نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یاسین سلمانی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران گفت: خوشحالم سه گل زدم اما بیشتر از همه پیروزی ایران در این جدال خوشحالم کرد، چراکه تاجیکستان رقیب اصلی ما در این تورنمنت بود و گل‌های من هم تلاش همه بازیکنان‌ بود که من ضربه نهایی را زدم.

یاسین سلمانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی امید ایران مقابل تاجیکستان که با پیروزی ارزشمند سه بر ۲ کشورمان همراه بود، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم جدی‌ترین رقیب خود را از پیش رو برداریم.

وی افزود: مهم‌ این بود که ما توانستیم در این جدال به برتری رسیده و با کسب ۹ امتیاز راهی مرحله بعدی و نهایی انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا شویم.

وی افزود: خوشحالم سه گل زدم اما بیشتر از همه پیروزی ایران در این جدال خوشحال کرد، چراکه تاجیکستان رقیب اصلی ما در این تورنمنت بود و گل‌های من هم تلاش همه بازیکنان‌مان بود که من ضربه نهایی را زدم.

کاپیتان امید ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم همین روند را تا المپیک ادامه داده و راهی مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان شویم.

تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف تیم امید این کشور رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

گل‌های ایران را در این دیدار یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید و ستاره جوان باشگاه سپاهان در دقایق ۱۳، ۱۹ و ۴۴  وارد دروازه حریف کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی