نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پائولو بنتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت که به دلیل مصدومیت مهاجم ثابت تیمش، ممکن است مجبور به تغییر سیستم تاکتیکی شود.

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در یک نشست خبری، اسامی بازیکنان موردنظرش برای دو دیدار برابر امارات و عراق را اعلام کرد. بنتو در این نشست خبری نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و زمانی که از او در باره پر کردن جای خالی مهاجمین کلیدی پرسیده شد، پاسخ داد که ممکن است به فکر تغییر سیستم تاکتیکی تیمش بیفتد.

هوانگ یوی جو مهاجم بوردو فرانسه و تک گزینه بنتو در خط حمله، به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی تیمش نیست. سرمربی پرتغالی کره جنوبی درخصوص اینکه چه تفکری برای پر کردن جای این بازیکن دارد، گفت: گزینه های زیادی وجود دارد. شما می توانید از سیستم تاکتیکی مشابه استفاده کنید و یا از همان سیستم قبلی خودتان بهره بگیرید و با بازیکنان دیگر جای حالی هوانگ یوی جو را پر کنید و یا به طور کلی می توانید سیستم تاکتیکی خود را تغییر دهید. ما در این مورد فکر خواهیم کرد و تصمیم می گیریم که کدام استراتژی برای تیم مفید است.

او ادامه داد: ما برای بازی با امارات جلسات تمرینی زیادی در اختیار نداریم، اما من تا حد امکان استراتژی های زیادی را آماده خواهم کرد و در نظر خواهم گرفت که کدام یک بهترین هستند و در غیاب هوانگ یوی جو، استراتژیمان را مشخص می کنیم.

بنتو درباره دیدار با امارات و عراق پاسخ داد: مثل همیشه در ابتدا به بازی اول فکر می کنیم و سپس برای بازی دوم آماده می شویم. بازی با امارات دیدار سختی خواهد بود. استراتژی حریف در خط حمله خوب است. آنها عناصر تهاجمی خوبی در اختیار دارند و کار ما سخت خواهد بود. بنابراین بخش دفاعی ما، نقطه کلیدی دیدار با امارات خواهد بود. با در نظر گرفتن این مسئله، باید هر کاری که می توانیم انجام می دهیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی کره جنوبی در پایان و در مورد حضور تماشاگران کره ای در دیدار با امارات پاسخ داد: خوشحالم که می توانم در کنار هواداران باشم. حضور هواداران برای تیم مهم است و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد. تمام تلاشم را می کنم تا بعد از بازی تماشاگران به بازیکنان کره افتخار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی