نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
ببینید| شجاع خلیل‌ زاده بازنده دوئل با یک استقلالی/ ستاره بازی گل نزد؛ اخراج شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ایرانی العربی در شب برتری تیمش مقابل الریان موفق به گلزنی شد.

رقابت‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را مثل دو دیدار اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت در ورزشگاه حمد الکبیر به مصاف الریانی رفت که شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب ابتدایی خود می‌دید.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی به پایان رسید که خامس رودریگس با وجود اینکه بهترین بازیکن زمین بود و دو موقعیت جدی ایجاد کرد و یک بار هم ضربه‌اش به تیرک دروازه خورد، در ثبت نخستین گل خود با پیراهن الریان ناکام ماند و شجاع خلیل‌زاده نیز در دقیقه ۴۴ یک کارت زرد گرفت.

ببینید| شجاع خلیل‌ زاده بازنده دوئل با یک استقلالی/ ستاره بازی گل نزد؛ اخراج شد!

نیمه دوم در حالی آغاز شد که العربی رو به بازی هجومی آورد و در دقیقه ۴۸ روی شوت نه چندان خوب آرون بوپنزا که در محوطه ۶ قدم توسط فرشید اسماعیلی قطع شد و با چرخش ۹۰ درجه‌ای و شوت روی پای این بازیکن همراه بود، گل اول را مقابل یاران شجاع به ثمر رساند.

فرشید اسماعیلی که پس از یک حضور تعویضی و دو بار قرار گرفتن در ترکیب العربی و تاثیرگذاری روی یکی از گل‌های تیمش طی این مدت جایگاه ثابتی به دست آورده بود توانست گل حساسی را مقابل الریان به ثمر رساند و پیروزی تیمش را ریل‌گذاری کند.

ببینید| شجاع خلیل‌ زاده بازنده دوئل با یک استقلالی/ ستاره بازی گل نزد؛ اخراج شد!

پس از این گل العربی یکبار دیگر دروازه الریان را باز کرد ولی در ادامه یاران شجاع یکی از گل‌های خورده را با ضربه سر یوهان بولی پاسخ دادند، اما در نهایت برتری از آن العربی بود.

العربی در شبی که فرشید اسماعیلی نخستین گل خود را در قطر به ثمر رساند، به برتری ۲ بر یک مقابل الریان دست یافت تا ۱۶ امتیازی شود و جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان را حفظ کند و یاران خلیل‌زاده هم با این باخت ۹ امتیازی ماندند و در رتبه ششم ایستادند.

گل فرشید اسماعیلی را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    فوق ستاره های لنگ بدون آمپول محض رضای خدا 4قدم نمیتونن بدون همشون فصل بعد مهمان لنگ هستند(البته اگه هنوز سفره بیت المال از طریق هدایتی، زنجانی، مهدی جهانگیری و ... بروشو باز باشه و بتونن 15-20 میلیارد پول خرج این فوق ستاره ها بکنن)
  • بانوی عشقپولیسی ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    شجاع جات خیلی خالیه تو پرسپولیس برگرد دلمون برات تنگ شده
  • شهرام ستاری ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    این همون فرشید چیپ (فرشچیپ)نیست.چجوری رفته آخه.در استق موفق نبود که.خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی