نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
نصیحت کارشناس فوتبال در مورد اسکوچیچ؛ بهتر است ساکت باشیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: ما با لبنان واقعا از هر نظر فاصله داریم. به نظرم اینقدر تیممان آماده و مهیا هست که نگرانی نداشته باشیم.

مجید جلالی پیشکسوت فوتبال ایران که در روز مربی در مجمع سالیانه کانون مربیان ایران شرکت کرده بود، در رابطه با شکل برگزاری لیگ، کیفیت بازی‌ها و شرایط تیم ملی به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*متاسفانه من نتوانسته ام تمام بازی ها را ببینیم و نمی توان در دو هفته در مورد چیزی جمع بندی کرد. نه در مورد تیم های بالای جدول و نه پایین جدول! باید یک مقدار صبر کرد.

*در رابطه با تیم ملی و بازی ایران با لبنان باید خاطرنشان کنم ما واقعا از هر نظر از آنها فاصله داریم. به نظرم اینقدر تیممان آماده و مهیا هست که نگرانی نداشته باشیم.

*صحبت ها درباره دانش مربیگری اسکوچیچ لزومی ندارد. باید اجازه بدهیم تیم ملی راهش را ادامه بدهد.

*به نظرم هر چه من یا افراد دیگر در مورد این مسائل صحبت کنیم، فقط فضای تیم ملی را متشنج تر می کند. هر چقدر ساکت باشیم و حمایت کنیم، بهتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قربانی ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    آقای طارمی اگه تیم ملی برایت مهم بود . تو این موقعیت حساس حاشیه سازی نمی کردی . البته شما به اروپا رسیدی و خیالت راحته ولی ما هم میخوایم تیم ملیمون به جام جهانی بره پس لطفا شلوغ نکن
  • کاظم ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    تیمی را از قبل برنده دانستن سمی مهلک برای آن تیم است.لبنان در زمان کیروش ایران را شکست داد.الان هم می تواند شکست دهد.در راه جام جهانی تیمهای ضعیف با تمام توان بازی می کنند.همچنین آنها مربیان و کارشناسان و بازیکنان و خبرنگاران و رسانه هایی ندارند که علنا برای تضعیف روحیه سرمربی و تحقیر او و ایجاد اختلاف در تیم تلاش کنند.بلکه برعکس تمام تلاش خود را برای اتحاد و پیروزی انجام می دهند.لبنان قبلا هم نتایج خوبی گرفته است و مهمترین تعقیب کننده ایران تاکنون می باشد.پس بعید نیست بازهم برای ما مشکل ساز شود.فعلا تاکتیک دشمنان تیم ملی ضعیف نشان دادن تیمهای رقیب و بهترین نشان دادن بازیکنان ایران است.آنها حتی قبل از بازی کره را نیز ضعیفترین کره تاریخ و بازکنان ایران را بهترین بازیکنان تاریخ معرفی می کردند.کدامیک از بازیکنان فعلی با امسال باقری دایی علی کریمی خداداد عزیزی مهدوی کیا عابدزاده و ... قابل مقایسه می باشند.
  • کاظم ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    هواداران واقعی تیم ملی از همه صاحبان تریبون که دلسوز تیم ملی هستند و حداقل در حرف جهت ایجاد آرامش و وحدت تیم اظهارنظر می کنند سپاسگزارند.بنابراین تشکر از آقای جلالی.
  • بی نام ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    طارمی ازنظر فنی بازیکن تاپیه ولی پرسپولیس روبه پول فروخت وواسه باشگاه درسر درست کرد (قضیه ترکیه و اقای.....) .....حالا هم رفته اروپا ازاین طرف هم فیکس تیم ملیه....شروع کرده به حاشیه سازی و... حتی اگر هم مربی تیم ملی بی احترامی کنه وظیفه کسانی دیگه است جوابش روبدهند مملکت هم چین بی صاحب وقانون هم نیست حتی اکه مسولین جواب نمی دادند پیش کسوتان سکوت نمی کردن....تازه هرچی باشه اسکوچیچ درحال حاضر مربی ایشونه واحترام وی راباید حفظ میکرد ...بهرحال خواهشا دیگه به این موضوع نپردازید تا تیم ملی ارامش داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی