نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱
آمار فوق‌العاده لژیونر استقلالی در اوکراین/ خرید اللهیار دائمی می‌شود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک عملکرد درخشانی در این تیم اوکراینی داشته است و در سه بازی اخیر که برای تیمش به میدان رفته، چهار گل به ثمر رسانده است.

تیم فوتبال زوریا لوهانسک روز گذشته در هفته سیزدهم لیگ اوکراین برابر تیم متالیست ۱۹۲۵ با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ به پیروزی رسید. دو گل تیم زوریا در این بازی توسط اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ثمر رسید تا روند رو به رشد این بازیکن جوان ادامه داشته باشد.

عملکرد اللهیار در مدت زمان حضورش در تیم زوریا با افت و خیز همراه بوده اما در بازی‌های اخیر وی توانسته است در مسیر گلزنی قرار بگیرد و یکی از نفرات تاثیرگذار و کلیدی تیمش در کسب پیروزی باشد.

این مهاجم ایرانی در سه بازی متوالی که برای زوریا به میدان رفته، توانسته چهار گل وارد دروازه حریفان کند. این روند از بازی زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس اروپا آغاز شد و صیادمنش در آن بازی تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای صعود زوریا به مرحله بعد این رقابت‌ها حفظ شود.

بازی بعد زوریا، در هفته دوازدهم لیگ اوکراین برابر کولوس برگزار شد. صیادمنش در این مسابقه بازهم درخشید و تک گل سه امتیازی تیمش را در دقیقه ۳۸ وارد دروازه حریف کرد.

بعد از این بازی، زوریا در مرحله یک هشتم جام حذفی به میدان رفت ولی صیادمنش در لیست این مسابقه قرار نداشت اما در ادامه و این بار در هفته سیزدهم لیگ اوکراین دو گل سرنوشت ساز و مهم برای زوریا به ثمر رساند و تیمش در نهایت ۶ بر ۱ پیروز شد.

صیادمنش در واقع بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه است اما به صورت قرضی راهی تیم زوریا لوهانسک شد و این قرارداد قرضی تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل اعتبار دارد.

این مهاجم ایرانی که از سال ۲۰۲۰ در تیم زوریا حضور دارد، در مجموع ۴۳ بازی برای تیم اوکراینی انجام داده است که حاصل این بازی‌ها ۱۳ گل و پنج پاس گل بوده است.

صیادمنش که این فصل ۱۷ بار برای زوریا بازی کرده است، هفت گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. ۶ گل این مهاجم ۲۰ ساله در لیگ اوکراین به ثمر رسیده و او را در رده سوم برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار داده است. وی می‌تواند دو بازی دیگر در لیگ اوکراین و حداقل یک بازی در لیگ کنفرانس اروپا انجام بدهد و آمار این فصل خود را بهبود ببخشد.

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده تکلیف صیادمنش برای ادامه کار در زوریا چگونه است. این مهاجم چندی پیش در مصاحبه‌ای با رسانه‌های ایران اعلام کرد که دوست دارد این فصل را کامل در اوکراین بماند.

با این حال بند فعال کردن خرید دائمی صیادمنش برای تیم زوریا در حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای این تیم آب می‌خورد. اخیراً رسانه‌های ترکیه گزارش داده‌اند صیادمنش در نقل و انتقالات زمستانی به تیم فنرباغچه بر می‌گردد ولی هنوز این احتمال وجود دارد که زوریا قرارداد قرضی دیگری را با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش امضا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    بدنیست اعلام می کردید دراینصورت 20درصد از سه میلیون و پانصدهزار یورو یعنی 700 هزار یورو به استقلال تخصیص داده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی