نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
وحید امیری
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پرسپولیس گفت: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی، بدهی و پنجره بسته وجود داشته است.

وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.

امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال کبیر ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    گزارشگر لنگی تر از این نبود شایان مرادی نسب واضحانه حمایت میکرد
    • محسن ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      لوس های حکومتی از گزارشگر بازی قبلی شون ناراضی بودن این هفته خواستند از دلشون در بیارن.
    • یه عشقه و یک پرسپولیس ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      میخوای بازی پرسپولیس و نساجی گزارشگرش استقلالی باشه؟چرا به گزارشگر اصفهان و تبریز گیر نمیدی؟اونا خییییییییییییلی واضح حمایت میکنن
  • Omid ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    perspolis shodeh moshe azemayeshgahy in sar morabyha, aval Derakshan, Daey, Goel Mohamady va digaran
  • م ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    مشکل مالی همیشه بوده، نیست از دوره خاتمی ازشون مالیات نگرفتن و در دوره روحانی فقط 240 میلیارد قرض گرفتن که الان گندش دراومده (تازه مبالغ پرداختی هدایتی، مهدی جهانگیری و آذری جهرمی و... حساب نشده)، هیچکسم متوجه نشد اسپانسر لنگ فصل قبل چقدر قرارداد داشته که میخواسته واسه امسال 70میلیارد کمتر بده! اسپانسر استقلال که شده بود مادر خرج لنگ و 30 میلیارد به لنگ داده نوشته پای استقلال(80+30=110) که آجرلو مچشونو گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی