دومین خارجی استقلال هم ستاره است/ استقلال دیگر بهانه‌ای برای قهرمان نشدن ندارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: به رغم پیروزی سه بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت ولی استقلال شرایط بهتری برای دیدار مقابل تراکتور دارد تا سومین برد متوالی را کسب کند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر بیست و یکم از اهمیت بالایی برای فرهاد مجیدی و فیروز کریمی سرمربیان دو تیم برخوردار است. ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار دو تیم سابق خودش اظهاراتی مطرح کرده است:

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور را چطور پیش بینی می‌کنید؟

جدا از شرایط فعلی این دو تیم دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور همیشه جذاب بوده است. تقابل این دو تیم همیشه یکی از بازی‌های مهم در طول فصل به شمار می‌رفته است. اما به طور کلی شرایط استقلال بهتر است.

چرا چنین نظری دارید؟

کادر جدید مدیریتی استقلال تقریباً همه حاشیه‌ها را جمع کرده است در حالی که تراکتور یک باشگاه پرحاشیه با مشکلات زیاد است.

اما این تیم مقابل صنعت نفت برد قاطع ۳ بر صفر را کسب کرد؟

درست است که تراکتور ۳ گل به صنعت نفت زده است اما همچنان مشکلات زیادی دارد و حیف است تیم تراکتور با این همه هوادار اینقدر مشکل داشته باشد. اما در نقطه مقابل استقلال یک بازیکن خارجی هم جذب کرده و یکی دیگر هم می‌خواهد بگیرد و می‌تواند با تکیه بر نفرات جدید امیدوار به پیروزی باشد. به نظر من استقلال این فصل دیگر هیچ بهانه ای ندارد که قهرمان نشود.

یامگا به نظر دفاع می‌آمد اما در پست حمله به میدان رفت. نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

یامگا اساسا یک وینگر راست است و دفاع راست نیست. البته خاصیت دفاعی هم داشته ولی فکر می‌کنم شم گلزنی خوبی دارد. او در تیم‌های اروپایی توپ زده و از نظر اثربخشی می‌تواند به تیم استقلال کمک کند. بازیکن دیگری که مد نظر استقلال است هم جزو فورواردهای خوب فرانسوی به شمار می‌رود. مشخص است که استقلال با این وضعیت یارگیری می‌خواهد این فصل قهرمانی را به هواداران هدیه بدهد.

از فیروز کریمی چقدر شناخت دارید و فکر می‌کنید مقابل استقلال چه استراتژی برای تیمش در نظر خواهد گرفت تا برنده شود؟

فیروز کریمی همیشه با ساختار حمله تیمش را وارد زمین می‌کند و اولویتش گل زدن است تا گل خوردن. قطعا بازی جذابی مقابل استقلال انجام خواهد داد. هرچند که استقلال با برد خوب خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی ساخته است و روحیه بالایی دارد.

پیروزی احتمالی استقلال چه تاثیری در روند ادامه کارش خواهد داشت؟

قطعاً تداوم این بردها برای استقلال حائز اهمیت است تا هم آرامش بیشتری در تیم حاکم شود و هم رویای هواداران که قهرمانی لیگ برتر است بالاخره به تحقق بپیوندد. پیروزی و موفقیت باعث می‌شود حاشیه‌ها کمتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    بهانه قهرمان نشدنش قدرت سپاهانه
    • م ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      چیه هروقت تیمای دیگه قدرت میگیرن شما از بهانه میگید؟ بلالم که مصاحبه میکنه اینا نمیخوان ما قهرمان بشیم! بنظرت جالب نیست همه کساییکه از فساد داوران میگن از نقش دلال مربی در خرید داوران صحبت میکنن؟(بعد از یکسال و 2 ماه رسول پناه هنوز ممنوع التصویره)
  • امیر ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    حالا همین اقای همدانی اگر یامگا گل نمیزد برمیگشت میگفت چرا تو پست غیرتخصصی ازش استفاده شده و باید تو دفاع راست بازی میکرد نه وینگر و این بازیکن در تیمه قبلیش هم دفاع بوده من نمیدونم چرا مجیدی فوروارد گذاشتش........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محسن ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    پیشکسوتان هوشمندانه صحبت نمی کنند با این مصاحبه ها فشار روانی زیادی روی تیم استقلال برای قهرمانی می آورند. نمی دانم شایدم دارند هوشمندانه صحبت می کنند!!!
  • تاج ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    هرچی میکشه تاج از امثال توهه..پرسپولیسی ها شرف دارن جلو تو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی