسپولیسی بیادبگه مشکلشون چیه الان دقیقا؟
  • بابا مسعود کجاست ؟ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    لنگیا سالهاست که بعنوان کمک اسپانسر سازمان لیگ دارن به فوتبال خدمت میکنن حالا یه مدتیه که سازمان لیگ و فدراسیون داره بهشون خدمات میده مگه چه اشکالی داره ماهمه ایرانی هستیم اذیتشون نکنین بخدا آه تیم بدون پدر همه تون رو آخرش میگیره
  • مهدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    واقعا خیلی بیکار و وقیح هستن!!! استقلالی ها بخاطر مشکلات تیمشون تجمع می کنن اینا تا ی اتفاق خوب تو استقلال می افته یا ی بازیکن خوب می گیرن می رن تجمع !!! بعد هم تو زمین حرفاشون رو می زنن !!! تا این حد وقیح و زیاده خواه
  • حسد سرخ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    آخه کار لنگیا الان به جایی رسیده که میگن آقا گل ممدی و اسدی و ..... رو نخواستیم فقط اون یامگا نباشه بازیکن خارجی دیگه هم برای استقلال نیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حسود اینجوریه دیگران رو اذیت میکنه اما خودش رو شکنجه!
  • فقط استقلال IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    البته هنوز یه سربازفراری بانفوذش توفدراسیون توانست بیش از۵۰درصد پول کالدرون روازبودجه فدراسیون به جیب لنگ واردکنه،اما این لنگی ها گویا آلزایمر به سراغشان اومده،که استقلال با فروش قایدی وحق رشد الهیارواسپانسرجدید،این خریدهای روانجام میده،شما یتیم شدیدوبابامسعودندارید،چه ربطی به استقلال داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی