درخواست آجرلو از اعضای هیئت مدیره استقلال/ کسی در تمرینات حاضر نشود
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه‌ای از اعضای هیئت مدیره درخواست می‌کند برابر نظر سرمربی هیچ کسی در محل تمرین تیم حضور پیدا نکند.

پیش از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه استقلال شلوغی تمرین آبی‌پوشان یکی از معضلات بزرگ فرهاد مجیدی بود، حضور نوبتی اعضای هیئت مدیره استقلال در محل تمرینات این تیم باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب می‌شد به همین دلیل مجیدی از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد تدبیری اتخاذ شود که بازیکنان به دور از هیاهو و حاشیه به تمرینات خود بپردازند.

مدیرعامل باشگاه به مجیدی قول داد در اسرع وقت این اتفاق حل و فصل شود، اما با این وجود پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال همانند دوره مدیریت احمد مددی در تمرینات آبی‌پوشان حضور پیدا می‌کرد تا اینکه گویا آجورلو در جلسه‌ای از اعضای هیئت مدیره درخواست می‌کند برابر نظر سرمربی هیچ کسی در محل تمرین تیم حضور پیدا نکند.

پس از توصیه آجورلو دیگر هیچ یک از اعضای هئیت مدیره در محل تمرین استقلال حضور پیدا نکردند و روال دوره مدیریت مددی به کلی تغییر کرد. نکته جالب توجه این بود که حتی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا به این ترتیب به سایر اعضای هیئت مدیره این پیام را بدهد که اختیار تمرین و بازی در حیطه وظایف سرمربی است و هیچ کسی اجازه ندارد در حوزه اختیارات مجیدی مداخله کند.

از طرفی هیئت مدیره باشگاه مصوب کرده است موضع گیری در خصوص مسائل مدیریتی و فنی صرفاً از طریق رسانه رسمی باشگاه انجام می‌پذیرد و اعضا به صورت انفرادی حق اظهارنظر مستقیم و بدون هماهنگی را ندارند.

به نظر می‌رسد نسخه آجورلو برای کاهش حاشیه‌های پیرامون باشگاه استقلال با این فرمول تاکنون جواب داده و همین عامل باعث شده است آرامش نسبی در این مجموعه حاکم شود و کادر فنی به شدت از این موضوع رضایت داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهکار ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    فرهاد دوست نداره کسی بیاد خب نیاد،مگه چه کار مثبتی انجام میدن که بخان برن سر تمرین؟
  • ایمان ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    سردار آجرلو از شما تشکر میکنم که به مدیریت ورزش اشراف کامل دارید و در همین مدت کم، تلاش هایتان رضایت مردم را جلب کرده است. صمیمانه سپاسگزار شما هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی