ببینید| پرسپولیس ۲ - نساجی ۱/ پرسپولیس به کمک یک قائمشهری نسخه نساجی را پیچید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر ایران مقابل نساجی مازندران با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. مهدی عبدی (۴۲ و ۶۳) برای پرسپولیس و کریم اسلامی (۴۹) برای نساجی گلزنی کردند.

نساجی در حالی مقابل پرسپولیس شکست خورد که هر دو گل را مهدی عبدی به عنوان یک بازیکن مازندرانی وارد دروازه این تیم کرد که البته بابت همین مسئله، مهاجم مازندرانی پرسپولیسی‌ها شادی نکرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری (۵۸ - سعید آقایی)، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی (۸۸ - علی نعمتی)، امید عالیشاه (۵۸ - سیامک نعمتی)، عیسی آل‌کثیر (۸۸ - احسان پهلوان) و مهدی عبدی (۷۷ - حامد پاکدل).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری (۷۴ - عرفان گل‌محمدی)، فرزاد زامهران (۶۳ - حسن نجفی)، کریم اسلامی (۷۴ - محمد جواد مولایی) و مسعود شجاعی (۷۴ - سعید غلامعلی بیگی).

عکس تیمی نساجی

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

دقیقه ۱۰: مهدی عبدی روی پاس اشتباه بازیکنان نساجی به موقعیت رسید و در محوطه جریمه این تیم می‌توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند، اما مدافع نساجی مانع ضربه او شد و تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۲: مهدی ترابی از سمت چپ ارسالی روی دروازه نساجی داشت که عیسی آل‌کثیر توانست توپ را وارد دروازه کند، اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۱۶: مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه پاسی را برای رضا جعفری فراهم کرد و این بازیکن می‌توانست دروازه پرسپولیس را فرو بریزد که تکل به موقع مهدی شیری، مانع از این کار شد.

دقیقه ۱۷: ایوب کلانتری که مأمور زدن کرنر نساجی بود، به فاصله مهدی ترابی تا نقطه کرنر اعتراض داشت که ادامه اعتراض او باعث شد امیر عرب‌براقی او را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۱۹: کریم اسلامی این بار از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که امید عالیشاه توپ را روی دروازه نساجی ارسال کرد، اما کریم اسلامی بالاتر از رضا اسدی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: امید عالیشاه کرنر را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که ضربه سر فرشاد فرجی را علیرضا حقیقی به آغوش کشید.

دقیقه ۴۰: میلاد سرلک با نفوذ به محوطه جریمه نساجی از سمت چپ، پاس رو به بیرونی را برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد که ضربه نخست را مهدی عبدی شلیک کرد که توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد و توپ بعدی را مهدی ترابی به سمت دروازه روانه کرده بود که باز هم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۴۲: حمله پرسپولیسی‌ها از سمت راست خط دفاعی نساجی توسط وحید امیری، این بازیکن را در فضای مناسبی قرار داد تا او با پاسی به داخل محوطه جریمه مهدی عبدی را در موقعیت قرار دهد که مهاجم سرخپوشان با یک ضربه دروازه علیرضا حقیقی را فرو ریخت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: مسعود شجاعی از سمت راست مرتضی منصوری را صاحب توپ کرد و ارسال این بازیکن روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر کریم اسلامی، وارد دروازه حامد لک شد.

دقیقه ۵۶: عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او پس از برخورد به پایین تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۶۲: سیامک نعمتی از سمت راست ارسالی روی دروازه نساجی داشت که ضربه سر سعید آقایی به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: حمله تند و تیز پرسپولیسی‌ها با حرکت سیامک نعمتی به رضا اسدی رسید که ضربه ناقص او را مهدی عبدی دریافت کرد و پس از یک سرتوپ برای بار دوم دروازه نساجی را باز کرد.

دقیقه ۶۸: مسعود شجاعی پس از اعتراض به تصمیم داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۲: نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت راست و پاس به داخل محوطه جریمه، به میلاد سرلک رسید که این بازیکن پس از حرکت به سمت دروازه و بسته شدن زاویه‌اش ضربه خود را زد که توپ او جایی در چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۷۶: یک ضربه ایستگاهی از راه دور توسط حسن نجفی به سمت دروازه پرسپولیس نواخته شد که حامد لک توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۹: عیسی آل‌کثیر پس از اعتراض به تصمیم داور، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۵: نساجی در حمله‌ای تند و تیز به سمت دروازه پرسپولیس حرکت می‌کرد که مهدی ترابی با خطا روی محمد جواد مولایی این حمله را خنثی کرد و از داور مسابقه نیز کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۹: تیم نساجی که برای جبران گل و به تساوی کشیدن بازی تلاش می‌کرد، روی دروازه پرسپولیس فشار آورده بود که مدافعان پرسپولیس در دو مرحله موفق شدند توپ را از منطقه خطر دور کنند.


خلاصه دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته دوم لیگ برتر را در ویدیو زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    طووووفان عبدی . چه میکنه این پسر
    • الی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      و اینبار سونامی عبدی.... در کنار شاهکار سیدجلال سه تا گل ارزش داشت پاس سید جلال . بی نظیر در لیگ ایران
    • الی ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      استقلالی های عزیز زیر پست سرورتون دیسلایک میکنید؟ چخه
    • ساوالان ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      دو بازی یک پنالتی ناحق در اهواز و حالا یک گل سالم افساید!!!!!!!!!!!!!! استقلال دوبازی یک پنالتی هدیه برابر هوادار . یک پنالتی ذوب گرفته نشد!!!!! انوقت وی ای ار چرا باید بیاید . تیم سوگولی حکومت مستقیم دسته سه مشرف!!!!!!!!!!!!!
    • پرسپولیس کبیر ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      از استراماچونی بخاطر اینکه باعث شد مهدی عبدی شکوفا و شناخته بشه تشکر می کنم خخخخخ ، خدا رو شکر که بردیم تبریک به پرسپولیسی ها ، مهدی عبدی هم خیلی خوب بود دو تا گل خیلی خوب زد
    • یادگار ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      لیگ اول فصل داوری کلا به ضرر پرسپولیس . به منفعت عروس اسیا!!!
    • استقلال قهرمان ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      نبریمون طوفان، می بینم شامپولیس رفته تو قوطی، کاپیتان شون هم آخر بازی میز نه زیر توپ، چی ششششد؟
    • یه سوال ! ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      در همه دنیا همه دروازه بانهای عالم برای دفع توپ برای گرفتن شوت برای بیرون کشیدن توپ از خط دروازه یا محوطه دستهاشون رو باز میکنن باز ! ! هر دو گلی که حقیقی خورد چرا بجای دفع توپ دستهاش رو جمع میکرد ؟ خدای ناکرده منظور بدی ندارم ولی یه بار دیگه نحوه دروازه بانی حقیقی رو ببینید از نا آمادگی هست ؟ پس مربیان چه کاره هستن ؟!
    • ۰۰۰ ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      از کامنت یادگار خیلی خوشم اومد«عروس آسیا...»حالا شادوماد کدوم خوشبخته؟؟ضمنا اگه این تیم نساجی مقابل کیسه قرار می‌گرفت با اختلاف سه گل میبرد
    • /// ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      کاربر ساوالان برد تیمت را تبریک میگویم،پرسپولیس خوب بازی کرد اما روی هر دو تا گل حقیقی صد درصد مقصر بود و شک نکنید هر دروازه بانی در ایران به غیر ایشان در درون دروازه بود حداقل یکی از این توپ ها می گرفت،پارسال هم آقای قلعه نوعی از دست ایشان کلافه بود،توپ را از داخل دروازه در بازی با استقلال بیرون کشیده بود و میگفت گرفته ام،به نظر شخص بنده پنالتی فولاد اشتباه بود اما گل پرسپولیس آفساید بود،ترابی یک قدم جلوتر بود،اما در رابطه با استقلال گفتید همان پنالتی که میگویید اهدایی توسط خود داور خراب شد و هیچ نتیجه ای هم نداشت حتی اگر اهدایی بوده باشه،در بازی با ذوب آهن هم هیچ پنالتی صورت نگرفت و تمام کارشناسان هم تایید کردند پس لطفا مظلوم نمایی نکنید،تازه شانس هم آوردید که ترابی روی بازیکن نساجی خطا کرد و گرنه با یک پاس ساده مهاجم نساجی تک به تک میشد.
    • حسین ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      اولا که لنگیها بی منطق وکوته فکر باحضرت شانس وحقیقی برنده شدند عجیبه که چطوری دروازبانی که جام جهانی راتجربه کرده اینقدر ناشیانه ومبتدی بازی کرد یا اینکه عمر فوتبالیش تمامه شده یا واقعا دوست داشت لنگ مافیائی کثیف برنده بشه اگرنساجی حقیقی را نداشت شایدبرنده میشد
    • علی ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      طوفان تون چرا نتونست به الهلال گل بزنه؟؟
    • لنگی بیخاصیت ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      این لنگیها بی منطق یا واقعا پرسپولیسی بودن کورشون کرده یا ازروی عقده گشایی وکینه توزی علیه استقلال قهرمان آسیا موج منفی می دهند چطوری میگویند داور به نفع استقلال پنالتی گرفته اگر داور به زعم کودکان لنگی به نفع گرفت چرا دستور به تکرارش داد واقعا خنده داره که عده ایی بچه سال لنگی از فوتبال حرف میزنند
    • لنگی متوهم ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      لنگ مافیائی کثیف بازی بافولاد با۲گل صدرصد آفساید برنده شدن عادت کردند واین دفعه هم انتظار داشتند داور آفساید صدرصد نگیره منطق مافیایی لنگه دیگه
    • ساوالان ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      بعد گرفتن پنالتی ناحق استقلال هوادار... داور چرا تکرار داد.. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب برای رد گم کردن اشتباه بزرگ این کار را کرد . خودش فهمید پنالتی نبوده..................................... افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • آبی آسمانی ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      داوری با لنگیهاست واقعا متاسفم داوری ها دوباره به نفعشان سوت میزنند کمیته اخلاق ورود کن
    • عاخییی ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      کاربر ۰۰۰ باید بهت بگم کارت شده همین سخت میبرین بعد میاین میگین اگه استقلال بود که میباخت نخیر مرد هستین بازی های خودتون رو به ما تشبیه نکنید فهمیدین؟؟؟باسختی میبرید همیشه هم چرت و پرت بعدش زیاده .....
  • کیسه هوچی و متوهم AT ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    از اول فصل تا به امروز مثل تمام فصول؛ داوری ها و برنامه ریزی ها به نفع کیسه و به ضرر پرسپولیس بوده است!!این قصه تکراری همیشگی لیگ ماست! اونوقت کیسه کشای هوچی و متوهم هم چنان بی شرمانه ما را متهم می کنند!
    • لنگ خاص IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      لنگی بزودی مشخص میشه بدون پاپا هیچی نیستید
    • امید ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      باز کیسه اومد زیر پرسپولیس خخخخ این مهم است
    • شمسعلی ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      این بزودی مشخص میشه داره کم کم میشه یک دهه !
    • کیسه هوچی و متوهم ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      کیسه کش هوچی! عام و نه خاص! تو اصلا نفهمیدی که من چی گفتم! نفهمیدن در ذات کیسه کشاست! اشاره من به بی عدالتی همیشگی علیه پرسپولیس بود از پنالتی اشتباه بازی اول به ضرر پرپسولیس و به نفع کیسه! بگیر تا به گل امروز درست پرسپولیس که ناجوانمردانه مردود اعلام شد! یعنی اینکه اونی که حکومتی است اونی که بابا داره!! ما نیستیم! کیسه است! ما هر ساله این مشکلات را داریم ولی باز ما اول میشیم و شما در هوچی گری و زدن اتهام اولید! همین کامنتت نشون میده که بر عکس این شمایید که همش به بابا فکر می کنید! فعلا که براتون بازیکن خارجی می خرند داوری به نفع تون سوت میزنه!! ولی آخرش باز پرسپولیس قهرمانه اینو که می تونی بفهمی!
    • لنگ خاص ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      لنگی اولا مودب باش دوما امسال تازه شرایط داره عادلانه میشه
    • mahdi ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      انقدر خوشم میاد کیسه کش ها و شله زردها بااینکه بازهم سلطانی فر رفته بازهم سوزشون اومده اونجاتون میسوزه ابی چیزی بیارم خدمتتون بریزید کار از اب گذشته پماد ضد سوختگی بیارم خدمتتون کیسه ها شله زردها خخخخخ
    • کیسه هوچی و متوهم ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      ببین کی از ادب حرف میزنه!! دو کلمه از مادر عروس بشنوید! الان بیش از نه ساله که کیسه کشا به خاطر ناکامی ها و شکست هایشان بیشترین تهمت ها و افتراها و فحاشی را را علیه پرسپولیس کردند و می کنند!! تو یکی لطفا از ادب حرف نزن که حالم بهم می خوره! بعد هم خوب خودت را لو دادی! می بینم که از نظر تو عدالت یعنی گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه! اعلام پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس! مردود اعلام کردن گل سالم پرسپولیس ! البته بیش از این هم نمی توان از یک کیسه کش خاص انتظار داشت که نه معنای ادب را می فهمد و نه عدالت!
  • sepahan ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    بردن نساجی هنرنیس توآزادی ذوق مرگ نشید
    • ... ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      چشم ولی بردن نفت م س میزبان تو زمین اهواز خیلی هنره.
    • اشکان ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      حالا همین نساجی یقه گیرتون کرد متوجه میشید خیلی تیم خوبی ساخته ساکت الهامی
    • استقلال قهرمان ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      استقلال روی موکت ۳تا به نساجی تو خونش زد، این تیم رو برده بود تو قوطی، حالا شانسپولیس تو آزادی رفته تو قوطی، اینجوری می خوایم دبل مبل کنید، خیلی خجالت داره
    • لنگی ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      یه جورحرف میزنی انگارمسجدسلیمان اومده اصفهان بازی کرده خب توهمون استان بوده شماکه هرساله باپیکان وسایپاآزادی بازی میکردیدحرفی نبود؟؟؟حالایه دوساله توزمین خودشون بازی میکنندسایپاهم که پرپرشد
    • مهرداد ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      اشکان نساجی بیادنقش جهان خوب بازی میکنه ولی قطعا مث پرسپولیس که3تاخوردازالهلال و3تاهم نخوردنمیشه تازه بعد3تاگل وقت کشی هم بکنند که بیشترگل نخورندخخخخخخخخ
    • استقلال قهرمان ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      اشکان جان، گل ممد هم می گفت این تیم فولاد یقه ی بقیه ی تیم هارو می گیره، امروز دیدیم که سه تا از اراک خورد،واقعا چرا فکر می کنید هر تیمی جلوی شما بازی می کنه رئال مادریده؟
    • عدالتم آرزوست..... ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      حقیرتر از خودتون پاچه خواری تون برای تیمهای حقیر❤️❤️❤️❤️❤️ ای بنازم به پرسپولیس که عقده ای تون کرده
  • الی ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    برای شما اره چون ساکت براتون شلش میکنه... ما بازی به بازی فکر میکنیم...
    • استقلال قهرمان ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      شما اگه فکر می کردید، مفتضحانه به الهلال نباخته بودید، زیاد خودتونو با فکر کردن بازی به بازی، اذیت نکنید
    • ... ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      الان که دارم واکنشهاتون رو میبینم ارزو میکنم ای کاش استتقلال به تور الهلال یک چهارم خورده بود. شب دراز است و قلندر بیدار.
    • sepahan ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      استقلال به الهلالم ببازه حداقل توپ روتادم دروازه الهلال میرسونه وچندتاموقعیت گل رودروازه میاره لنگیا3تاازالهلال خوردن تازه وقت کشی کردن بعد3تاگل خخخخخخخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    لنگ این فصلم هیچی نمیشه خخخخ
    • پرسپولیسی ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      ۵ فصله پسر خاله من جان برده،نه پرسپولیس(:
  • Amir perspolisi ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    خدایی نساجی خیلی خوب بازی کرد امیدوارم برابر الباقی تیم های مدعی همینطور بازی کنه، خدا رو شکر که بردیم و همین مهم بود ❤
    • استقلال قهرمان ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      نساجی خوب بازی نکرد،شانسپولیس، شانس آورد، خداییش اینجوری می خواهید امسال تو لیگ بازی کنید؟
    • Amir perspolis ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      آخه چی میگی عمو؟؟؟؟ پرسپولیس نیمه اول کارو تموم کرد اما داور توجیه شده گل سالم رو مردود کرد وگرنه پرسپولیس این بازی رو راحت سه چهار تا زده بود، بعدشم برو اول فیلم بازی رو ببین اگه فقط این بازی پرسپولیس اندازه ی هر دو بازی استقلال در این فصل موقعیت گل نداشت من دیگه این سایت کامنت نمیزارم، خیالت تخت ما پشت سرمربی و تیممون هستیم حتی اگه ده باخت پشت سر هم بیاره بخدا مثل کوه پشت یحیی و تیم هستیم
    • ... ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      امیرپرسپولیسی چرا بحث میکنی. بگو بله میخوایم همینطوری بازی کنیم. مشکلیه؟
    • استقلال قهرمان ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      چرا فکر می کنید گل درست بوده، لطفاً عکس ها رو ببین متوجه آفساید بودنش میشی، بعد هم ترابی تو صحنه ی اعتراض به داور باید اخطار می گرفت که بعد از خطا روی حریف اخراج می شد یا شایدم از ترس اخراج ،خطا نمی کرد که ممکن بود نساجی گل تساوی رو بزنه
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    تبریک به همه سرخدلان. پیش به سوی قهرمانی ششم و سوزش تاسیون حقیر
    • استقلال قهرمان ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      آره دقیقا همینجوری پیش برید، شاید پنجم یا ششم بشید، خیلی توهم برتون داشته
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    شانسی بردید لنگیها امسال باید زیر استقلال بمونید
    • دبل هتریک سوزش ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      تموم شد؟خیلی تاثیرگذاربود...
  • شیشعلی ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    عبدی حتی می تواند به تیم ملی دعوت شد.
  • یحیی باز گریه هاش رو شروع کرد ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    یحیی گل ممد آخر بازی تو مصاحبه اش با مجری صدا وسیما دوباره بهونه گیری ها ش رو شروع کرد.خودش فهمید با چه فصاحتی نساجی ضعیف رو تو آزادی برد..حالا باز با مصاحبه های مظلوم نمایی داره برای بازیهای آینده نقشه می چینه....اگر یادتون باشه فصل های قبل هم گریه زاری می کرد که نمیخان ما قهرمان بشیم و.از این حرفها و اینجوری همه چیز در اختیارش میذاشتن و در اخر هم جام ها رو با اسنپ براشون فرستادن..و کمبته داوران وفدراسیون وزارت هم براش خبر دار بودن..
  • کیسه رئیس سازمان مافیایی ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    بازهم لیگ شروع شد و دارای کیسه کش افتادن به جون پرسپولیس، گل اول که آفساید گرفت با خودم گفتم امشب این داور اومده که ی تنه از الان کیسه رو قهرمان کنه، عجیبه واقعا اون از بازی کیسه با ذوب که کم مونده بود بازیکنای کیسه قشنگ بادست به جای پا بازی کنن، اینم از داوری امروز که گل به این واضحی آفساید گرفت، خدا به داد پرسپولیس برسه، از الان میخوان جام رو بدن کیسه
  • لنگ خاص ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    لنگ سوراخه
  • بهبودی ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    استقلال واقعا قهرمانه. نه تو زمین فوتبال، اینجا تو عنوان کامنتا. واسه خودتون هر چی دوست دارید بنویسید. ما امروز تیم مون برد کلی هم لذت بردیم. مدیونید اگه فکر کنید اراجیف های یه مشت کیسه کش بی منطق کوچک ترین تاثیری به حال ما داشته باشه. این گودرز اِند روحیه نمی دونم چرا عینکش رو همیشه برعکس میزنه. شادباش واسه هر چی پرسپولیسیه.
  • سلام و: ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    دیدید داور چجوری جلویه خطا های تیم پرسپولیس چشم پوشی کرد؟! نمونه اول:حتی قبل از شروع بازی شیر یا خط انداختن و دادن پرسپولیس بازی رو شروع بکنه!!(خخ) نمونه دیگر آن نیز رویه نفوذ ها از جناح های تیم حکومتی بود! یعنی چه بازیکن نفوذ بکنه؟! یعنی چه بازیکن سانتر بکنه؟! داور قطعا باید کارت قرمز میداد(خخخ) و البته از همه مهم تر حامد لک مانع از گل زنی شد!!!!!!! مگر میشود؟! مگر تیم پرسپولیس گلبرگ بازی نمیکرد؟!(خخخ) #داور باید محروم بشود
  • لنگی کیسه کش ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    توجه توجه کسایی که توبورس توضررهستند قراره لنگ ارز اولیه بشه تامیتونیدبخرید بورس تولنگه
  • عدالتم آرزوست..... ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    6سال حسرت....۶سال عقده و حقارت......کینه و سفاهت .... افطرا و تهمت..........شده کار این جماعت!!! ای بنازم پرسپولیس به عظمتت....به یکپارچگیت....به همدلیت....به رفاقتت.....به هوادارت.......به یحیی و افشین و فنایی و مطهری نابت..... به کلاس بالا و شخصیت تاپت❤️❤️❤️❤️❤️❤️ زنده باد حقیقت....زنده باد عدالت....زنده باد پرسپولیس پرقدرت.....زنده باد ۶ سال قداست......کورباد چشم حسود و بر بدخواهش لعنت.........که تا قیام قیامت...... دوباره خواهیم کرد حکومت❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • عدالتم آرزوست..... ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    6سال حسرت....۶سال تهمت....شده کار برخی جماعت!.......ای بنازم پرسپولیس به نامت......به هوادارت.......به یحیی و افشین و فنایی و مطهری نابت..... به کلاس بالا و شخصیت تاپت........و زنده باد حقیقت....که این تیم پر قداست.....با حمایت هوادار با اصالت.....حکومت خواهد کرد تا قیام قیامت❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • اکبر ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    خدایا شکرت که پرسپولیسیم . تبریک به تمام سرخ دلان . دمتون گرم دلاوران ارتش سرخ . به تیممون به قهرمان 5 فصل پشت سرهم و به آقای فوتبال ایران افتخار میکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی