چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
۳ |
۵
پرسپولیس؛ تیم نیمه دوم/ عبدی کار را برای یحیی درآورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که مهدی عبدی مثل اواخر لیگ بیستم گلزن شده بود و دو گل زیبا زد، پرسپولیس به جمع تیم‌های ۶ امتیازی لیگ برتر پیوست.

عملکرد شاگردان گل محمدی در نیمه اول بازی با نساجی چنگی به دل نزد هر چند که آنها برنده به رختکن رفتند. پرسپولیس در نیمه اول درست مثل نیمه اول بازی با فولاد تیمی ناهماهنگ و کم توان نشان داد اما در نیمه دوم بار دیگر متحول شد و به خصوص بعد از گل مساوی نساجی تبدیل به همان پرسپولیسی شد که هوادارانش می‌خواهند.

در روزهایی که مهدی ترابی کم‌کم به دوران اوج برمی‌گردد و خریدهای جدید در ترکیب  تیم جا می افتند، پرسپولیس نشان می‌دهد که امسال هم مدعی است و ۵ قهرمانی قبلی این تیم را سیراب نکرده است.

همین انگیزه می ‌تواند در ادامه را هم به پرسپولیسی ها کمک کند تا سایر حریفان را به سرنوشت فولاد و نساجی دچار کنند.

نساجی البته در ورزشگاه آزادی نشان داد اصلاً تیم دست و پا بسته ای نیست و به جرات می توان گفت پرسپولیس به سختی از سد این تیم گذشت اما به هرحال در نیمه دوم بار دیگر شاگردان گل‌محمدی متحول شدند و فوتبال قابل قبولی را نسبت به نیمه اول به معرض نمایش گذاشتند.

شاید امسال مهمترین کار گل محمدی این باشد که انگیزه جام خواهی را در تیمش حفظ کند به هر حال تیمی که قهرمان می‌شود تا حد زیادی انگیزه هایش کاهش پیدا می کند آن هم پرسپولیس که پنج بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و بیشتر تشنه قهرمانی در آسیا است تا قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران.

پرسپولیسی ها با پیروزی بر نساجی مازندران به دوازدهمین پیروزی پیاپی در ورزشگاه آزادی هم دست پیدا کردند تا نشان بدهند که در خانه به هیچ حریفی رحم نمی‌کنند.

البته در بازی‌های آینده کار شاگردان گل‌محمدی سخت‌تر هم می‌شود این در حالی است که کم کم به روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و گل‌محمدی همچنان به دنبال جذب یکی دو بازیکن خارجی است؛ کاری که استقلال انجام داد.

یحیی احساس می‌کند تیم او باید با جذب یکی دو خارجی خوب تقویت شود تا بتواند در لیگ برتر دبل هت تریک کرده و در آسیا هم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اشاره به اینکه ما نیاز به «بازیکنان کار در بیار» داریم، اهداف خود را مشخص کرد هر چند که در بازی با نساجی مهدی عبدی بازیکن قائمشهری پرسپولیس کار را برای یحیی درآورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolis ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    اصلا اینجوری نیست، پرسپولیس میتونست همون نیمه اول کار رو تموم کنه و دو گل زد که بلطف اقایون که توجیه شده بودن گل عیسی رو بی دلیل مردود کردن وگرنه این بازی انقد سخت نمیشد و پرسپولیس میتونست امشب صدرنشین بشه، هفته ی قبل پنالتی اشتباه به ضررمون این هفته گل سالممون پرپر شد
  • شیشتایی توهمی ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    بابا مسعود هم رفت پرسپولیس همچنان میبره ....
  • علی احمدی ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    کیسه کشا الان مبگن عوامل وزیر ووکیل باعث برد پرسپولیس شده،متوهم تر از کیسه کش نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی