نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
۰ |
۱
محرم نویدکیا
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار امروز با هوادار تهران، این تیم با ساختار جدید و قوی، فوتبال بازی کرد.

محرم نویدکیا، شامگاه شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر هوادار تهران در نشستی خبری افزود: دیدار ما با هوادار فوق العاده پیچیده بود و تصور نمی‌کردیم تیم میهمان این چنین بازی کند.

وی با بیان اینکه تیم هوادار در بازی امروز ما را شگفت زده  و با ساختار جدیدی فوتبال بازی کرد، افزود: این تیم سازمان دفاعی خیلی قوی در زمین داشت که جای تبریک دارد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: هوادار در نیمه نخست فضاهای زمین را با دوندگی زیاد و پرس سنگین از ما گرفت و تیم سپاهان را در حمله و بازی سازی با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه تیم ما در نیمه دوم، بازی بهتری را به نمایش گذاشت، افزود: در بین دو نیمه با صحیت‌هایی که با بازیکنان داشتم از فضاها و دفاع‌های مرکزی حریف عبور کردیم و سرعت پاسگاری خود را افزایش دادیم.

نویدکیا با بیان اینکه در این پیروزی بازیکنان تعویضی، کمک زیادی به تیم ما کردند، اظهار داشت: پیروزی در این دیدار را  به بازیکنانی که از دقیقه ۶۵ به زمین امدند، مدیونیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در این دیدار فشار زیادی از تیم حریف به تیم ما وارد شد، افزود: البته این فشار برای تیم ما مفید بود و بازیکنان باید با این واقعیت روبه‌رو شوند زیرا خیلی از تیم‌ها با ساختار دفاعی بهتری مقابل ما قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تیم‌ها با برنامه ریزی در مقابل تیم سپاهان قرار می‌گیرند، افزود: باید شرایط بهتری را در تیم بوجود آوریم و تغییراتی در تمرینات ایجاد کنیم تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

نویدکیا در باره نوع بازی هوادار افزود: هوادار فوتبال کثیف ارائه نداد بلکه می‌خواست فوتبال بسته با سازماندهی بسیار قوی بازی کند و من این فوتبال را  منطقی می‌دانم که از شانس خود برای گرفتن امتیاز بهره می‌برد.

وی تصریح کرد: ترجیح می‌دهم خیلی تغییرات پیچیده ای در تیم سپاهان نداشته باشم و نوع بازی خود را به حریف دیکته کنم و نباید ساختارمان را تغییر دهیم .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی