صادق درودگر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: استقلال باید ضمانت های اداری و بانکی مورد نظر را ارائه کند تا بتواند بدون هیچ مشکلی از مزیت مذکور بهره‌مند شود.

وقتی اختلاف مقامات باشگاه استقلال با مدیران سازمان لیگ در صد تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی پیش از جدال این تیم مقابل هواداران در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، صادق درودگر مصاحبه‌ای در این رابطه انجام داد که عصبانیت هواداران استقلال را در پی داشت و حتی برخی از مسئولان اسبق این باشگاه نیز علیه او صحبت کردند. او البته تأکید دارد از حرف‌هایش سوء برداشت شده است:

*اینکه در فضای مجازی مطرح شده من با استقلال ضدیت دارم به هیچ عنوان صحت ندارد و سابقه رفاقت بسیار نزدیک هم با بزرگان باشگاه استقلال نشان می‌دهد که اتفاقاً طیف وسیعی از بهترین  رفقایم استقلالی هستند. از ناصر حجازی عزیز و منصور پورحیدری فقید گرفته تا ... متأسفانه از حرف‌های من در ماجرای تبلیغات محیطی سوء برداشت شده و عده‌ای فکر کردند تعمداً برای تقابل با استقلال چنین حرف‌هایی را بر زبان‌ آورده‌ام در صورتی که اصلاً چنین موضوعی نیست.

*پیرامون ماجرای تبلیغات محیطی واقعیت امر این است که هیئت رئیسه سازمان لیگ کوچک‌ترین مشکلی با اینکه استقلال هنگام برگزاری دیدارهای خانگی خود از مزیت تبلیغات دور زمین استفاده کند، ندارد و هیچ دردسری پیرامون مسئله مذکور برای استقلالی‌ها هم ایجاد نمی‌کند. حتی هیئت رئیسه نیز استفاده استقلال از فضای تبلیغات محیطی اطراف زمین را تصویب کرده است. این باشگاه محترم فقط باید ضمانت های اداری و بانکی مورد نظر را ارائه کند تا بتواند بدون هیچ مشکلی از مزیت مذکور بهره‌مند شود. این یک روال اداری و قانونی است.

*من فرهاد را از زمانی که بازیکن بسیار جوانی بود می‌شناسم و به میزان استعداد و سطح توانایی‌هایش اشراف کامل دارم. به نظرم مجیدی را باید در عرصه مربیگری حمایت کرد چون توانایی رسیدن به مدارج بالاتر را نیز دارد. باید به این مربی کمک کرد و مشکلات را از سر راهش برداشت تا بار فنی خود را نشان دهد و بتواند حتی روزی به نیمکت تیم ملی کشورمان نیز برسد. 

*به عنوان کسی که دراگان اسکوچیچ را برای اولین بار وارد فوتبال ایران کرد و مهدی طارمی را هم دوست دارد صراحتاً می‌گویم جای چنین بحث‌ها و انتقاداتی در فضای مجازی و رسانه‌ای نیست. اول اینکه معتقدم بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر هستند و نباید به آنها برچسب زد و در ثانی، روی این مسئله هم تأکید دارم که نباید یک بازیکن ملی‌پوش ارزشمند که افتخار ایران است به سرمربی تیم ملی کنایه بزند. اگر بحث و انتقاد هم میان سرمربی و بازیکنان تیم ملی وجود دارد، محل مطرح کردن و حل شدن آن داخل اردو است نه در فضای مجازی و رسانه ای...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    یکی از پر رو ترین و در ضمن یکی از دو رو ترین آدم زمان سلطان مسعود همین آقاست دید نمیتونه جلوی تبلیغات استقلال رو بگیره حالا اومده از در دوستی وارد شده مثلا بگه من لنگی نیستم در حالی که استقلال میتونست هم ازاومدن استرا ماچونی سود ببره هم پولش رو سر موقع بده و ازش استفاده ببره ولی این .... جلوش رو با وزیر گرفتن که بگند نه میتونیم بازیکن خارجی و نه مربی خارجی بگیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی