نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ضربه بزرگی که پرسپولیس خورد/ این ستاره پرسپولیس خیلی کار دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

کمال کامیابی نیا هافبک با تجربه پرسپولیس در دیدار دوستانه با نیروی زمینی تست شد اما هنوز خیلی کار دارد و آماده بازی رسمی نیست.

این در حالیست که خیلی‌ها تصور می‌کنند در شرایط موجود و با توجه به نمایش ضعیف رضا اسدی، شاید بهتر باشد یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا در خط میانی تیمش و کنار میلاد سرلک استفاده کند.

کمال کامیابی نیا اما حدود ۵ ماهی می‌شود که به دلیل مصدومیت از ناحیه مُچ پا نتوانسته در مسابقات رسمی بازی کند و در شرایط مسابقه نیست. از آن گذشته او فصل بدنسازی تابستانی را به دلیل حضور در کشور امارات و رسیدگی به مصدومیت کهنه خودش از دست داد و نتوانست در تمرینات گروهی پیش فصل پرسپولیس حضور کاملی داشته باشد. بدین ترتیب کامیابی‌نیا از لحاظ آمادگی جسمانی نیز در شرایط مسابقه نیست و یحیی گل محمدی نمی‌تواند ریسک کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شاید به جرأت بتوان گفت جدایی احمد نوراللهی بیشترین لطمه را به پیکر تیم پرسپولیس زد. بخش بزرگی از استحکام تیمی و کیفیت گروهی پرسپولیس طی دو سال اخیر، علی رغم نمایش خوب سایر بازیکنان، به کیفیت احمد نوراللهی مرتبط بوده و او در فصل گذشته با گل‌هایش نقش ویژه و خاصی در موفقیت‌های تیم داشت و ستاره پرسپولیس لقب گرفت. به هر حال او به دلیل پیشنهاد سنگین اماراتی‌ها از این تیم جدا شد ولی بازیکنی در حد و اندازه‌های نوراللهی جذب نشد.

البته پس از کوچ احمد نوراللهی به امارات و باشگاه شباب الاهلی، رضا اسدی بازیکنی بود که خیلی در مورد او صحبت شد و گفتند خرید فوق العاده‌ای است. او شاید بازیکن خوش استیل و خوبی باشد اما نیاز به زمان دارد. در چنین شرایطی بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب اصلی و بازی در کنار میلاد سرلک می‌توانست گزینه خوبی باشد که در حال حاضر میسر و ممکن نیست.

محمد شریفی هم بازیکن جوان و کم تجربه ای است که برای هماهنگی یا درخشش در تیمی مثل پرسپولیس زمان زیادی لازم دارد.

به هر روی دست یحیی گل محمدی بسته است و باید فعلا با زوج رضا اسدی و میلاد سرلک در خط میانی به بازی‌های خودش در لیگ برتر ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    ماله کشی! مشکل کمال را قبلا رسول پناه گفته یود، ایجنت عو کنه میشه فیکس لنگ، تیم ملی هم فیکس میشه
  • بهمن حسین پور ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    مادامیکه روی به ارسال هوایی برای خط مهاجمین میکند دلیلش ناتوانی دربازی مالکانه وزمینی است تنها مهاجمی که میتواند از توپهای هوایی استفاده کند فقط حامد پاکدلست که اوهم تنها دقایق آخر به زمین میرود گلمحمدی باید این ریسک را بکند که حامد وعبدی را از دقایق اولیه وارد زمین کند وبفکر ارسال ازجناحین باشد یا باید به بازی مالکانه اش فکر کند درغیراین صورت همچنان میلنگد ابراهیمی هم باید درترکیب جابگیرد
  • sepahan ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    کمال بره بابچهاش بازی کنه پول پارو کردن ازلنگ بسه
  • ستاره سرخ ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    باز این کیسه کشا اومدن تو خبرای سرورشون نظر میدن فعلا برین یه فکری به حال تیم خودتون کنید که امروز باید 2-0 می باختین ادمین چرا اینقدر داری روی رضا اسدی حجمه وارد میکنی؟ میخوای سرلک با کی بزاره؟ سرلک چقدر از فرم خودش دور شده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی