نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کونته با جیب پر پول می‌آید/ وسوسه ستاره‌های سری‌آ برای حضور در تاتنهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام از مسئولان باشگاه تضمین خواسته که سرمایه‌گذاری مناسبی برای خرید بازیکنان جدید انجام دهند.

باشگاه تاتنهام دو روز پس از برکناری نونو اسپریتو سانتو، به صورت رسمی با آنتونیو کونته ایتالیایی قراردادی تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بست که قابلیت تمدید برای فصل سوم را هم دارد.

کونته در بدو ورود به تیم تاتنهام برنامه‌هایی برای جذب بازیکنان جدید در سر دارد تا این تیم لندنی را تقویت کند. منابع خبری در ایتالیا از دوشان ولاهوویچ و فرانک کسیه به عنوان اولویت‌های آنتونیه کونته برای نقل و انتقالات زمستانی تاتنهام نام برده‌اند.

سرمربی ایتالیایی در شمال لندن وظیفه نجات دادن تاتنهام از بحران را دارد. او از مسئولان باشگاه تضمین خواسته که سرمایه‌گذاری مناسبی برای خرید بازیکنان جدید در ژانویه انجام شود و روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در این زمینه نوشته که دو بازیکن مطرح سری آ ایتالیا اولین هدف‌های او به حساب می‌آیند.

ولاهوویچ مهاجم گلزن فیورنتینا تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد اما روکو کامسیو رئیس باشگاه فیورنتینا پیش از این اعلام کرده که این بازیکن قصد تمدید قرارداد با فیورنتینا را ندارد و به همین دلیل این باشگاه از پیشنهادهای مناسب برای خرید او استقبال خواهد کرد. با این وجود فیورنتینا نمی‌خواهد مهاجم خود را در زمستان از دست بدهد هرچند که گفته می‌شود فابیو پاراتیچی مدیرفنی تاتنهام از هفته قبل با مدیران فیورنتینا در تماس بوده و رضایت آن‌ها را برای خرید این بازیکن ۲۱ ساله جلب کرده است. این یعنی آنها حتی قبل از آمدن کونته هم به فکر خرید بازیکن صربستانی بوده‌اند.

از طرف دیگر، فرانک کسیه، هافبک میلان تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد و کونته و پاراتیچی هر دو به شدت علاقه‌مند به سبک بازی این هافبک ساحل عاجی هستند، بازیکنی که در میلان نیز یک مهره کاملاً کلیدی به شمار می‌رود. کسیه هم بعید است قرارداد خود را با میلان تمدید کند و با اینکه میلان هم در جنگ قهرمانی سری‌آ به‌هیچ‌وجه تمایل ندارد ستاره‌ای مثل کسیه را در نیم فصل از دست بدهد، اما رسیدن یک پیشنهاد اغواکننده شاید مسئولان این باشگاه را راضی به فروش کسیه به تاتنهام کند.

روزنامه‌های کوریره و گاتزتا همچنین از این نوشته‌اند که میلان اشکرینیار و استفان دی‌فرای مدافعان اینتر هم در لیست خرید آنتونیو کونته قرار دارند و نیکولو بارلا نیز دیگر بازیکن مد نظر این تیم از تیم اینتر است، هرچند که نراتزوری تمایلی به فروش بازیکنان خود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی