اولین اظهارات بوکسور ایرانی پس از پناهندگی در آلمان/ قدر من را ندانستند؛ تهمت زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش بوکس ایران پس از ترک اردوی تیم ملی ایران در ایتالیا، در آلمان تقاضای پناهندگی داده است.

امید احمدی‌صفا چهره‌ای آشنا در صحنه بوکس و کیک‌بوکسینگ ملی ایران است. این ورزشکار حرفه‌ای سابقه کسب چندین مقام قهرمانی جهان و آسیا را در فهرست کامیابی‌های ورزشی خود دارد.

احمدی‌صفا در نیمه دوم ماه اکتبر سال جاری با تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی در کشور ایتالیا به میدان رفت. او اما در روزهای پایانی این مسابقات، اردوی تیم ملی را ترک کرد و راهی کشور آلمان شد.

امید احمدی‌صفا در گفت‌وگو با دویچه وله از انگیزه خود برای تقاضای پناهندگی در آلمان گفت.

ملی پوش سابق بوکس ایران بیان کرد پس از وارد شدن به خاک آلمان و توضیح دادن شرایطش با آغوش باز از این ورزشکار استقبال شده است.

احمدی صفا در ادامه عنوان کرد: در ایران پس از پخش شدن یک عکس به من تهمت‌های زیادی زدند و فشارهای بسیاری را خودم و خانواده‌ام تحمل کردیم و به همین دلیل دوست ندارم دیگر به کشورم برگردم.

احمدی صفا در بخشی از گفتگو مدعی شد در ایران قدرش را به اندازه کافی ندانسته‌اند و امیدوار است با کسب مدال المپیک بتواند لطف آلمانی‌ها را جبران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    خوب کردی رفتی. خیلی ها تحت فشارند و نامهربانی بیداد میکند. انسانها تباه میشوند و استعدادها کور میماند و نمی‌شکفد. هر چه دروغ بهتر بگی و زیرآب بهتر بزنی و پاچه خوارتر باشی موقعیتهای بهتری نصیبت میشه. و اگه با زحمت و تلاش موفق شوی بهت انگ میزنند برو بسلامت خدا پشت و پناهت و خوشا به سعادت بچه هات حداقلش اینه که دو زبان دیگه یاد میگیرن.
    • گوجه تک ستاره ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      درود، ملایی هم اقامت آلمان رو گرفته هم بهترین زندگی و ویلا و شغل مناسب داره، آفرین با همین تفکر برو جلو تا از ملایی جلو بزنی و تو صدر بهشت آلمان باشی
  • غریب اشنا ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    باسلام این تور پیش برود باید اردوهای جدید را درکشور های میزبان پناهند ها برگزار کنیم هر روز میگویم این افراد وطن فروش هستن ولی دنبال علت نمیگردیم باتشکر ازخبرورزشی
  • علی ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    واقعا هنوز مسئولین صدای زنگ خطر رو نشنیدن!؟
  • Jamil zayn ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    خوب توهم رفتی وردست کشتی جودو کا ایرانی مغولستانی مبارکه
  • رضا ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    خاک تو سرت کنم تو هیچی تو بوکس المپیک نمیشی تو باید بمیری اونجا با ایت رفتنت مشخص شد انگ اخلاقی واقعیت داشته
  • قاصدک ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    خوب مدال می گرفتی می اومدی ایران بعد هدیه یک میلیونی بهت می دادند بعدش هم دست فروشی، سیگار فروشی و شاید دکه میزدی ، ولی عاقلانه رفتی ، اینجا نه امیدی هست. و نه آینده ای و نه آرامشی
  • محمدرضا بهشتی ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    او فقط هجرت کرده است کاری که پیغمبر خدا کرد اذیت وآزار دید رفت همین نه وطن فروش و نه بی غیرت. کلاه آقایان مملکت دار بالا !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی