نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
رضا عنایتی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: باید از این باخت ها درس بگیریم و اطمینان دارم در لیگ برتر می مانیم.

رضا عنایتی، پس از شکست مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سنگینی مقابل تیم خوب و پر مهره سپاهان داریم. خیلی کار کارده بودیم که با امتیاز بیرون بیاییم، اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. ما مربیان باید تاوان این جوانگرایی را بدهیم. در کل از تلاش بچه ها راضی هستم و می‌دانم که به خود باوری می‌رسند. باید از این باخت ها درس بگیریم و شرایط را تغییر دهیم. اطمینان دارم که در لیگ می‌مانیم.

وی ادامه داد: بضاعت ما همین است و با همین بازیکنان هم در لیگ برتر می‌مانیم. ما در هر سه مسابقه قبلی خوب بازی کردیم و در رسانه ها هم به آن پرداختند، چیزی که ما را اذیت می‌کند، بی تجربگی بازیکنان در لیگ برتر است، اما در کل به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. دوستانی هم که تیم را تحویل گرفته‌اند، بلند پرواز هستند و قطعا در آینده اتفاق های خوبی می‌افتد. در ضمن ۲، ۳ بازیکن هم مدنظر داریم که اگر جذب کنیم، شرایط بهتر می‌شود. 
 
سرمربی هوادار در مورد استراتژی تیمش در این بازی گفت: حمله کردن مقابل سپاهان خودزنی بود. آنها تیم فوق العاده خطرناکی هستند و مهاجامان این تیم مانند شهریار و شهباززاده در هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. یک مقدار نسبت به بازی های دیگر تدافعی بازی کردیم و تا حدودی هم موفق بودیم، اما اشتباه فردی باعث شد گل بخوریم. 
 
عنایتی تاکید کرد: ما از یک جو به یک جو دیگر یعنی لیگ برتر آمده ایم و تا بازیکنان آشنا شوند، زمان می‌برد. تیم های دیگر هم بودند که ۶، ۷ هفته طول کشید تا عادت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    با این بضاعت خوب بازی کردن، گل سپاهانم بخاطر اشتباه مسخره مدافع طرفداری بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی