چیچاریتو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چیچاریتو ستاره پیشین منچستریونایتد و رئال‌مادرید و بازیکن محبوب مکزیکی اعتراف کرد که هیچ‌گاه برای همسرش زوج خوب و برای فرزندانش پدر خوبی نبوده و حتی گفت که در روزهای پس از درگذشت پدربزرگش افسرده شده است.

خاویر هرناندس ملقب به «چیچاریتو» بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال‌مادرید، پس از جدایی از همسرش «سارا کوهان» اعتراف کرد که به عنوان شوهر نتوانست خوب رفتار کند و در ازدواجش شکست خورده است.

ستاره سابق شیاطین‌سرخ همچنین دلیل افسرده شدنش را مصیبت‌های شخصی از جمله فوت پدربزرگش دانست. او که اکنون ۳۳ ساله است در مصاحبه همسرش را با نام کوچک صدا نمی‌کرد. همسرش سال گذشته پس از جدایی، دو فرزندشان را با خود به استرالیا برده بود. اما چیچاریتو گفت: «من آنطور که باید شریک زندگی خوبی نبودم. آنطور که دلم می‌خواست پدر خوبی برای فرزندانم نبودم. من دوست خوبی نبودم. آن انسانی که می‌خواستم بشوم نشدم.»

آنا سیلویا، خواهر مهاجم لس‌آنجلس گلگسی، در مورد مرگ پدربزرگ‌شان توماس بالکازار که ۱۷ ماه پیش از دنیا رفت گفت: «مرگ او باعث نابودی خاویر شد. من نمی‌دانم که او چطور توانست فصل گذشته را بگذراند. انگار تمام دنیایش در یک لحظه از هم پاشید.»

عدم مشارکت در نگهداری فرزندان

چیاریتو دائماً از سؤالات مربوط به مادر فرزندانش «نوح» و «نالا» طفره می‌رفت. این زوج در ماه ژوئن تولد دو سالگی نوح را با هم جشن گرفتند و سارا عکس‌های این جشن تولد را در اینستاگرام خود منتشر کرد. جشن تولد زمانی برگزار شد که وبسایت آمریکایی «TMZ Sports» گزارش داد که همسر هرناندس درخواست طلاق داده است. طبق ادعاهای این وبسایت، همسر هرناندس که اینفلوئنسر هم هست در ماه فوریه مدارک طلاق خود را ارائه داده بود و می‌گفت همسرش در انجام وظایف روزانه در قبال دو فرزندشان مشارکت نمی‌کند. او همچنین ماهیانه مبلغ ۷۳ هزار پوند هم برای نگهداری از فرزندان و هزینه زندگی مطالبه کرده است.

چیچاریتو و همسرش سارا کوهان

سارا کوهان؛ همسر چیچاریتو

پدربزرگ

چیچاریتو، پدربزرگش را پدر دوم خود می‌داند و می‌گوید بعد از مرگ او تمایلش را برای بیدار شدن از خواب، غذا خوردن و مرتب کردن تختش از دست داده است. همچنین اعتراف کرد هنگامی که در دوران همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ به تنهایی تمرین می‌کند، در حین تمرین گریه می‌کند.

او با ادعای اینکه در بدترین دوران افسردگی‌اش متوجه شده که نقش شخصیت «چیچاریتو» را بازی می‌کند، گفت: «باید یاد می‌گرفتم که چطور با خودم کنار بیایم. مردم همیشه من را نه با من، بلکه با چیز دیگری شناسایی می‌کنند. من یک شخصیت را بازی کردم چون ما از افراد مشهور همین را می‌خواهیم.»

با تایید این موضوع که به دوستانش گفته بود در نظر دارد تا در انتهای فصل گذشته با فوتبال برای همیشه خداحافظی کند گفت: «من همیشه حساس بودم. بارها سعی کردم این موضوع را پنهان کنم. من خیلی قدبلند نیستم. خیلی درشت نیستم. خیلی مردانه نیستم. ما هروقت مردی را می‌بینیم که گریه می‌کند فکر می‌کنیم ضعیف است در صورتیکه همه ما انسان هستیم.»

چیچاریتو

باور برای بازگشت

هرناندس در سپتامبر گذشته پس از اینکه ۱۲ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد به میادین بازگشت و به سالت‌لیک سیتی گل زد. او همچنین آخر هفته گذشته در بازی مقابل دالاس گل زد و بازی را به نتیجه ۲-۲ کشاند. ستاره لس‌آنجلس گلکسی در ماه ژانویه گذشته با قراردادی ۳ ساله به MLS رفت.

او با انتشار پستی در اینستاگرام سعی کرد تا عزم راسخ خود را به منتقدانش ثابت کند و نوشت: «آماده‌سازی ذهن، بدن و روح رسم همیشگی برای رویارویی با چالش‌های روزانه است. همیشه باید انتخاب کنی که باور داشته باشی.»

چیچاریتو؛ لس‌آنجلس گلکسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی