نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شانس برد تیم مجیدی بیشتر است/ استقلال در نیمه مربیان بهتر می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و تراکتور گفت: قطعاً دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور زیبا و جذاب خواهد بود اما پتانسیل تیم استقلال برای کسب برد در این دیدار بیشتر از تیم تراکتور است.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در لیگ برتر بیست و یکم در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم با پیروزی در دیدار قبلی به این مصاف وارد می‌شوند.

فرزاد آشوبی هافبک اسبق ‌استقلال و تراکتور در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور و همچنین شرایط استقلال در فصل جدید اظهاراتی را مطرح کرد. 

شرایط استقلال در فصل جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال برخلاف چند فصل گذشته که شرایط مطلوبی در ابتدای مسابقات نداشت این فصل را خوب شروع کرده و تیمی نشان داده است که در جریان بازی به خوبی حریفش را آنالیز می‌کند و راهکارهایی را پیدا می‌کند که در نهایت منجر به احتمال موفقیتش می‌شود.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

منظورم این است که استقلال در نیمه دوم هر دو دیدار قبلی با استراتژی متفاوتی وارد زمین شد. امروزه پس از پایان ۴۵ دقیقه اول کادر فنی تیم‌ها این فرصت را دارند که از شرایط عینی بازی بتوانند استراتژی نیمه دوم را درست کنند. استقلال در این زمینه خوب عمل کرد. اما موضوع مهمی‌که استقلال باید آن را به سمت قوی‌تر شدن پیش ببرد این است که باید در دقایق بیشتری از بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

این مورد را نقطه ضعف استقلال می‌دانید؟

استقلال برای اینکه تحت تاثیر رقیب قرار نگیرد باید بیشتر توپ را در اختیار داشته باشد. این می‌تواند مقابل حریفی که کیفیت بالایی دارد برای استقلال دردسر ایجاد کند.

فوتبالیست خارجی این تیم را چطور دیدید؟

به طور کلی استقلال نفرات خوبی را در این فصل در اختیار دارد اما کوین یامگا نشان داد که یک فوتبالیست استاندارد است. بازیکنی که حرکت اضافی ندارد، چارچوب را تحت هر شرایطی به درستی نشانه می‌گیرد و مشخص می‌کند که او فوتبال را آکادمیک آموخته است.

دو پیروزی ابتدایی استقلال چقدر در بالا بردن روحیه بازیکنان جوان این تیم تاثیر داشت؟

لطفاً برای بازیکنان ۱۹ و ۲۰ سال به بالا از واژه جوان استفاده نکنید. این‌ها با حضور در لیگ برتر دیگر فوتبالیست جوان محسوب نمی‌شوند. شاید به لحاظ سنی پایین باشند ولی به لحاظ تجربه دیگر جوان نیستند. اما در کل قطعاً این دو پیروزی روحیه تیمی‌استقلال را بالا برده است.

تراکتور با غلبه قاطعانه (۰-۳) بر صنعت نفت به این بازی آمد. فکر می‌کنید شرایط این تیم برای دیدار با استقلال چطور است؟

البته بردی که تراکتور مقابل صنعت نفت به دست آورد قابل بحث است هر چند که همیشه یک حریف خوب و قابل احترام بوده است اما اگر هر سه گل این تیم را به صنعت نفت ببینید متوجه می‌شوید حاصل اشتباهات فاحش بازیکنان صنعت نفت در خط دفاعی است. سخت است که تصور کنیم بازیکنان استقلال چنین اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند. چون سطح بازی فوتبالیست‌های استقلال بالاتر است.

پیش‌بینی تان از نتیجه چیست؟

با استناد به همین صحبت‌ها معتقدم استقلال احتمال بیشتری برای موفقیت در بازی مقابل تراکتور دارد. هرچند که بخشی از اتفاقات یک مسابقه فوتبال در جریان بازی رقم می‌خورد و قابل پیش‌بینی نیست اما استقلال تیمی‌است که می‌تواند امیدوار به برد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    استقلال در نیمه مربیان بهتر میشه ! آره ه ه بخاطر مربی باسواااادشه خخخخخخ بذارین فقط یه دونه ، یه دونه جام بیاره بعدا از این بیسووواد تعریف تمجید الکی کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی