چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۰ |
۵
ملی‌پوش ووشو: به MMA می‌روم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش ووشوی ایران گفت: قصد دارم بعد از بازی‌های آسیایی پیش‌رو، در کنار ووشو در MMA هم کار کنم.

عرفان آهنگریان، سانداکار سبک وزن تیم ملی ووشوی ایران که مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، از جمله رزمی‌کارانی است که زمزمه‌های پیوستن او به مسابقات MMA بیش از بقیه به گوش می‌رسد و به نظر از همین الان برنامه‌های خود را برای حضور در این رقابت‌ها پیگیری می‌کند.

سانداکار جوان تیم ملی ایران که در این سال‌ها عملکرد درخشانی را در میادین بین‌المللی از خود به نمایش گذاشته است، در حال حاضر با دعوت یک باشگاه برزیلی در این کشور اردو یک ماهه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. او تا به این لحظه ۱۵ روز از این اردو را نیز سپری کرده است که درباره تمرینات خود صحبت کرد.

او گفت: بنده در کمپ برادران پیت بول تمرین می‌کنم که برای سازمان بلاتور مبارزه می‌کنند. این سازمان را می‌توان یکی از رقیبان اصلی یو اف سی دانست. پاتریسیو که برادر کوچک‌تر هست، برای مسابقات پیش رو آماده می‌شود که به همین منظور نیازمند حریف تمرینی بود که بنده از طریق برخی دوستان به این باشگاه معرفی شدم. 

آهنگریان افزود: پس از معرفی شدنم به بنده دعوت نامه دادند تا در اینجا تمرین کرده و به آن‌ها کمک کنم. خدا را شکر با دعوت نامه‌ای که داشتم سه چهار ساعته ویزا گرفتم و عازم برزیل شدیم. خدا را شکر تمرینات خوبی داریم و الان هم در حال پیگیری تمرینات خاک هستیم. خوشبختانه چون ما سانداکار هستیم پس زمینه کشتی را داریم، ولی باز هم در حال یادگیری فنون هستیم.

او در پاسخ به این سوال که این تمرینات چند روز دیگر ادامه دارد؟ توضیح داد: فعلا ۱۵ روز دیگر اینجا هستم و پس از آن به ایران برمیگردم. قرار بود یک بازی هم برای من بگیرند، اما چون فرصت کم بود کنسل شد و به ایران برمیگردم.

این ملی‌پوش ووشوی ایران، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف در انتخابی‌های تیم ملی شرکت می‌کند یا خیر؟ توضیح داد: بله. اواخر اسفند یا اوایل فروردین انتخابی بازی‌های آسیایی پیش رو است که باید در آن شرکت کنم. سعی می‌کنم اگر لایق باشم بار دیگر برای تیم ملی ایران به میدان بروم. بعد از آن هم در شهریور ماه بازی‌های آسیابی است که قصد دارد در آن‌جا حضور پیدا کنم.

وی درباره حضورش در MMA نیز گفت: قصد دارم در کنار ووشو در ‌MMA هم فعالیت کنم. این باشگاه برزیلی هم به بنده قول داده‌اند حمایت می‌کنند که بسیار هم علاقمند به همکاری با بنده هستند. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی