وعده عجیب برانکو؛ وداع پروفسور با تیم ملی عمان؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس وعده عجیبی را برای عمانی‌ها داد.

برانکو ایوانکوویچ مربی افسانه ای از روی احساسات وعده ای عجیب داده و گفته اگر شکست بخورد از تیم ملی عمان خداحافظی می کند.

تیم ملی عمان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اکنون با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم مسابقات قرار دارد. عمان باید در دور پنجم مسابقات مقابل چین رده پنجمی قرار بگیرد.

عمان در این رقابت ها مقابل عربستان و استرالیا باخته و مقابل ویتنام و ژاپن برنده شده است. آنها وقتی مقابل ژاپن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و یک برد تاریخی کسب کردند خوشحالی زیادی کرده بودند.

برانکو بعد از برد تاریخی ژاپن گفته بود: همچنان که می بینید احساس بزرگی داریم. همه از دیدن نتیجه بازی غافلگیر شدند. هیچ کس پیش بینی نمی کرد ما مقابل ژاپن برنده شویم.

برانکو در جدیدین مصاحبه اش عنوان کرد: اگر در بازی پیش رو مقابل چین شکست بخورم از سمت خود استعفا می دهم. بعد از این باخت من مربی عمان نخواهم بود و مسئولیت شکست را به گردن می گیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آسیا ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    بعیده برانکو که روانشناس بزرگیه از روی احساسات چیزی گفته باشه به نظر میرسه با شناختی که از بازیکنانش داره و با توجه با اهمیت فوق‌العاده‌ این بازی برای عمان ، سعی داره جو رو تهییج کنه تا نتیجه بگیرن
    • s ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      با توجه به اخبار این روزا و پررنگ کردن صحبت هایی مبنی بر وجود اختلاف از بازیکنان تیم ملی و اسکوچیچ شاید از فدراسیون ایران برا همکاری تماس باهاش گرفته باشن در هر صورت بعید نیست که در صورت حذف تیم عمان راهی ایران بشه خب ما هم که پروفسورا رو به برانکو دادیم باید حداقل یه پرفسورا به اسکوچیچ می دادیم بعد بنده خدا رو بدرقه می کردیم
  • سینا ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    احتمالا نیمکت چرب تیم ملی ایران رو بهش ok دادن،وگرنه کرواتها رو از در بیرون کنی،از پنجره میان تو
  • لنگ خاص ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    عمرا اگه استعفابده جناب پرفسول دلالکو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی