کنایه فتح الله‌زاده به پرسپولیس؛ جای بابا مسعود خیلی خالیست!/ فقط دو تیم بخت اصلی قهرمانی هستند/ احضار به دادگاه پاداش من در استقلال بود!
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

فتح‌الله‌زاده قاطعانه معتقد است حمایت هواداران استقلال از آجرلو و فرهاد مجیدی رمز موفقیت این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر است.

علی فتح‌الله‌زاده اگرچه این روزها سمتی در استقلال ندارد ولی شرایط آبی‌پوشان را به طور جدی دنبال می‌کند و چندی قبل هم میزبان مصطفی آجرلو و تعدادی از مدیران عامل اسبق این باشگاه بود.

فتح‌الله‌زاده قاطعانه معتقد است حمایت هواداران استقلال از آجرلو و فرهاد مجیدی رمز موفقیت این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود و البته تأکید دارد انتخاب برخی افراد در ادوار گذشته لطمات بسیار بزرگی به استقلال زد.

مدیر عامل اسبق استقلال در گفتگویی اختصاصی با خبر ورزشی به بیان برخی ناگفته‌ها پرداخت و حرف‌های را بر زبان‌ آورد که بسیار شنیدنی و خواندنی است.

اتحاد سرمربی و مدیرعامل

* خیلی خوشحالم که استقلال تا اینجای کار تمام امتیازات ممکن را کسب کرده و مقتدرانه پیش می‌رود. حتماً این تیم به لحاظ تاکتیکی طی روزهای آینده هماهنگ‌تر خواهد شد و با قدرت بیشتری مقابل حریفانش صف‌آرایی می‌کند.

* یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت استقلال در این روزها، اتحاد و اتفاق نظر میان سرمربی و مدیرعامل است. اتفاق ارزشمندی که بدون شک تداوم آن باعث سربلندی استقلال و شادی بیشتر هوادارانش می‌شود.

تفاوت مدیر با مدیر

* تفاوت مدیر با مدیر را این روزها می‌توانید به طور واضح و آشکار در استقلال ملاحظه کنید. مدیریت به عمل است نه شعار دادن و کنایه زدن. بسیاری از مشکلات استقلال با روی کار آمدن آقای آجرلو مرتفع شده و حتماً قسمت قابل ملاحظه‌ای از آنها هم طی روزهای آینده حل و فصل می‌شود. مدیریت یعنی همین.

* برای استقلال باید توانمندترین و کاربلدترین مدیران را بیاورند نه افرادی که مرتب دنبال بهانه‌جویی باشند. خوشحالم استقلال چنین مدیرعامل توانایی دارد و امیدوارم حاصل زحمات او، فرهاد مجیدی و بازیکنان در نهایت به قهرمانی لیگ برتر ختم شود.

ائتلاف ضد اختلاف

* اتحاد ایجاد شده در استقلال کم نظیر است. شما چه زمانی شاهد بودید که این همه مدیرعامل به پیشنهاد آقای آجرلو و میزبانی من دور یکدیگر جمع شوند؟ چنین اتفاقی در گذشته واقعاً بعید بود ولی حالا رخ می‌دهد.

+ خوشبختانه در میان پیشکسوتان هم کسی را ندیده‌ام که با مدیریت باشگاه مشکلی داشته باشد ولی مطمئن باشید اگر روزی احساس کنم که مسئله ای  ایجاد شده دوباره خودم پای کار خواهم آمد تا اختلافات احتمالی جای خود را به ائتلاف و اتحاد بدهد.

داستان کمپ

* در مورد کمپ ناصر حجازی فقید یک نکته وجود دارد که تاکنون نگفته‌ام و متأسفانه مورد توجه مدیران گذشته استقلال نیز قرار نگرفته است.

* این کمپ در نزدیکی ورزشگاه آزادی قرار دارد و شرایط جوی آن کاملاً با استادیومی که استقلال بازی‌های خانگی خود را در آن برگزار می‌کند، منطبق است. از طرف دیگر، از نظر سطح ارتفاع کاملاً هم سطح با زمین ورزشگاه آزادی است و بازیکنان با تمرین در آن کاملاً بدن خود را برای برگزاری مسابقات رسمی منطبق می‌کنند.

* ما آخرین مرتبه در حالی قهرمان لیگ برتر شدیم (فصل ۹۱ - ۹۲) که در همین زمین تمرین می‌کردیم و انطباق شرایط جوی و سطح ارتفاع آن با ورزشگاه آزادی کمک شایان توجهی به موفقیت ما کرد ولی متأسفانه مدیران قبل از آقای آجرلو اصلاً به این مسئله کوچک‌ترین توجهی نکردند.

هزینه اجاره زمین

* نقشه و اسناد من در مورد کمپ موجود است. طبق آن نقشه قرار بود در داخل کمپ ناصر حجازی موزه، خوابگاه و سالن بدنسازی هم ساخته شود ولی پس از رفتن فتح‌الله‌زاده دیگر کسی این پروژه را جدی نگرفت.

* طی این سال‌ها میلیاردها تومان هزینه اجاره زمین برای تمرین استقلال شده است که گاهی اوقات اصلاً زمین‌های خوبی نیز در اختیار بازیکنان قرار نگرفته است در حالیکه اگر نصف مبلغ اجاره زمین را برای همین کمپ ‌هزینه می‌کردند، الان استقلال صاحب یک استادیوم شده بود.

* خیلی خوشحالم که آقای آجرلو دوباره این پروژه را  دست گرفته و امیدوارم آن را به طور کامل به سرانجام برساند.

تبلیغات محیطی

* در ماجرای تبلیغات محیطی کنار زمین و اعتراض برخی باشگاه‌ها، ضمن احترام به همه دوستان در سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه معتقدم حق با باشگاه‌ها است.

* در این رابطه چند روز قبل با آقای صادق درودگر هم صحبت کردم. البته ایشان معتقد است مدیران ارشد سازمان لیگ با طرح موردنظر مخالفتی ندارند و اگر استقلال تضمین‌های مالی لازم را ارائه کند، سازمان لیگ با طرح مد نظر باشگاه موافقت خواهد کرد. 

* به نظر من در صورت اجرایی شدن طرح مورد نظر استقلال، حداقل ۲۰ درصد از مشکلات مالی این باشگاه مرتفع خواهد شد.

ورزشگاه اختصاصی

* وقتی مدیر عامل یک باشگاه نمی‌داند تا چه زمانی سر کار است، بدیهی است که طرح‌های بلندمدت او به نتیجه نمی‌رسد. خود من زمین کمپ استقلال را از دهه ۷۰ گرفتم و سال ۸۷ کلنگ آن را بر زمین زدم. اگر مانده بودم و این پروژه را تکمیل می‌کردم آن را می‌فروختم و برای استقلال یک ورزشگاه اختصاصی ایجاد می‌کردم. به گفته خود آقایان این زمین هزار میلیارد تومان می‌ارزد.

* شاید باور نکنید ولی در دوره آقای سعیدلو یک زمین مناسب در اتوبان تهران - کرج پیدا کرده بودم تا ورزشگاه ۳۰ هزار نفره استقلال را آنجا بسازم ولی متأسفانه پس از کنار رفتن من، این طرح هم به نتیجه نرسید.

* یکی از مهم‌ترین عواملی که طرح‌های بزرگ باشگاهی در فوتبال ما به نتیجه نمی‌رسد، عدم استفاده از مدیریت حرفه‌ای است .متأسفانه در فدراسیون فوتبال هم گاهی اوقات مدیران حرفه‌ای نمی‌آورند و هر کس زورش بیشتر باشد، کار را جلو می‌برد .در همین استقلال هم طی سالیان اخیر هر کسی آمد، برای دوستان خودش به شغل ایجاد کرد .

مالیات بر ضرر!

* واقعاً برایم عجیب است که دوستان مالیات باشگاه استقلال قبل از انقلاب را نیز حالا می‌خواهند. اگر واقعاً قرار است استقلال چنین مالیاتی را بدهد، پس حق طبیعی این باشگاه است که اموال قبل از انقلاب خود را نیز در اختیار داشته باشد. از مجموعه تنیس در میدان ونک گرفته تا مجموعه بسیار بزرگی که در میدان بهارستان که هم‌اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آنجاست. استقلال و پرسپولیس طی تمام این سال‌ها ضرر داده‌اند و واقعاً نمی‌دانم چطور می‌شود از چنین بنگاه‌های ضرر دهی، مالیات‌ خواست؟

* وقتی یک باشگاه بی‌در و پیکر باشد و مدیران قوی در آن حضور نداشته باشند، شرایط آکادمی آن هم از این بهتر نمی‌شد. این حرفی که می‌زنم مربوط به دوران قبل از روی کار آمدن آقای آجرلو است. اعضای وقت هیئت مدیره استقلال در رابطه با پیشنهاد مالی مطرح شده پیرامون تیم امید این باشگاه صراحتاً به وزیر وقت ورزش نامه زدند. در مورد آن مبلغ اصلاً وارد نمی‌شوم و این کار دستگاه‌های نظارتی است تا پیرامون آن تحقیقات لازم را انجام دهند ولی نکته اینجاست که آکادمی استقلال طی این چند سال چه کاری برای تیم بزرگسالان باشگاه انجام داد؟ در زمان من آکادمی استقلال  ۹ بازیکن به تیم ملی داد که حتی به جام جهانی رسیدند و علاوه بر آن ۶۲ بازیکن هم به لیگ برتر دادیم.

احظار برای قهرمانی

* من با استقلال قهرمان لیگ برتر شدم، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدم، در جام باشگاه‌های آسیا نایب قهرمان و سوم شدم، کاپ قهرمانی جام حذفی را گرفتم، تیم‌های کشتی و جودو استقلال را قهرمان کردم، همراه با بهرام امیری، صمد مرفاوی و رضا احدی فقید آکادمی بسیار قدرتمندی برای استقلال راه‌اندازی کردم و ... اما پاداش همه این کارها چه بود؟ پاداش همه قهرمانی‌ها و افتخارات من با استقلال کاری بود که دوستان انجام دادند و در نهایت موجب احضار به دادگاه برای ارائه توضیحات پیرامون ارقام هزینه شده در این باشگاه شد. به همین راحتی.

هزینه ۱۵ برابری

* استقلال در آخرین دوره مدیریت من با وجود قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی هم فقط ۶۲ میلیارد هزینه کرد و بابت این رقم توضیح دادم ولی آقایان پس از من ۹۰۰ میلیارد تومان خرج کردند و نه تنها دیگر قهرمان لیگ برتر نشدند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نرسیدند بلکه فقط یک کاپ قهرمانی جام حذفی را به دست آوردند. البته کسی هم بابت این ۹۰۰ میلیارد آنها را مواخذه نکرده و توضیح نخواسته است. ۱۵ برابر دوران مدیریت من خرج کردند ولی حتی یک پانزدهم آن نیز افتخار به دست نیاورند.

مدیرانی در حد محلات

* متأسفانه باید این مسئله را بگویم که در دوران  قبلی گاهی اوقات مدیرانی برای اداره استقلال انتخاب شدند که نه تنها در حد این باشگاه بزرگ نبودند بلکه در کمال احترام باید گفت در حد محلات هم نبودند. استقلال باشگاه بزرگی است و مدیران بزرگ هم می‌خواهد. افرادی مانند همین آقای آجرلو که بتوانند مشکلات و حاشیه‌های این مجموعه بزرگ و پر هوادار کنترل کنند.

* اول از همه اینکه باید به برخی از دوستان بگویم «آقایان!جای بابا مسعود خالیه». به نظرم شرایط لیگ در فصل جاری عوض شده و متحول خواهد شد. استقلال همراه با سپاهان و پرسپولیس برای فتح لیگ بیست و یکم با یکدیگر کورس می‌گذارند. البته به نظر من این فصل استقلال و سپاهان بخت اصلی قهرمانی هستند.

* از همه هواداران عزیز استقلال درخواست می‌کنم قاطعانه حامی مدیرعامل و سرمربی خودشان باشند. پشت آجرلو و مجیدی را خالی نکنند چون اگر این حمایت تداوم پیدا کند، مطمئن باشید شرایط برای موفقیت استقلال در فصل جاری فراهم خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    وحید صالحی داور بین المللی فوتبال: چیدمان داوری یک مأموریت برای داورهاست تا مسابقات را مهندسی کنند؛ درواقع این کار یک مافیاست! قبلا هم مشخص کردم که در فصل پیش 21 امتیاز مهندسی شده داوری باعث قهرمانی پرسپولیس حکومتی شده و با نسد و مدرک و فیلم اثبات کردم. تمامی جام های پرسپولیس حکومتی در دوران بابا مسعود جعلی و مهندسی شده بهشون تقدیم شده. امسال هم مطمئن باشید از تمام ظرفیت هاشون که فعلا در داوری و در جاهای دیگه هستند برای مهندسی استفاده می کنند و در فصل نقل و انتقالات هم که استقلال رو نابود کردند قبل دیدار با الهلال. فقط توجه کنید اگه دیاباته و مهدی قایدی بودن و یامگا بهشون اضافه می شد چه تیمی می شد این استقلال
  • شهرام ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    حاج فتل یه جوری میگی خرج کردم انگار از جیب بابات خرج کردی. تو هم از پول بیت المال خرج کردی و اون موقع قیمت بازیکنان کم بود. بعد از اون در طی 9 سال، 900 میلیارد برای استقلال خرج کردن که به طور متوسط سالی 100 میلیارد می شه. علت اینکه استقلال جام نیاورده رو همه ایران می دونن اگه در همین 5 6 سال اخیر این مهندسی ها صورت نمی گرفت بدون شک و تردید استقلال سال 2018 با شفر قهرمان آسیا می شد و اگه مهندسی نمی کردن استقلال در این چند سال حداقل دو بار قهرمان لیگ و دوبار قهرمان جام حذفی می شد. سال 2020 با استراماچونی هم قهرمان لیگ می شدیم و هم به فینال آسیا می رفتیم. اینکه بخوای از مهندسی ها استقاده کنی درست نیست. تازه کار خاصی هم نکردی. این ناصر حجازی و بازیکنان تیم استقلال بودن که زحمت کشیدن و استقلال رو به فینال آسیا بردن و یا در موارد دیگه قهرمان و نایب قهرمان لیگ و جام حذفی کردن. چه ربطی به شما داره. شما باید پول جور می کردی و پول بازیکنان رو می دادی که خدا رو شکر از جیب بیت المال بوده و از جیب بابات نبوده که بخوای بزرگش کنی.
  • ! ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    لنگیا بازم غیب میشن
  • یوسف پرسپولیسی ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    متاسفانه بنای ناامیدی خودت از بازی با الهلال انجام دادی ولی ماهواداران امیدواریم به ششمین قهرمانی
  • قهرمان ششم ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    جواب این کنایه های بی اخلاقانه را در زمین ارتش سرخ به همه کج اندیشان خواهد داد .آخرپاییز دوباره نق زدنهایتان را شمارش میکنیم.
  • علی ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    آقای فتح الله زاده جای بابا مسعود برای سرپوش گذاشتن بر دوپینگ مجیدی ودوستان را منظورت است.....
  • یه عشقه و یک پرسپولیس ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    نه بابا مسعود آخر فصل برمیگرده شما هم تجمع میکنید
  • ایرانی ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    شوالیه فیک بهتر نیست زبان در کام بگیرد
  • جهان ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    بی نمکها فکرمیکنید خیلی خوشمزه اید بابا مسعود بابا مسعود میکنید ارتش سرخ باهمین تیم بازم قهرمانه
  • محسن ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    ادم عقده ای هنوز اول فصله زمان کالدرون هم که پرسپولیس نتیجه بد میگرفت همین حرفا را میزدید یخورده جنبه داشته باشید البته تیمی که گندشون بی جنبه و عقده ای هستش از کوچکترهاش انتظار نمیره
  • مهدی ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    هنوز اول فصله فتوشاپی
  • مهندس ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    یعنی چقدر ادم باید عقده ای و بی جتبه باشه که معیارش ۶ هفت بازی اول فصله برای عقده گشای
  • گرگانی ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    Aval fasl kori mikhonin akhar fasl faghat bahanehaye khale zanaki dari Zood jav gir nashin
  • بیشاپور ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    زمان سلطانی فر نمی گفتن فلان تیم بازیکن خاجی بگیره. اون یکی دیگه نگیره. بابا حمید را داشته باشید کیسه چی ها
  • هوادار قدیمی فوتبال ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    آقای فتح الله زاده واقعا نشان دادی یک منافق تمام عیار هستی شما کسی بودید که علنا در تلویزیون خطاب به استقلالی ها گفتید وزیر هیچ نقشی در قهرمانی های پرسپولیس ندارد بهانه جویی نکنید حالا می گوئید جای بابا مسعود خالی است . با این وجود شب دراز و قلندر بیدار تیم خوب است اول فصل ضعف هایش معلوم شود نه در موقع قهرمانی .درضمن حق دارید بابت این سه برد ذوق زده شوید چون با آن بیگانه بوده اید اما بدانید هنوز جاده و گردنه های دشوار لیگ مانده است به هیچ تیمی بابت سه برد جام نمی دهند روزهای سخت استقلال هم در راه است آنوقت قیافه شما دیدنی خواهد بود و عیار فوتبالی ات بیشتر نمایان میشود
  • شهرام ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    واقعا جای تاسفه با درآمدهای پرسپولیس بدهی هاتون رو میدید با هزینه فدراسیون بازیکن می‌خرید و با وزیر نتیجه،،،چیزی که مهمه فهمیدیم الان دیگه وزیر استقلالیه و تاجی ها هیچ گله ای از پیشکسوت دو و میدانی تیم تاج سابق ندارند
  • نسیم صورتی جنوب تهران ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    واقعا جات خالیه بابا مسعود :(
  • سروش ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    آب که سر بالا بره قورباغه هفت تیر کش میشه...!!!! دکتر قلابی ، دروغگوترین مدیر تاریخ استقلال!! البته از کسی که پیک موتوری و آبدارچی بوده و با زد و بند اومد تو باشگاه دیگه بیشتر از این هم انتظار نمیره..
  • مختار ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتل جان به کوری چشم دشمنان امسال هم پرسپولیس قهرمان میشه و یه بهانه از الان برای بعد از قهرمانی پرسپولیس برای خودت پیدا کن چون دیگه به قول خودت بابا مسعود رو نمی تونید بهانه کنید! فصل قبل هم از آاومبنیم شکست خوردیم و قهرمان فصل شدیم پرسپولیس قهرمانی ششم را هم ان شاءالله به هواداران هدیه خواهد کرد تا عدد۶ برجسته تر بشود
  • همیشه سرخ ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتل مصاحبه ای که در مورد حمایت وزیر واینکه حتی در روز جمعه پیگیر حل مشکلات استقلال بود و اینکه ایشان هیج فرقی بین آبی و قرمز نمیگذارن رو هنوز میتونی سرچ کنی وببینی،خیلی آدم دورویی هستی با دوتا برد استقلال زبون باز کردی،دو سه هفته دیگه میبینیمت
  • سیروس ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    حاج علی آقا فتح‌الله‌زاده، سلام راستی سلام و درود بنده رو خدمت جناب آقا محمدی عزیز ، ( دایی همسر تون )که دست شما یه گزارشگر روزنامه رو گرفت و کرد مدیر عامل یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین تیم های ایران ( تاج یا استقلال کنونی ) درد نکنه شمایی که مدارک عالیه تون رو از جایی گرفتید ( جمهوری آذربایجان ) که بیشتر از 80 تا 90 کشور جهان اذعان دارند که مدارک این کشور رو میشه راحت با پول گرفت ( که من اصلا فکر نمی‌کنم شما اینکار و کرده باشید و....) خواستم بگم اون بابا مسعود که شما از ایشون نام می برید هم رئیس هیئت مدیره آبی خودتون و هم رئيس هیئت مدیره قرمز بودند اما جدیدا یه نگاه به اعضای جدید هیئت مدیره تیم تون انداخته اید ( سه وزیر در هیئت مدیره ) خدایش خجالت هم بعضی وقتا خیلی خوبه بزار شوالیه عزیز بیشتر از این روی این کیک شما رو بازتر نکنیم شاد باشی دکتر فتل
  • سعید ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    الان جام نمیدن حاجی.
  • کمیل ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    جناب اقای پیشکسوت ازشمابااین سن وسال این حرف هابعیداست.متاسفم!
  • علی ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    بابا مسعود اگه بابا بود که دو بار فینال اسیا را با یه مقدار حمایت و عدم از دست دادن بازیکنان کلیدی الان دو تا قهرمانی اسیا داشتیم ولی شما با وجود سه وزیر بازاگه قهرمان نشید چی
  • م ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    زنده باد حاج فتحل وحاجی آجرلو
  • مقداد ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    شما ناراحتیت از اینکه بهت پست ندادن... به همین شدت حقیری خدا رو شکر پرسپولیس کبیر اگر ببازه به ضعف خودش باخته ولی شما به بهانه هاتون شوالیه چه میدونه فوتبال چیه
  • جک تری دی ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتل فتوشاپ خودت میگی نهصد میلیارد هزینه شده همون پولو خرج ملوان میکردن دوتا قهرمانی اورده بود
  • حسین خوشنود ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    اقای فتح فتح از شما چنین حرفی زدن ولا حجالت داره حتمآ در زمان شما قهرمان شدی پدر بزرک و پدر و برادر همراهت بود یادتون رفته پرسپولیس زمان اقای استیلی چ بلایی سر این پرسپولیس آوردین عالم و ادم طرف شما بودن درختی که پر بارتر میشه ان درخت همیشه سر بزیر و افتاده تر میشه حق داشت جناب روشن فرمودن دکترای شما هم مثل پشمک حاج عبدالله هستی مقدار سنجیده تر حرف بزن با بی احترامی کردن بزرکتر نمیشی اگر یک طرفدار جوان بگه میگیم احساساتی حرف میزنه شما که سنی از شما گذشته شما چزا این چرندیات رو بیان میکنید نکنه جای شما هم سوخته اینقدر ولیز ولیز میکنی تا دیروز پیش همین بابا مسعود خودت میرفتی دست به سینه بودی ی دستمال یزدی هم دستت بوده تا دوباره مدیر شوی حتی اومدی ولی دیدی جنبه اش رو نداری دیدی مثل سابق بخور بخور نیست حتی خوده استقلال هم شما رو نمیخواد که جز اعضا بشی که دوباره گندبزنی و بعد بگی خونه خودم فروختم کمتر سیاه بازی بکن که من اینکار رو کردم شما هیچ کاری نکردی فقط در لوای استقلال خودتو بزرک کردی در ظاهر انسان باید اول بخودش احترام بزاره تا دیگران به او احترام بزارن با من من کردن بزرک نمیشی
  • الگانس ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    جناب فتح الله زاده، شما که دست هرچی مافیا بود را از پشت بستید ، در فوتبالی که هیچگاه مدیران استقلال و پرسپولیس با تمام مشکلات و گندهایی که زدند هیچگاه به دادسرا احضار نشدند و فقط شما احضار شدید،؟؟ چرا فقط شما؟؟؟ اگه ذره ای درک فوتبالی داشته باشید، می‌فهمید موفقیت پرسپولیس ربطی به بابا مسعود نداره، اگه واقعا اینجوری باشه، پس قطعا موفقیت شما در این سه هفته نتیجه تلاشهای عزیزی خادم و بابا حمید سجادیه !!!!
  • خبر ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    اینهمه تعریف وتمجید ازمدیر عامل وکادر فنی سزاوار یه پست وعنوان برای مش فتح الله دیگه حداقلش دربانی باشگاه را هستش. بنده خدا گناهه بی مزد بمونه
  • بایرامی ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    کیسه کش تو خودت اخراجی هستی فعلآ اول لیگ ،بلید هم بسوزی پرسپولیس ۵ دوره قهرمان ،بسش دیگه سیر شده سه تا بردی آوردی این همه ذوق زده شدی
  • مسعود ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    وظیفه همه احترام به پیشکسوتان هست ولی پیشکسوت هم می‌بایست شان و منزلت خود را حفظ کند و بداند مخاطب دارای فهم و کمال است بر فرض با با مسعود درست ولی چرا ایشان در زمان همین وزیر دنبال پست بودند و هیچ حرفی نمی‌زدند ما هم می‌توانیم بگوییم جامهایی که شما آوردید به لطف آقای احمدی نژاد بود پس منطقی مصاحبه کنید لطفا بقولی پشت سر دیگران صحبت نکنید که برازنده یک مدیر استقلالی و بقول خودتان سکاندار آن تیم از ارزشهای شما کاسته می‌شود. دوم اینکه چند هزار بار مخاطب از شما شنیده که آن زمین توسط شما خریداری شده منظور کمپ ناصرخان پس سر جدت اینهمه منت سر هوادار نزار شما دو تا کار مثبت انجام‌ دادید و صدها اشتباه پس اگر مردی از آنها هم بگو شمایی که دم از جوانمردی و اخلاق میزنید یاد بگیر از امثال منصور خان پورحیدری و مرحوم حجازی که خدمت به استقلال رو وظیفه خودشون میدونستند بدون هیچ گونه منتی پس یادت باشه آبروی باشگاه را با این سخنان بیهوده از بین نبر....یا علی
  • کیسه همیشه کیسه حقیر ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    مطمعنی حمایت هوادار باعث این نتیجه شده؟؟ فصل قبل هم همین حمایت بود هااااا همه چی به کامتونه چطوریه استقلال پرونده باز داره ولی بازیکن و مربی خارجی میاره ولی یه تیم دیگه نه
  • اس اس ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    حمایتتان میکنیم.
  • کیسه کش ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتح الله چرا الان ازخریدهای خارجی کیسه چیزی نمیگی چون خوب میدونی که استقلال بازیکنی ازخودش نداره هرچی هست از خارجیهاست. تیم ملی بنظرت چندتا استقلالی داره. جوجه رو آخر بشمار نه اول کاری
  • مجید ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    جوجه هارو آخرپائیز بشمار. اقای فتح الله زاده تو راست میگی بخت قهرمانی فقط پرسپولیس با سپاهان هست. حالا فعلٱ شمابتازید. شب دارز وقلندر بیدار
  • آل کیسه ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    عوضش بابا حمیدتون جاشو پر کرده فتل جان
  • اسی ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتل اینو همیشه بدون جوجه هارو آخر پاییز می شمارند
  • ناصر ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    قبل از بابامسعود قهرمان بودیم ، زمان بابا مسعود قهرمان بودیم ، بعد از بابا مسعود هم قهرمان میشیم ، تا کور شود انکه نتوان دید
  • لنگ فاتح جام‌های توخالی ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    استقلال همیشه قهرمان.اقای فتح الله زاده عضوی ازاین خانواده بااسالت است و همیشه ازتاج قهرمان حمایت کرده.به امیدنابودی لنگ ودارودسته های بابامسعودورفتن این تیم به جایگاه اصلیش یعنی عروس الهلالlmao
  • ایرانی ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    چون گدا معتبر شود یکی مثل این یارو فتح اله میشه......
  • ایرج ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    باز یه بار دیگه رفتید بالاتر از پرسپولیس نطق جنابعالی باز شد صبر کن حاجی دکتر فتح الله معمولا جام را آخر فصل می‌دهند و جوجه ها را هم آخر پاییز میشمارند
  • دوست ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    فتل خان واقعا جای بابا مسعود خالیست راست میگی در این 5_6 سال گذشته استقلال برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی حداقل دو برابر پرسپولیس هزینه کرده.........
  • دلارام ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    حاجی جوجه روآخرپاییزمیشمارن... خیلی زودجیک جیک مستونت شده
  • ناشناس ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    هنوز که اتفاقی نیفتاده تازه سه تا بازی کردند.همین الان جو گیر نشوید.بعد هم شاید بارسلونا قهرمان باشگاههای ایران شد.معین نیست شاید از نیم فصل بارسلونا خودش تو باشگاههای ایران ثبت کرد.از همین الان بخواهند تیمی را که دلخواهتان هست قهرمان کنند خیلی عجیب ،قریب.
  • غ سعادت ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    آقای فتح آله زاده با سلام از شما بیشتر انتظار داریم با گفتن بابا مسعود و ... شان و منزلت شما و ارزش تان را پائین نبرید . چون قهرمانی ۵ دوره اتفاقی نیست زحمات تیم پرسپولیس بوده نه کمک وزیر.؛
  • ع ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    اقای‌فتح اله زاده‌گنده تیم‌که شما هستی‌شعور اینقدر هستش وای به‌حال بقیه
  • حسن قهار ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    نه بابا استقلال شانس اول قهرمانیه؟؟ تنها گفتی،؟چند ساله منتظرید؟ این سخن گوهر بارت یادمون میمونه تا آخر فصل امسالم بابروبچ منتظربمونید تاصبح دولتتان بدمد حاج فتل!!!!!
  • یاسرسرخ ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • سلطان کیسه ها ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    کری خانی برای جوان هاس نه ریش سفید باشگاه. بعدشم حالا حالا لیگ کار داره. بالا پایین داره. شماخوشحال باشید بابا سجاد دارید. ولی بازم قهرمان یم.
  • علی ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    آره بابامون رفت بابا حمید سجادی اومد آجرلو آورد ۵۰۰ملیارد اسپانسر برای برای تیم شاهنشاهی تاج سابق آورد بابا حمید متشکریم
  • احمد ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    یادته رفته آقای عابدینی بهت تو برنامه زنده ۹۰ سال۱۳۶۸ چی بهت گفت،آرزو بر جوانان عیب نیست پیری،طرفداران عتیقه از بس گفتن بابا مسعود باورت شده ،کوتاهی های خودتون را پشت ناتوانی هاتون پنهان کردید،،تازه شب دراز است و قلندر بیدار،اول فصل
  • محمد ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    راست میگی بابامسعود حمایت می‌کرد! تو که مدیر فوتبالی نیستی هر برای خودتون ببافید، آخرش استقلال مجیدی را میبینیم، آجرلو هم بدهی زیادی را به ارث می‌زاره و می‌ره
  • رنگ خون ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    شب دراز است و قلندر بیدار آقای فتح الله زاده، امیدوارم آخر لیگ هم بیای مصاحبه کنی
  • ایلیا ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    پرسپولیس هنوز تو شوک باخت توی لیگ آسیاست،سال پیش بعد باخت جلوی اولسان هیوندا هم همین اتفاق افتاد،حالا یه سری ها متوهم شدن
  • ارش ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    اقای فتح اله زاده ازشماکوچکترنبود!
  • محمد ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    عشق است اسقلال . ۲بار قهرمان اسیا.. حسرت پرسپولیسی ها
  • ابرام ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    ارث پدری ================================================================================================= باز که این مردک بی سر پناه ....... زر زده و گفته منم بی گناه : ================================================================================================= هر چه که من زور زدم با شتاب ...... رفته حسابِ یه شَلِ بی کتاب ================================================================================================= کمپ حجازی که منش سا ختم .... بیل زد ه ر فتم و پر داختم ================================================================================================= ارث پدر بود مرا مُلک ری ..... هر چه مرا بود فکندم به پِی ================================================================================================= حضرت آجُر که کنون آمده ..... خرمن من بود لولو آمده ================================================================================================= همر ه «قندل» من اگر نیستم ..... کس چه بداند که کجا زیستم
  • Mohsen ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    پیرمرد، تمام بدهی های الان برا زمان همین بابایی هست که میگی .
  • ابرام...... «بقیه» ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    من اگر امروز خمار م بسی ..... دلخورم از دست یه نا کس کسی ================================================================================================= هر چه بگفتم که« عمو »جان مرا .... نیک نگر حاج فتلم در سرا ================================================================================================= لیک تو گویی که «خیار » چنبرم .... خیره نگه کرد و بگفت «پنچرم» ================================================================================================= من که شوالیه بدم آن زمان ...... سنگِ رویِ یخ نمودم چنان ================================================================================================= حا ل که رفته است بکوبم بر آن ...... گرز گرانم چو آهنگران ================================================================================================= همره« قندل » که مر ا یار بود ..... یاور من بود و سر افراز بود ================================================================================================= بار دگر٬ گِردِ هم آییم ما ..... نوبت ما شد بدر آییم ما
  • کارگربازنشسته‌ایرانی ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    سلام جناب‌فتح‌ا...زاده‌شما‌دیگر‌کُری‌خوانی‌نکن بگو‌چطور‌وارد‌فاز‌مدیریت‌ورزشی‌آنهم‌مدیر‌عاملی‌تیم استقلال‌وبا‌کمک‌چه‌شخص‌یا‌اشخاصی‌شدی؟؟؟؟؟ راستی‌‌قبلش‌چه‌مدرکی‌داشتی‌وآخرش‌چه‌مدرکی‌گرفتی‌؟؟؟ بابا‌مسعود‌برای‌همه‌‌مدیران‌این‌مملکت‌با‌اسامی‌مختلف بوده،نام‌بابای‌شما(پارتی‌شما)چیست؟؟؟؟؟؟ مردباش‌وبگو راستی‌که‌این‌میز‌وصندلی‌مدیریت‌برای‌امثال‌شما چقدر‌لذت‌دارد‌که‌این‌همه‌خود‌رابه‌آب‌وآتش‌میزنید؟؟؟؟ خیلی‌ریا‌کاری‌‌خیلی
  • سعید ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    جوجه رو آخر پائیز میشمارن فتل جان
  • بوسجين ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    از اين اقاي فتح الله زاده بعيد است كه با ان موهاي سفيد ما نند يك جوان رفتار پوپوليستي داشته باشد اقا در امدهاي دو تيم توي اين چند سال و بدهيهاي انها هم از ان طرف خريد هاي دو تيم حساب دو دوتا چهار تاست با معركه گيري كه نمي توان تيم داري كرد سواد و دانش مي خواهد حالا بعد از چند سال پرسپوليس يك باخت خارجي و يك داخلي داشته يادتان باشد شما سه بازكن خارجي گرفتيد و سال قبل هم داشته پرسپوليس از همه انها محروم بود حاجي با ان سن شايعه پراكني و جو سازي و استفاده و دروغ زياد براي شما جالب نيست
  • omid ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    dobareh in shrlatan peidash shoed, aghayeh check bargashtey
  • بابامسعود ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    ایشان میدانند بابامسعود با اسماعیل خلیل زاده خویشاوند بوده درنتیجه هوای استقلال را داشت خلیل زاده بخاطر اختلاسهای بی حد در زندان رشت است
  • ق ر ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    جناب حزب باد جوجه آخر پائیز میشمارند
  • عبدالکریم سرخی ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خیلی بعیده ازآقای فتح ا...کنایه شماچرابابامسعودکه برای شمابدنبود۳باربرگردانت به استقلول ۳بارهم نگم فوتبال مملکت پولی کردی وحیدبردی ازفوتسال خواستی به عربها قالب کنی که دست لورفت وووووازجون این فوتبال چه می خواهی
  • علی ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    بابا ببند بابا مسعود بابا مسعود 5سال قهرمانی جای که دنبال علتها باشن یه دشمن خیالی به اسم بابا مسعود درست کردن که عببهای خودشون را بپوشونن آره همه مدیرا بدن در حد محلاتن فقط فتعل گامبو خوبه
  • امید استقلالی ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    درود بر شرفت آقای فتح‌الله‌زاده
  • حسین آلبوعبادی ماهشهرکورها ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    ای جاااانم حاج فتل که مثل همیشه رک وپوست کنده وبدون هیچ ترس واهمه ای حرفتوزدی ومیزنی...حاااجی جون شمایکی ازلایق ترین مدیران دلسوز تاااااج کبیرهستی.وماهوادارای تاج کبیرهمیشه دوستت داریم،امیدوارم سایه ات مستدام4444
  • hosein alboebadi ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    درودبرمالک قلب آبی حاج فتل 4قهرمان4حاج فتل ماتاج دوستان عاشقتیم وشمایکی ازمدیران آبی دوست وباتعصبی هستی که ازقبل انقلاب وبعدانقلاب همیشه ازت حمایت میکنین.پس لطفاشماهم راه وچاهونشون فرهادوآجرلوبده.ازتجربیاتتومیگم سالار دوستت داریم
  • رسول ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    واقعا جای تاسف داره که ایشان کع خودش رو بهترین مدیر ومالک میدونه هنوز به سبک کوچه وبازاری صحبت فنی و کری و...انجام میده
  • M ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    یکی نیست بهش بگه فتل جوجه رو آخر پاییز میشمارن
  • ابرام ۱ ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    همه جمعند از صغار و کبار ....... جمله گوییم یا او لی الابصار ================================================================================================= غیر «قندل» همه شدند در صف ..... «حا ج فتل»هم زند به تنُبک و تار ================================================================================================= یک نفر غایب است تا گوید ......« فتلی» جان بزن کمی بکنار ================================================================================================= نوبت تو دگر تمام شده است ......( لَیسَ فِی الدّارِ غَیرُهُ دَیّار) ؟============================================================================================ ==== نوبتی هم اگر که بود گذشت ....... وقت رقص و کرشمه ات بسیار ================================================================================================= «آمد و رفت»تو فزون گشته ...... در عجب مانده ام ازین رفتار
  • ابرام۲ ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    بزن بابا به کنار ================================================================================================= ای فتل جمله دوستان جمعند ....... لطف فرموده و بزن بکنار ================================================================================================= نوبتی هم اگر که بود گذشت ....... وقت رقص و کرشمه ات بسیار ================================================================================================= «آمد و رفت»تو فزون گشته ...... در عجب مانده ام ازین رفتار ================================================================================================= دایماََ «رستم التواریخ» ات ...... به رخ ما کشی تو لا کردار ================================================================================================= بهر هر آمدی اگر رفت است ..... بُرد و آورد تو شده بسیار
  • پاسخ به چندتالنگی ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    حاج فتخل عشقی عشق با حاج آقا آجرلو... بابامسعود رفت اینا دیگه رسوا شدن که چی بودن وچی هست یه لنگ پاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی