نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مسعود سلطانی فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر سابق ورزش و جوانان هرگونه تعهد دادن به AFC درباره مشخص شدن شرایط مالکیتی و شفاف شدن وضعیت مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را رد کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر سابق ورزش تصریح کرد: طی ۳ سال گذشته نه سفری به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) داشته‌ام و نه تعهدی در رابطه با تعیین وضعیت مالکیتی دو باشگاه  استقلال و پرسپولیس و شفافیت مسائل مالی آن‌ها داده‌ام.

وی ادامه داد: همه فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا طی سال‌های گذشته، توسط فدراسیون فوتبال و کمیته های مربوطه انجام شده است.

سلطانی‌فر تاکید کرد: برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که بنده سال گذشته با حضور در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد داده‌ام طی یکسال پیش رو وضعیت مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسایل مالی آنها شفاف شود که این مساله را تکذیب می‌کنم.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدلیل بدهی‌ در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و منتظر اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    استقلال که بدهی نداره،هنوز حکم پرونده هاش نیومده.پس مشخصه استقلال رو قربانیه حذف پرسپولیس کردن.بالاخره بابامسعود گندشو زد
  • پیام ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    آی اف سی یک ماه فرصت برای صدور مجوز به این دو باشگاه داده بود ولی وزرات ورزش فدراسیون و کمیته مربوط در خواب بودند باید ظرف یک ماه مشکلات حل می کردند برای این امر سجادی به عنوان ریس مجمع دو باشگاه و خادم و کمیته مربوط مقصران اصلی باید برکنار شوند این فاجعه تاریخی در دوره وزرات سجادی و فدراسیون خادم روی داد
  • کام شیرین مافیا ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    بازم این چهره رونشون بدین بازم از ایشون عکس بذارین کام پرسپولیسیا رو بیاد بابا مسعود شیرین کنین لطفا !
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    لطفااااا اسمی از این آقا دیگه نیارید .از طرف هواداران فوتبال منهای یک تیم خاص
  • آرمان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بزرگترین خیانت را به ورزش مملکت این آقا کرد ، در گفت گوی آقای قراب قسم خوردند که ایشون گفتند پرسپولیسی دو آتیشه هستند … منشا زمانی که از پرسپولیس به استقلال اومد میگفت باورم نمیشه اینقدر اختلاف امکانات بین این دو باشگاه وجود داشته باشه ، پسر سلطانی فر چه لایوهایی علیه باشگاه استقلال گذاشتند و در نهایت چه بر سر باشگاه استقلال آوردند …

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی