نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
عکس| واکنش رسانه سعودی از نتیجه نگرفتن پرسپولیس و النصر
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه سعودی در گزارشی به دلایل ناکامی پرسپولیس و النصر در لیگ ایران و عربستان پرداخت.

سایت «سعودی اسپورت» امروز در گزارشی به نتیجه نگرفتن پرسپولیس و النصر به ترتیب در لیگ های ایران و عربستان به دلیل باخت مقابل الهلال پرداخت.

این رسانه سعودی نوشت: پرسپولیس در هفته گذشته لیگ ایران مقابل آلومینیوم اراک باخت و این شکست باعث عصبانیت بسیاری از هواداران و رسانه های ایران شد. این باخت پرسپولیس درحالیست که این تیم فصل گذشته با عملکرد درخشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود.

علی کریمی ستاره فوتبال ایران درباره مشکل پرسپولیس در این فصل تاکید کرد دلیل باخت مقابل آلومینیوم بعد از ناکامی مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

همان مشکلی که پرسپولیس از آن رنج می برد در باشگاه النصر نیز وجود دارد. النصر بعد از باخت به الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ عربستان یک باخت و یک تساوی داشته و این نتایج باعث ایجاد بحران در اردوگاه های زردهای ریاض شده است.

الهلال به ترتیب پرسپولیس و النصر را با نتایج ۳ بر صفر و ۲ و بر یک کنار زد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ رسید و قرار است با پوهانگ استیلرز بازی کند.

عکس| واکنش رسانه سعودی از نتیجه نگرفتن پرسپولیس و النصر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    Goel Mohamady gand zad, in moraby tavanayee arange kardan ba bazykoneh khoub gereftan ra nadard, goel Moahamdy yek moraby dasteh 2 hast, Majidi va Goel Mohqamady va Daey nemitavanand moraby perspolis bashand, in 2 team moraby bozorge mikhahd ke ba tajrobeh ziad bashad, hata Beranco natavanest

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی