نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
روزی که پرسپولیس سرمربیگری قلعه نویی در استقلال را لغو کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود در نیم فصل سال قبل امیرقلعه نویی سرمربی استقلال شود اما ...

پرسپولیس بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر، شنبه باید به مصاف گل گهر برود. دیداری که یادآور بازی عجیب فصل گذشته و اتفاقات بعد از آن دیدار است.

پرسپولیس و گل گهر در حالی بازی رفت لیگ بیستم را در سیرجان برگزار کردند که شاگردان گل محمدی برخلاف این فصل بسیار سرحال بودند و نتایج مناسبی هم می‌گرفتند. در آن بازی عجیب پرسپولیس ۹۰ دقیقه بر بازی مسلط بود و با ارئه یک بازی برتر موفق شد با ۵ گل تیم قلعه نویی را در هم بکوبد. در آن بازی بهترین نتیجه فصل پرسپولیس رقم خورد و نمایش سرخ پوشان بسیار عالی بود.

نکته عجیب این بازی بعد از سوت داور رقم خورد. ماجرا از این قرار بود که با توجه به وضعیت نه چندان مناسب استقلال در فصل گذشته به همراه محمود فکری، اعتراضات به سرمربی سابق استقلال به اوج خودش رسید و فکری در آستانه برکناری از هدایت استقلال قرار داشت.

منابع خبری در آن زمان از قلعه نویی به عنوان سرمربی بعدی آبی‌ها و جانشین فکری نام می‌بردند و مذاکرات با این مربی هم از طریق یکی از اعضای هیئت مدیره وقت استقلال انجام شده بود. رضایت سیرجانی‌ها هم گرفته شده بود و قلعه نویی آماده بازگشت به استقلال بود ولی ناگهان ورق برگشت و همه چیز زیر و رو شد.

بعد از شکست ۵ گله تیم قلعه نویی مقابل پرسپولیس، تردیدها در مورد حضور او در استقلال زیاد شد و هواداران استقلال به شدت با حضور قلعه نویی مخالفت کردند. همین شکست سنگینی که یحیی و پرسپولیس به قلعه نویی تحمیل کردند دلیلی شد تا پروسه بازگشت قلعه نویی به استقلال منتفی شود و فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بنشیند. اتفاقی که قطعا سرمربی فعلی گل گهر تا سال‌ها از یاد نخواهد برد.

حالا بعد از گذشت یکسال از آن بازی، پرسپولیس و گل گهر دوباره به مصاف هم خواهند رفت ولی با این تفاوت که قلعه نویی به دلیل محرومیت ۳ ماهه اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    استقلال خونه ی ابدی امثال امیر هست . اما فعلا شاه فرهاد داره پادشاهی میکنه بر دلهای آبی
  • محمود ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    من به جرات میتونم بگم که قلعه نوعی بهترین مربی درحال حاضر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی