ملی‌پوش سابق فرانسه به استقلال پیوست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک وب سایت لهستانی نوشت که رودی ژستد برای فتح آسیا به استقلال تهران پیوسته است.

رودی ژستد بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو، چند روزی است که در تهران حضور دارد و همگان در انتظار اعلام رسمی خبر جذب این بازیکن هستند. مهاجم ۱۹۳ سانتی متری پانه تولیکوس یونان، پس از حضوری کوتاه مدت در این تیم، راهی ایران شده تا لباس استقلال را بر تن کند.

در همین رابطه، یک وب سایت لهستانی با تیتر "رودی ژستد و انتقالی شگفت انگیز؛ مهاجم برای فتح آسیا به راه افتاد" نوشت: رودی ژستد با باشگاه استقلال ایران قرارداد امضا کرد. ملی پوش سابق جوانان فرانسه و تیم ملی بزرگسالان بنین زمانی بازیکنی کاملاً آینده دار به حساب می آمد و حتی مفتخر به بازی در سطح لیگ برتر برای استون ویلا و میدلزبورو شد.

رسانه transfery در ادامه نوشته است: در فصول اخیر، این بازیکن ۳۳ ساله به اندازه کافی خوب ظاهر نشد تا بتواند در یک باشگاه اروپایی موفق عمل کند. به همین دلیل ابتدا در ملبورن ویکتوری استرالیا و اخیراً در پانه تولیکوس یونان بازی کرد. این مهاجم نوک اما پس از تنها دو ماه و پس از به ثمر رساندن یک گل در سه بازی سوپرلیگ یونان، تصمیم گرفت رابطه خود با تیم پانه تولیکوس را زودتر از موعد پایان دهد تا پیشنهاد باشگاه استقلال ایران که از نظر مالی بهتر بود را بپذیرد.

در ادامه آمده است: انتقال رودی ژستد به تیم آسیایی در این زمان از فصل امکان پذیر بود، زیرا پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایران در آستانه پایان است و در تاریخ ۷ نوامبر بسته می شود. این فوتبالیست باتجربه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ با تیم جدیدش همکاری می کند و پس از جدایی شیخ دیاباته و پیوستن او به الغرافه، وظیفه پر کردن جای خالی این بازیکن را بر عهده خواهد داشت.

در پایان این گزارش با اشاره به حضور آبی پوشان در رقابت های ACL آمده است: استقلال فصل را با دو برد در لیگ برتر ایران آغاز کرد. از طرفی در فصل قبلی این تیم در جایگاه سوم قرار گرفت تا بتواند در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    خوبه والا بازیکنای پرسپولیسرو برای یه قرون دو زار میفرستید کشورای عربی برای کیسه گشاد تهران و آسیااااا پول یا مفته که خرج می کنید خدا لعنتتون کنه
    • حرف حق ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      شما هم مثل ما که قایدی رو فروختیم بازیکن بفروشید بخرید در رابطه بااینکه از کجا میره هم کاملا روشن مطرح کرد اسپانسر پونصد میلیاردی جذب کرد خوب شما هم بکنید تو این 5 سال گذشتته سنگ اندازی مسعود نبود صدبار پیشرفت کرده بودیم
  • سیخونک ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    فتح جام رمضان ان شاله
  • مشنگ ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    بله میخواد با تیمی که از پلی آف باید بره آسیا.آسیارو فتح کنه
  • کیارش ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    بترکه چشم حسودا میریم واسه ستاره سوم
  • حامی ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    اینا تا صدسال دیگه بازیکن گرون قیمت میخرن میگن از پول قایدی هستش ما هم گوشامون درازه
    • یارا ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      15 ملیارد بابت اسدی باشه پول ندارید 5 سال بیت المال فدراسیون ورزش ریختن تو حلقوم لنگ
  • tana ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    15 ملیارد میدن اسدی میگن پول نداریم خدا این لنگی های یوژه خنده را از ما نگیر
  • یه سرباز ارتش سرخ ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    تو اگه کسی بودی می موندی اروپا نه اینکه بیای اینجا باسه ما گنده گویی کنی
  • سانایی ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    استقال شیر مثل شمشیره پرسپولیس پنیره دست بزنی میمیره
  • رضا ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    من نمیدونم چرا میخرن وقتی پول ندارن..هنوز پول استرا رو ندادن پول پادووانی رو ندادن...کاش کسی پیدا میشد پول اینارو صاف میکرد بعدا مثل دوره های گذشته که هیچ قهرمانی نداشته بفرض خرید چن بازیکن یه ورزشکاه درست میکرد اخه پرسپولیس و استقلال چطور تیمهای بزرگن که یه زمین تمرین ندارن...ابروی ایرانو پیش این خارجیا میبرن اونا نمیدونن که این استقلال و پرسپولیس از حداقل امکانات یه تیم معمولی بی بهره هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی