برخی افراد از پشت سر فیلم می‌گیرند و منتشر می‌کنند/ مسولان این باشگاه برای من مُرده‌اند!/ آنها آدم‌های کوچکی هستند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا مهاجری گفت: به هر دلیلی بازیکنان به باشگاه اعتماد ندارند چرا که قراردادی که بسته است دست خورده و مبلغ یا تاریخ آن تغییر پیدا کرده است!

رضا مهاجری با گلایه‌ از اصحاب رسانه و تاکید بر اینکه درست نیست وقتی با کسی در حال صحبت هستیم برخی افراد از پشت سر فیلم گرفته و آن را در رسانه‌های رسمی کشور منتشر می‌کنند، اظهار کرد: دیروز برای تعیین تکلیف خودم سر تمرین آمدم چراکه تیم دفتری ندارد و مسئولان باشگاه را جای دیگری نمی‌توان پیدا کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: هیچ نامه‌ای تاکنون به بنده داده نشده و جالب است که به استعفای ابتدای لیگ بنده استناد کرده‌اند که بعد از آن من قرارداد بستم و سر تمرین تیم آمدم اما دیروز می‌گفتند که مهاجری سه روز پیش استعفا داده است.

وی افزود: شرایطی بدتر از این هم در فوتبال دیده‌ام برای مثال چند سال پیش سیاه‌جامگان هم چنین وضعیتی داشت اما نمی‌توانم برای فوتبال شهرم بد بخواهم، حرف من این است که سریع‌تر وضعیتم را مشخص کنند.

مهاجری با بیان اینکه جرم من این است که با وجود تهمت‌های زیاد، وقتی هیچکس جرأت نداشت نام شهرخودرو و حمیدآوی را بیاورد جلوی آن‌ها سینه سپر کردم، تکمیل کرد: از زیر کار بنده همه شانه خالی می‌کنند اما از بچه‌ها خواهش کردم که به تمرین ادامه دهند چرا که دود اعتصاب در چشمان بازیکن و مربی می‌رود و همیشه با اعتصاب مخالف بوده‌ام.

سرمربی سابق تیم پدیده تصریح کرد: به هر دلیلی بازیکنان به باشگاه اعتماد ندارند چراکه قراردادی که بسته است دست خورده و مبلغ یا تاریخ آن تغییر پیدا کرده است! حمیداوی زمان بازی با مسجد سلیمان برای عقد قرارداد یک ساله با مقتدایی به من قول داد اما هنوز این کار را نکرده است.

وی در خصوص رفتن به رختکن و صحبت با تیم، توضیح داد: از آن‌ها خداحافظی و عذرخواهی کردم چرا که برخی از آن‌ها به اعتبار من قراردادهای دو یا سه ساله امضا کردند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه برخی مسئولان باشگاه پدیده آدم‌های کوچکی هستند و برای من مرده‌اند، تکمیل کرد: من از خیلی جاها طلب دارم و شکایت نکردم، بدون شک از تیم فوتبال شهرم شکایت نمی‌کنم که پنجره نقل و انتقالات بسته شود و تیم و مردم ضرر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی