نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۵ سال در باشگاهداری درجا زدیم و هر سال شعار خصوصی سازی سر دادیم؛ اما بخش خصوصی در این فوتبال چه معنایی دارد؟

مجوزی به دستور وزارت ورزش برای اعطای جواز به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داده شده است؛ مجوزی که لابد فضای فوتبال ایران را  فقط از نظر خبری تلطیف می‌کند.

کمیته استیناف که دستور مقام بالا را اجرا کرد و مهلتی سه ماهه به هر دو باشگاه داد هم وظیفه ای بر عهده داشت؛ امیدواریم استقلال و پرسپولیس از این فرصتی که داده شده نهایت استفاده را ببرند؛ برای آقای آجرلو هم همین آرزوهای قشنگ را داریم که گفته مشکلات را یک ماهه حل می‌کند!

همه این امیدواری‌ها را اما کنار هم می‌گذاریم و می‌رسیم به این جمله محمد دادکان. بخوانید و ببینید او چه گفته: «ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که امروز در اختیار دارند در زمان مدیریت من تهیه شده است.»

راستی می‌دانید دادکان چه زمانی از فوتبال رفته؟ حدود ۱۵ سال قبل پس از پایان بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، دادکان از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شد. آن دو ساختمان اهدایی همچنان سر جای خودش است؛ اما به دفعات به دلیل بدهکاری‌ها توقیف شد. نصف مالکیت ساختمان پرسپولیس که بر باد رفت. مشکلات هزار برابر شد. بدهی‌های انباشته نیز تلنبار شد. پرونده‌هایی متعددی علیه هر دو باشگاه در فیفا باز شد. محکومیت‌های مالی افزوده شد؛ تا جایی که این پرسپولیس و استقلال سمبل بدهکاری در فوتبال کشور شدند.

۱۵ سال در باشگاهداری درجا زدیم و هر سال شعار خصوصی سازی سر دادیم؛ اما بخش خصوصی در این فوتبال چه معنایی دارد؟ مالک یک باشگاه خصوصی در فوتبال ایران چه ابزاری برای درآمدزایی در اختیار دارد؟

اینکه همه باید طبق شعار مدیرعامل استقلال دست به دست هم بدهیم تا فوتبال آباد شود یک بحث است؛ اینکه چه کاری از این همه مدیر برای بهبود شرایط بر می‌آید هم یک داستان مجزای دیگر... برای ما که آخر این قصه مشخص است؛ فقط این بحث را بیشتر از این کش نمی‌دهیم و می‌خواهیم فرجام این همه شعار را نظاره کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    الان مثلا به آقای آجرلو تیکه انداختین ؟ فوتبال رشد نمیکنه چون بسیاری از خبرنگاران و تئوریسین هاش هنوز هم هزارتومنی هستن و لنگی و دست بوس و باند باز
  • حامی ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    تا وقتی نفراتی مثل دادکان بالا سر این دوتاتیم نیستن ماجرا همینه. آجرلو هم اینقدر قشنگ خودشو تو دل هوادارا جا میکنه با این حرفاش ولی خب موقع خزان ایشونم میرسه نگران نباشید. ایشون فقط حرف میزنه دیروزم وقتی حرف میزد قشنگ توپوق میزد و هول کرده بود چون خودش هم میدونست داره دروغ میگه
  • gaber ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    دادکان محقق ترین و عادل ترین و متفکرترین انسانها فقط از اینجا و این آدمها انتظار داره که این تنها کاستی در تفکرات خوب خودشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی