نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
۵۶ |
۴
طارمی - رحمتی؛ اسکوچیچ هم نشان دهد کت تن کیست؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اینکه اسکوچیچ باید طارمی را متوجه رفتار غیرحرفه‌ای‌اش بکند تردیدی نیست اما ...

کنایه مهدی طارمی به دراگان اسکوچیچ بازتاب‌های بسیار زیادی در فضای فوتبالی کشورمان داشت و این موضوع همچنان ادامه دارد. موافقان و مخالفان کماکان مشغول بحث هستند و هر کسی از زاویه دید خودش به موضوع می‌پردازد.

با این حال دیدگاهی که در این چند روز زیاد تکرار شده، مربوط می‌شود به اینکه سرمربی تیم ملی اگر قصد دارد اقتدارش را ثابت کند و گوشی را دست بقیه بازیکنان بدهد، در اردوی پیش رو برای برگزاری ۲ بازی با لبنان و سوریه نباید طارمی را دعوت کند.

حامیان این تئوری می‌گویند تیم ملی آنقدر مهاجم خوب دارد که جای خالی طارمی حس نشود. به علاوه آنها داستان اخیر را با حکایت کشمکش مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش مقایسه می‌کنند و نتیجه می‌گیرند همانطور که مربی پرتغالی با عدم‌دعوت از گلر سابق استقلال گربه را دم حجله کشت، اسکوچیچ هم باید نشان بدهد در تیم ملی کت تن کیست.

در این میان با احترام به‌نظرات مختلف، به‌نظر می‌رسد دست‌کم مقایسه توییت طارمی با رفتار رحمتی چندان دقیق نیست. فراموش نکنیم کاری که مهاجم ایرانی پورتو کرده، صرفا یک اظهارنظر طعنه‌آمیز برخلاف تفکر سرمربی تیم ملی بوده است. طبیعتا اگر او این کار را نمی‌کرد و حداقل گلایه‌اش را به شخص سرمربی تیم ملی انتقال می‌داد خیلی بهتر بود. طارمی اما انتخاب دیگری انجام داد و جنجال به پا شده است.

در نهایت همه داستان فقط یک اظهارنظر است. این خیلی فرق می‌کند با کاری که مهدی رحمتی در زمستان سال ۹۱ انجام داد.

رحمتی که آن روزها گلر فیکس و بی‌جانشین تیم ملی بود، در بدترین شرایط ممکن، جایی که ما باید قطر، لبنان و کره‌جنوبی را می‌بردیم تا به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل برسیم از تیم ملی کنار کشید و دست کادرفنی را در پوست گردو گذاشت.

این رفتار رحمتی هرگز قابل بخشش نبود و کی‌روش هم شاید در درست‌ترین رفتارش طی همه سال‌های حضور در ایران، برای همیشه روی نام او خط قرمز کشید. در اینکه اسکوچیچ باید طارمی را متوجه رفتار غیرحرفه‌ای‌اش بکند تردیدی نیست، اما واقعا وزن توییت او با خداحافظی رحمتی یکسان نیست که قرار باشد در موردشان تصمیمات مشابه گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    خخخ کی رو با کی مقایسه میکنی.اگه طارمی نباشه اسکوچیچ تا حالا اخراج میشد
    • رامین ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      تو اصلا اونزمان فوتبال میدیدی؟؟ تیم ملی اون سالا روی کاکل رحمتی میچرخید با سیواش بازیارو برامون یکی یکی در میاورد و بهترین بازین تیم ملی بودو یکتنه با سیواش حلو کره جنوبی و ازبکستان باعث موندن کیروش شد! اما بعدا نکونامو صادقی که از کاپیتان شدنش تو استقلال ناراحت بودن رفتن به کیروش گفتن رحمتی عمدا از لبنان گل خورد بازم گل عمدی میخواد بخوره تا اهراج بشی قلعه نویی جاتو بگیره ازونطرفم رفتن به رحمتی گفتن کیروش پشت سرت حرف زده میخواد داوریو جات بیاره رحمتی هم گفت اگه مشکل منم خداحافظ! بعدا فهمید اصل جریانو و نامه معذرتخواهیم امضا کرد ولی نامرو به کیروش ندادن تا رحمتی اون ۳تابازی نتونه بایسته دروازه اونجاهم شانسی رفتیم بالا در نهایتم تو جام جهانی اون ۴تا گلو خوردیم ضررشو دیدیم اما طارمی بی جانشین نیست همین الان کاوه رضایی آزمون قایدی انصاریفر و...هستن اما بهرحال طارمی عضو تیم حکومته و رحمتی استقلالی!
  • Saeid _maku ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اسکوچیچ هد تصمیمی بگیره قابل احترامه ولی چیزی که اسکوچیچ به نظرم نسبت به مربیان دیگر تیم ملی داره حمایت بیشتر طرفداران تیم ملی از اسکوچیچ هست فک‌کنم تا حالا ما مربی تو تیم ملی نداشتیم که مردم ازش اینقدر حمایت کنند واین برگ برنده اسکوچیچ هست حتی در صورت عدم دعوت از طارمی باز طرفداران فوتبال ملی از ایشون حمایت میکنند بزرگترین مشکل اسکوچیچ در تیم ملی عدم حمایت پیشکسوتان و رسانه ها ازا از ایشون هستند مربیان قبلی با اینکه مخالفانی داشتند ولی در عوض موافقان سرسختی هم داشتن ولی در کل فدراسیون باید تا زمان صعود قاطعانه پشت مربی بایسته تا ارامش و نظم تیم بهم نخوره اگر هم مربی را نمیخوان بزارن بعد از صعود این گونه بازیکن سالاری مطمعنا به تیم ملی لطمه میزنه اینکه طارمی بازیکن بزرگیست در این شکی نیست ولی باید بدونه این تیم ملی بازیکنانی بزرگی چون دایی کریمی حجازی مهدوی کیا خداداد و... را داشته که اصلا قابل قیاس با طارمی و امثال ایشان نیستن
    • ع م ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      درسته باقری و دایی و عزیزی بازیکن های بزرگی بودن ولی توفیقات طارمی دست کم با دایی برابری میکنه و شاید هم بالاتر باشه. اون در کارنامه اش گلزنی به تیم های بزرگی رو داره و میتونه باز هم بیشتر بر این رکوردش اضافه کنه و به صورت بالقوه توانایی بازی در تیم های بزرگی رو داره گرچه تا حالا به اون تیم ها نرفته ولی کاملاً شایستگیشو داره پس اگر کیفیت طارمی از ستاره هایی چون دایی بیشتر نباشه کمتر هم نیست. این مقاله به درستی تفاوت وضعیت رفتار طارمی با رحمتی رو بیان میکنه. اظهار نظر یا اختلاف عقیده نباید با برخورد شدیدی مثل دعوت نکردن همراه باشه. بارها شده یک بازیکن از بازی نکردن یا تعویض شدن شاکی شده و رفتاری پرخاش گرانه از خودش نشون داده اما باز هم در ترکیب قرار گرفته. به نظر من باید با یک صحبت این داستان حل و فصل بشه.
    • Saeid _maku ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      دوست خوب فک کنم شما علی دایی را نمیشناسید ولی عرضکنم که علی دایی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ اسیاست بازیکنی که در بایرن بازی کرده با بازیکنی که به دوتیم بزرگ گل زده فرقش از رمین تا اسمانه ما الان داریم از گل زنی بازیکنانمان به تیم های بزرگ خوشحالی میکنیم در حالی که زمانی دایی هاشمیان و کریمی بایرن مهدوی کیا در تیم دوم اون زمان المان هامبورگ رحمان رضایی سری آایتالیا زندی بوندسلیگا المان تیموریان لیگ انگلیس نکونام وشجاعی لالیگا بودن همه ی ما میدونیم که دلیل این انتقادات از طارمی این اظهار نظر نیست بلکه باندی هست که در تیم ملی تشکیل دادن بحث خوب و بد بودن اسکوچیچ طارمی در زمین فوتبال نیست نیست بحث الان فوتبال دوستان مبارزه با بازیکن سالاری هست و مردم توقعشون از اسکوچیچ اینکه مثل کی روش برانکو و قلعه نوئی و.. با بازیکن سالاری مبارزه کنه
    • ع م ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      چرا فکر میکنید من دایی رو نمیشناسم. اتفاقاً تمام بازیهاشو دنبال میکردم و با هر بار گلزنیش کمتر از شما خوشحال نمیشدم. آیا شما شک دارید که طارمی قدرت بازی در تیمی مثل بایرن رو داشته باشه؟ من هم جسارتی به جناب دایی نکردم من فقط میگم طارمی هم دست کمی از بازیکنان بزرگ تاریخ ما نداره چه بسا راه پیشرفت براش بیشتر فراهمه. در مورد بازیکن سالاری هم مطلقاً حرفتون درست هست اما شدت برخورد اونقدر نباید زیاد باشه که منجر به حذفش از ترکیب بشه. در مورد باند هم یک سری گمانه زنی مطرح شده که مشخص نیست درست باشه که اگر درست باشه باز هم ضعف اسکوچیچ رو نشون میده. سالم ترین آدم ها هم اگر همینطوری به امان خدا رها بشن راه رو به خطا میرن. سرمربی تیم ملی مدیر تیم ملی هست و باید در این زمینه مدیریت بحران هم تخصص داشته باشه. الان من و شمای تماشاچی که بیرون نشستیم تشخیص میدیم تاکتیک و چینش ترکیب چه مشکلاتی داره و چه بازیکنانی که حقشون نیست در ترکیب هستن. بازیکنان بزرگ تیم ملی هم نمیتونن نسبت به این اتفاقات بی تفاوت باشن. گرچه راهش مقابله با سرمربی نیست ولی ما نمیتونیم انتظار داشته باشیم همه منطقی عمل کنن.
  • سامان ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    رحمتی قسط داشت با مدافعا کودتا کند و باعث باخت و برکناری مربی سود و هیانت به تیم ملی بود. ولی طارمی دلس برای تین ملی میسوزد و واقعیت را گفت ولی بطرز غلط
  • حسین 021 ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اولا اعتبار تیم ملی رو نباید با هیچ چیزی قیاس کرد، حرف طارمی درست اصلا، ولی اگر اسکو طارمی و دعوت کنه تا بازی کره سنگ رو سنگ بند نمیشه دیگه هیچ بازیکنی برای اسکو تره هم خرد نمیکنه،لبنان، سوریه، عراق، امارات که اخری در تهزانه و راحت، 5 تا بازی فرصت بسیار مناسبی بزای تیم ملی و اسکو هست تا بدون طارمی بردن و ادامه بده،کیروش در حالی رحمتی رو کنار گذاشت که تیم ملی نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با کره داشت و اگر نمیبردیم حتی با مساوی در خطر حذف بودیم ولی کیروش نشون داد کت تن کیه گرچه بعدها ثابت شد تو این زمینه رحمتی بازیچه شده و عوامل دیگه ایی در پرده این و کلید زدند، ولی حالا بجز طارمی 6 مهاجم تهصصی لژیونر داریم،ازمون آماده و کریم و کاوه بسیار با تجربه، قایدی و الهیار بشدت سرحال که هر هفته درخشانتر از قبل هستند، تازه علیپور و زاهدی هم...بیافزایم به اینها شهباز زاده که همین هفته دبل کرد،اسکو دست بشدت بازی داره ددر خط زدن بجا و درست طارمی، از زلاتان آیا بزرگتر است؟؟وقتی از لنگ رفت برانکو حسرت خورد؟ خیر مهاجی اماده کرد به اسم علیپور که الان لژیونر است مهاجمی که بخاطرش رضاییان و از لنگ اخراج کرد
    • ع م ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      من قبول ندارم که هر سرمربی برای تیم ملی ایران با کی روش قابل قیاس هست. اسکوچیچ حداقل در مقطع فعلی مربی بزرگی برای تیم ملی نیست اینو اگر 50 بار هم بتونیم عراق، امارات، بحرین و سوریه رو ببریم تکرار میکنم. برخلاف اون چیزی که همه فکر میکنن موازنه ای بین درجه سرمربی و بازیکنان وجود داره که وقتی بازیکن از سرمربی درجه بالاتری داره دیگه مثل حالت عادی نمیشه انتظار داشت اطاعات انجام بشه. اینو در تیم هایی مثل آرژانتین با وجود مسی میشه دید. در ثانی طارمی حرف بدی نزده. فقط نظرش رو ابراز کرده و در عمل هم داره اینو نشون میده. ایراد انتخاب اسکوچیچ هم همین بود و از روز اول هم میدونستیم ممکنه روزی به این دردسر هم بیفتیم. فدراسیون باید فکر این روزها رو میکرد. چرا باید از تمام توانمون استفاده نکنیم؟ طارمی رو حذف کنیم که بگیم حرف کلیشه ای و تکراری اسکوچیچ در مورد ضعف تاکتیکی بازیکنان ایرانی درسته و شأن تیم ملی رو در اسکوچیچ خلاصه کنیم؟ با یک صحبت ساده این داستان میتونه ختم به خیر بشه.
  • عباس ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    طارمی خیلی کار خوبی هم کرد چطور یک خارجی کل سیستم فوتبال را زیر سوال ببرد ایرادی ندارد اما یک لژیونر موفق جوابشو بدهد خلاف است.
    • احمد ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      نقش منفی مترجم مصاحبه مربی تیم ملی مزید بر علت نیست خودعلت است . کسانیکه تادیروز مخالف سرسخت اسکوچیچ بودند حالا میگویند طارمی رو اخراج کن !؟ اما طارمی وملی پوشان ماحرفه ای نگاه میکنن و هیچ اتفاقی نمی‌افتد پس تیم ملی بامربی وبازیکنش نمی‌گذارند ضرر وارد رگهای تیم ملی شود . گذشت آن زمانی که یک مصاحبه تیم ملی را وادار کنند در آسمان اکثرآنها علیه مرحوم دهداری بیانیه ارسال کنند ؟¡
  • 3eyedmilad ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اگه واقعا مربی باشه باید خط قرمز بکشه ،ولی چون طارمی پارتی داره و رحمتی نداشت خط نمیخوره ،در واقعه اسکوچیچ هیچ کاره نیست مطمعنم اگر بحث بین دو نفر راسته ای تر یا داغ تر باشه تنها کسی که اخراج میشه اسکوچیچ هست ،هر جا نام از پارتی باشه اونجا خوش بدرخش تمام ...
    • مهسا ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      اینا حرفای یه استقلالیه کاش به دور از رنگ ها نظر میدادید در همین چندخطی که نوشتید نفرت از طارمی و پرسپولیس بیداد میکنه اونوقت بنظرتون حرفاتون خیلی درست و منطقیه
  • amin ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    این حرفا حرف ادمای حسود ی است که عقبه کیروش است،قدرعافیت رو نمیدونین تا دچا رمشکل بشیم
  • زارعی ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اصلا سوای بحث تیم ملی حرکت طارمی یه بی احترامی به بزرگ خانواده است اسکوچیچ در جمع تیم ملی مثل پدر برای آنهاست و کسیکه به بزرگ خانواده اهانت یا بی احترامی می‌کند اصلا در زندگی شخصی هم بزرگ و کوچک حالیش نیست سرمربی باید طارمی را کنار بگذارد اگه به قیمت حذف ایران از جام جهانی شود ‌. وسلام
    • محمد ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      حقیقت براتون تلخ هست طارمی‌خیلی هم‌اگاهانه حرفش رو زده خیلی از بازیکنان ما تو اروپا بازی میکنن چه دلیلی داشت اینجوری حرف بزنه
  • عیسی ریسی ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    سلام ریس فدراسیون فوتبال ایران اگه واقعا وطن پرست هستی به فتنه ها اجازه ندهید بین مربی وبازیکنان مشکلی پیش بیاید خواهش میکنم اونهای که وطن پرست وسربلندی ایران عزیز را دوست دارن نگذارید کسی در کار مربی آرام و بازیکنان آتش به پا کنند فقط اینجا بیگانگان جشن شادی
  • علیرضا ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ماهمیشه بایدازسوتفاهمات ضربه بخوریم واین بادامن زدن رسانه ها به موضوعات فرعی بدترمیشه برگردیم کمی عقب تر به روزهایی که بلژویچ سرمربی بود
  • ت ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    نه خیر اسکوچیچ نباید چنین کوری بکنه و البته نمی‌کنه... شخصیت اسکوچیچ و نحوه مدیریت و رهبری ایشون با کارلوس خیلی متفاوته
  • علی ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    الاستقلال الحسود العربیه اصلا روی نامردها را سفید کردید یک ساعت طارمی به کل زندگی اسکوچیچ می ارزه چی فکر کردین تیم ملی بدون طارمی مثل رونالدو برای پرتقال هست الحسود لایسود
    • هموطن ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      واقعا برای این طرز فکرت متاسفم. با این طرز تفکر هست که هیچوقت به هیچ جا نمیرسیم. مساله طارمی و اسکوچیچ نیست، مساله بازیکن تیم ملی و سرمربی تیم ملی هست. حالا می‌خواد حتی مسی یا رونالدو باشه.
    • ل ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      تا الان که اسکوچیچ مربی محبوب لنگی ها بود از سر مخالفت با کی روش و دعواهاش با برانکو. جدیدا سر قضیه طارمی و اختلاف واسه ندادن بازیکن به لنگ قبل بازی الهلال حسابی چپ کردن خخخخخخخ
  • عارف ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    بنظر می آید همه کمر همت را بسته اند تا تیم ایران زمین بخورد و خبرنگاران هم دامن می زنند از همه چیز مهم تر تیم ملی و راهیابی به جام جهانی است لطفا ایرانی با غیرت باشید و به اختلاف نظرات نپردازید و تیم را حمایت کنید.
  • sam545942 ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    بابا بیخیال بشو تو خود مربی فراموش کرده تو ول کن ماجرا نیستی بزار تیم ملی آرامش داشته باشه.
  • محمدرضا ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    سلام، دربازی‌باکره‌که‌اصلا خوب‌نبودبایدزودترتعویض می‌شدوتوپ‌راتصاحب‌که‌می‌کنه‌دیگه‌کسی‌رادرزمین‌نمی‌بینه‌بایدخودش‌شوت‌کنه‌خداوکیلی‌سه‌مورددربازی‌آخرانجام‌دادبه‌نظرم بایدعکس‌العمل‌‌ببیند برای‌خودش‌ هم خوبه
  • محمد ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ولا اسکوچیچ فراموش نکرد بلکه اصلاً نشنید، اما خائنان ول کن نیستند ، کذشته از این حرفها، سر مربی خودش نوب می ات
  • محمد ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ولا اسکوچیچ فراموش نکرد بلکه اصلاً نشنید، اما خائنان ول کن نیستند ، کذشته از این حرفها، سر مربی خودش نوب می ات
  • ماسال ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اختلاف نظرات را می‌شود حل کرد . کار طارمی قابل مقایسه با رحمتی نیست. و تفاوت is like the difference between chalk and cheese.
  • بهرام ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    علاوه بر واکنش هر دو ، رحمتی بهیچ عنوان از نظر فنی و حتی اخلاق قابل مقایسه با طارمی نیست. طارمی حرف حق را زده.اسکوچیچ شخصیت قابل احترامی داره اما مربی بزرگی نیست و در بازی با کره اینو دیدیم
  • ناشناس ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    تیم ملیه جای لج بازی نیست
  • سعید ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اولا که اسکوچیچ ثلث کیروش هم نیست دوما که طارمی خیلی بزرگتر از رحمتی هست پس لطفا مقایسه ای که میکنید منطقی باشه هر کسی در حد خودش رفتار و از اسکوچیچ نمیتونید انتظار رفتار کیروش رو داشته باشید..
    • رامین ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      رحمتی رکوردار تعداد بازی و کلین شیت تو دروازه تیم ملیه رکوردار کلین شیت لیگ قهرمان آسیا لیگ برتر و تاریخ دربیه و مهمار ازهمه بیست سال بی وقفه در سطح بابا بدون نوسان دووم اورده و اگر مافیابازیهای نکونام و فدراسیون تاج و کیروش در تیم ملی و خیانت حسینی نبود هنوزم با ۴۱سال سن گلر اول استقلال و تیم ملی بود! طارمی خوبه ولی مثل رحمتی بی جانشین نیست رحمتی که رفت ضررشو تیم ملی در جام جهانی جلو بوسنی و گل مسی داد و تو جام ملتها جلو عراق داد اما طارمی نباشه آزمون هست ترابی هست قایدی هست انصاری فر هست قدوس هست رضایی هست
  • بابائی ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    باید مسولین پادرمیانی کنند ومشکل موجود را در این موقعیت حل نمایند ونباید عده ای آتش بیار معرکه باشند مثالهای نامعقول بزنند هیچ موقع افرادورفتار آنها بایکدیگر قابل قیاس نیست
  • محمد ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    هیچ وقت اسکوچیچ روبا کیروش مقایسه نکنین.اسکوچیچ مربی ملوان بود وفولاد،کیروش مربی منچستر وسرمربی رئال.اسکچیچ بالابب اومد تیم ملی ولی کیروش رو با خواهش والتماس اوردیم.سطح این دوتا یکیه؟؟؟؟ کدوم بازی تیم ملی با طرح وبرنامه بوده تو این مدت؟هرچی بوده توانایی بازیکنا بود وخلاقیتشون.اگه تو گروه دیگه بودیم،بااین سبک بازی تیم ملی،مطمئن باشین پتج شش امتیاز بیشترنداشتیم وحالا همگی خواستار اخراج اسکوچیچ بودین،درحالی که درزمان کیروش قبل ازبازیها خودمون رو تو جام جهانی میدیدیم. خب شطح طارمی خیلی بالاتراز اسکوچیچه وازنام اسکو خیلی بزرگتره. اسکو نمیتونه حذفش کنه اصلل.دراون جایگاه نیست
    • علی ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      شما اول املا واژگان درست کن بعد نظر بده درثانی دایوهای طارمی اونو بزرگ نمیکنه بازیکنی که با دایو بخواد بزرگ بشه مثل سایه کوچ تره و در واقع غروب خودش رو طلوع میدونه دایو در لیگ قطر لیگ ایران لیگ پرتغال که اخراجم شد مطمئن باش تیم های اروپایی دنبال بازیکنی با استعداد هستند نه بازیکنی که به جای استفاده از استعدادهاش از فریب داور استفاده کنه و بهش بگن بزرگی اگه از پورتو یک تیم اروپایی خریدش بعو شما بیا همینجا جواب منو بده جهانبخش خیلی از امثال طارمی بالاتر بود و لیاقتش بالاتر از طارمی هست با دایو کسی بزرگ نشده در لیگ قطر اخراج شد بخاطر دایو فیلم موجوده در لیگ پرتغال اخراج شد بخاطر دایو فیلمش موجوده جه اشک بازیکن مربی ها و هوادارانی به ناحق دراورد که در دنیا و آخرت باید تاوان فریب کاری هاشو بده دایی کجا؟ بهترین بازیکن تاریخ ایران طارمی کجا؟فریب داور یک ورزشکار واقعی از توانایی اش استفاده میکنه نه فریب و تقلب داور
  • شاپور ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اگر مسعولین با بی احترامی که اسکوچیچ به ایران و ایرانی نمود به موقع و بدرستی برخورد می کردند طارمی مجبور نبود به دفاع برخیزد. تا اکنون بخواهد شاهد اظهار نظرهای عجیب بنده و امثالهم باشد. همیشه به دنبال علت واقعی بگردید.
  • مهران ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    بعضیا چرا طارمیو با دایی قیاس میکنن. اونهایی که در پیج دایی پست گذاشتن و باعث ذوق زدگیه خیلیا شدن الان همبازی امثال طارمی هستن و تقریبا اگه گذشتشونو فاکتور بگیری در حد طارمی یا شاید پایینترن. اما در هر صورت هر بازیکنی هم باشه اگه من به جای مربی تیم ملی بودم جاش رو نیمکت بود
  • هموطن ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    نباید اصول را زیر پا گذاشت. باید با بازیکن سالاری برخورد بشه!مطمئن باشید هم به نفع تیم ملیه هم خود طارمی. وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه. با طارمی برخورد درست نشه فردا نوبت جهانبخشو آزمونو عزت اللهیو ….هست.طارمی که عددی نیست مسی و رونالدو هم اگر اصول را زیر پا بگذارند آسیبشون به تیم بیشتر از سودشان هست.
  • استاد ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    یا خداشما طارمی و رحمتی رو باهم مقایسه میکنید تیم ملی بدون مهدی باختش حتمیه تو جام ملت ها بازی با ژاپن که محروم بود نبودش خیلی احساس می‌شد بااینکه نیمکتمون پر از ستاره بود آزمون هم هیچ کاري نکرد اما اسکوچیچ هم سر مربی خوبیه
  • رامین ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اولا رحمتی استقلالی بود و باید مثل حجازی حذف میشد دوما طارمی مهره ی تیم حکومتیه! و اگر قرار باشه انتخاب کنن همونطور که بخاطر سیدجلال کیروشو بیرون کردن اینجاهم طارمیو ترجیح میدن سوما در جریان رحمتی متاسفانه دوتا بازیکن استقلال بنام صادقی و نکونام رفتن زیراب رحمتیو برای کیروش زدن گفتن عمدا گل خورده تا اخراج بشی قلعه نویی بیاد جاتو بگیره و رحمتی بنده خدا اشتباهی نکرده بود وقتی دید دارن تحقیرش میکنن خودش خداحافظی کرد اما طارمی توهین کرده به سرمربی تیم ملی!
  • رامین ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    متولد چه سالی هستی؟؟ رحمتی ستون تیم ملی و بهترین گلر ایران بود در اون مقطع تمام بازیارو رحمتی برا ایران در میاورد و مهمتر ازون کسی در حد رحمتی نداشتیم بعدش رحمتی مثل طارمی توهینی نکرده بود بلکه رفتن زیرابشو زدن نکونامو صادقی گفتن عمدا گل میخوره تا قلعه نویی جاتو بگیره کیروشم دادریو دعوت کرد که رحمتیو کنار بزاره رحمتی پیشدستی کرد خودش رفت! طارمی علنا به مربی تیم ملی توهین کرده ولی خب رحمتی استقلالی بود و مثل حجازی باید حذف میشد ولی طارمی بازیکن تیم حکومتیه!
  • بیژن ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    خداوند به بازیکنانی مثل طارمی جنبه هم عطا فرماید.
  • حسن ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    این کار کسانی میکنن که دوست دارن بین طارمی ومربی تیم ملی جدای وتفرقه بیوفته و با جدای اشخاصی ماند طارمی تیم ملی از رفتن به جام جهانی باز میماند وکسانی که با حضور مربی خارجی مخالف بودن دست بالا بگیرند والان روزنامه ها وخبر گذاری ها شدن اتش بیار ماجرا بابا یه چیزی بود تمام شد رفت کم کشش بیارین والا این لایق ما ایرانی ها نیست شما کم ببر بیار بکنید
  • حسن ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    یه چیز بدونید اگه همت بازیکنان واندوخته ها ودسترنج کیروش نبود بخدا ما سرگرو نبودیم این مربی در حد واندازه تیم ملی پر ستاره ایران نیست همه ایران همه میدونن فدراسیون جون پول نداشت اینا انتخاب کرد چون فکر نمیکرد سه بازی را ایران ببره واین برد یکی انتخاب دستیاران ایرانی هاشمیان وباقری بی تاثیر نبود و دیگری هم ذهنیت و وتاکتیک مربی چون کیروش که شاگردان همون بازیکن هنون تاکتیک کیروش اجرا کردن وبه عنوان سرگروه مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتن اما ویلمتوس چون تاکتیک نداشت وتگذاشت بازیکنان بازی خودشون بکنن دو باخت به تیم ملی تحمیل کرد واین مربی اجازه داد بازی کنان وشاکردان ۸ساله کیروش هرچی در چنته داشتن رو منن اما بازی با کره در تهران اسکویچ خواست خودی نشان بده وچون متمعن بود در تهران تیم ملی در خانه موفق خواهد شد خواست سرنوشت تیم خودش رقم بزنه ونداشتن تاک تیک که خودش نداره رقم بزن که اعیار اسکو ویچ همین باخت بود که تاکتیک بازیکنان واندوخته های کیروش مارا از شکست نجات داد ومربی مانند کیروش شاگردانی مانند طارمی وازمون میخواد نه اسکویچ که بازی کن ایرانی که اروپا بهش مینازه
  • ورزشی ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    هشدار ..هشدار...هشدار ..هشدار کسانیکه به هر نحوی دقیقا فبل از شروع بازیهای تیم ملی،به شکل هوشمندانه و حساب شده،شروع به تخریب اسکوچیچ میکنند،و میخواهند بین بازیکنان و سرمربی تفرقه ایجاد کنند،چون منافعی ازتیم ملی ندارند،و افراد مورد نظرشان در تیم بازی نمیکنه،میخواهند سناریوی جام جهانی ۹۸ را تکرار کنند،تا تیم ملی ببازد،و آنها به نان و نوایی برسند.هشدار...هشدار اسکوچیچ گندکاریهای ویلموتس و .. را جبران کرد.حسودان، نمیخواهند تیم ملی نتیجه بگیرد،بلکه میخواهند خودشان به نتیجه برسند که همان پول به جیب زدن هست.هشدار هشدار هشدار.......
  • حسن ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    اسکویچ میگه بازی کنان ایران تاکتیک پذیر نیستن یعنی من تاکتیک بلدم اینا یاد نمیگیرن اقای اسکویچ واقای فدراسیون اگه همچینن حماقتی بکنید وطا رمی را از لیست تیم ملی خط بزنید اطمینان داشته باشی دور برگشت لبنان هم شکستتان خواهد داد روزی که تیم ملی ایران سه گل به عراق زد تاکتییک کیروش و دستیاران چون کریم وباقری بود پس الان اطمینان داشته باشید واین مربی در قوطی را از ایران دور کنید ونکذارید این مربی هر تصمیم که خواست بگیره وکسای هم از داخل بخاطر زمین زدن طارمی باهاس همراه بشن وبگذارید با تاکتییک نداشتن ونپذیرفتن تاکتیک از اسکویچ به جام جهانی صعود کنیم ومیتونید اینداخل برنامه تلوزیون از اقای میساقی عزیز بخواهین به رای بگذاره مردم این بار رای بدن خواهشن این مردم این جوانان ایران لا اقل از جام جهانی بی نصیب نکتید دشمن درخانه است همینجا7
  • علی ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    بنظر من نه رحمتی در حد طارمی هست نه اسکوچیچ در حد کی‌روش پس الکی بحثو کِش ندین.اما بشخصه مخالف سرمربیگری اسکوچیچ هستم چون ایشون درحد تیم ملی ایران نیست
  • ورزشی ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    هشدار به تمام فوتبالدوستان با تخریب اسکوچیچ دارند سناریوی جام جهانی ۹۸ را تکرار میکنند.البته اسکوچیچ مربی بزرگی هست.و بزرگتر هم خواهد شد.حسودان خیلی دستپاچه شده اند.
  • مهندس ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    سلام خدمت ملت ایران همه دنیا ازاین که طارمی بهترین مهاجم ایران و آسیای هست آگاه هستن و همچنین پنجامیلیون هوادار که متعلق به پرسپولیس هست از طارمی حمایت میکنن باید بفهممن که قدرت فوتبال ایران تودست بزرگان پرسپولیسه کسی جرعت این که به طارمی چپ نگاه کنه ندارد طارمی مهاجم اول ایران هست
    • واحد ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      من پرسپولیس ام ، طارم باید از لیست کنار گذاشته باشه تا درس عبرتی باشه برا بقیه در حال حاضر مهاجمانی بهتر و عالی تر از این ....و سردار ازمون داریم که رو سفیدمون کنن کیروش تمام شد دیگه ۸ سال بس نبود فوتبالمون رو داغون کرد؟خداوکیلی اونا فوتبال بود بازی میکردیم تازه با باخت حماسه میساختیم.ولله تو ۹۰ دقیقه ۹۰ بار سکته میزدیم.
  • فرشاد ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    دوستان عزیز تصمیم گیرنده سرمربی تیم ملی وعوامل فدراسیون فوتبال هستند که آقای طارمی را دعوت کنند یا نکنند من پرسپولیسی هستم ولی به نظر بنده بازیکنی که ملی پوش است باید بتواند رفتار وگفتار خودش راکنترل کند وجایگاه خود رابداندوگرنه غیر از این باشد تیم ملی کشورمان ضربه می‌خورد وبازیکن سالاری تیم را نابود می‌کند پس بهتر است که تصمیم درست اتخاذ شود
  • مجید ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    شما رحمت دوزاری رو با طارمی مقایسه می کنید؟طارمی ارزشش از اسکوچیچ هم بیشتره یه تنه ایرانو می‌بره جام جهانی کیسه کشا بسوزنند
  • فرزاد ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    طارمی در فوتبال داره پخته میشه ولی هنوز شخصیت یک نوجوان را داره. خیلی مونده شخصیتش پخته بشه. باید مواظب بود کار دست خودش و تیم ملی نده. غوره نشده میخواد مویز بشه.
  • رحمتی فن ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    رحمتی رو کفاشیان لنگی نذاشت جذب بشه ، رحمتی یه هفته استراحت خواست اونم بازی بازی نداشتیم و قبل شروع بازیها بود ولی کفاشیان به مربی گفت رحمتی انصراف داده و رحمتی رو گذاشتن کنار ، رحمتی هرگز نتونست حرفشو به کی‌روش برسونه حتی قرار ملاقات گذاشت کفاشیان زد زیرش ، تمام این توطئه ها برای این بود که رکوردای داخلی و آسیا دست رحمتی بود و فقط رکورد عابدزاده و ملی دستش نبود و نمی‌خواستم رحمتی رکورد ملی رو ثبت کنه ، الان دارن خودشونو پاره میکنن بیرانورد رکورد بزنه تو تیم میلی ..
  • سپاهان عشق اول اخر ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    شما کیسه کشا همیشه جز برهم زدن وتفرقه چیزی بلد نیستید شما هرگز روی خوش واسه تیم ملی هم نداری چرا آرامش تیم رو برهم میزنی واسه این باید اسکوچیچ از تیمی که هیچ بازیکنش لایقت تیم ملی ندارن دعوت بشه دم اسکوچیچ گرم واقع بینانه و ملی مدل دعوت کرد شما که دشمن تیم ایران نیستی پس تفرق نیندازی
  • منصور ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    خبر ورزشی گرامی. با سلام و درود. یکی از رسالتهای رسانه،فرهنگ سازی در جامعه هست. خواهشاً مطالب توهین آمیز وتیترهایی با نامهای کیسه و لنگ را پخش نکنید. تا هم فرهنگ لومپنی کم کم از جامعه ورزشی و فوتبال کنار بره، وهم خوانندگان، چند تحلیل و نقد منطقی در رسانه ببینند. متشکرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی